alhydran.nl

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.681 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jan 2023
alhydran.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor alhydran.nl

Zou fijn zijn als ‘t gewoon in de winkel/apotheek te koop is
Antwoord van alhydran.nl
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN! De crème('s) zijn te koop bij verschillende verkooppunten/apotheken. Je kunt het dichtstbijzijnde verkooppunt bekijken op: https://www.alhydran.nl/kopen/verkooppunten/ Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Anders horen we het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Team ALHYDRAN
Heb litteken ma operatie en werkt prima erop
10 mrt 2024
Niet te zware en goed smeerbare crème.
11 feb 2024
Ik ben nu een paar maanden onder weg met een zeer grote wond die er 4 mnd. Over deed om dicht te gaan. Daarna begonnen met alhydran. En blij dat ik dat aangeraden kreeg van de wond verzorgenden. Fantastisch!!!!
Lekker frisse crème die echt vocht inbrengt.
RF
Rob F.
Dordrecht

Litteken is binnen 8 weken snel mooi weggetrokken

Litteken is snel mooi weggetrokken
Fijne zalf voor littekens
18 feb 2024
Prima creme
RV
Ronald v.
Zwolle, Niederlande
21 jul 2023
De bestelling en levering gingen prima. De zalf (tegen eczeem) zorgt er wel voor dat het opvlammen wat minder is, maar ik had gehoopt dat het wat meer zou doen. De werking/prijsverhouding vind ik niet in balans.
21 jul 2023
Beste, Bedankt voor je review over ALHYDRAN. We zijn blij om te horen dat de opvlammingen van jouw eczeem wel verminderen, maar vinden het jammer dat de crème nog niet helemaal voldoet aan je verwachtingen. We hebben inmiddels contact met je gehad en hebben je van aanvullend advies voorzien. Ook zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons dan vooral weten. Met vriendelijke groet, ALHYDRAN
20 jul 2023
Gebruik nu een week Alhydran en de stekende pijn in mijn linker scheenbeen is aanmerkelijk vermindert. De vurige uitziende plekken zijn wat doffer van kleur geworden. Al met al zeker niet ontevreden tot nu toe.
23 jul 2023

Doet wat het moet doen

Gebruikt na een ooglidcorrectie Eerst andere merken littekencreme geprobeerd maar ik zal geen echte verbetering Na een week of 2 smeren met deze creme zie ik dat de littekens rustiger worden en minder diep
7 sep 2023
Voelt prettig en weldadig aan en mijn huid accepteert de crème wat bij mij niet vanzelfsprekend is. Wat mogelijk verbetert zou kunnen worden is de cosmetische uitstraling bij gebruik van de crème.

Vooralsnog prima

Snel bezorgd, ik weet niet nog of het mijn verse litteken verminderd maar ik blijf keurig smeren. Het voelt niet meteen als helend aan maar ja...wilt niet zeggend at het dat niet doet.
Fijne crème, litteken geneest goed, helpt tegen jeuk en pijn. De hoge prijs vind ik wel een nadeel.
31 okt 2023
tot nu toe gaat het goed bij de bestralingen. maar we zijn op de helft en kijken het nog even aan.
13 jan 2024

Verbeterd littekend

Snelle levering, makkelijk in gebruik. Hypertrofische littekens worden minder dik en hard.
9 nov 2023
Ik heb dit product gekocht gebruik het nu 2 weken voor de donkere vlekken Nu afwachten
28 aug 2023
Wel moeilijk met de zait. Dat werkt niet na behoren.. producten worden wel geleverd
31 aug 2023
Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. Wij zijn blij dat je 4 sterren hebt gegeven, maar we zien ook dat je niet helemaal tevreden bent over de website? Graag willen we kijken wat wij kunnen verbeteren en of wij een eventueel probleem kunnen oplossen. Kun je ons daarom meer vertellen over jouw ervaring op de website? We hebben contact met je opgenomen, maar nog geen reactie van je ontvangen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, ALHYDRAN