alhydran.nl

310 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.632 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jan 2023
alhydran.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor alhydran.nl

Prima

Vorig jaar na operatie zonnebrandcrème voor kitteken gebruikt. Prima m Nu ter ondersteuning littekencreme. Nog geen mening over, pas mee begonnen.
Hele goede creme. Ik had uitslag door de zon gekregen met bultjes en jeuk. Ik smeer het al een aantal dagen op en de uitslag is verdwenen en de jeuk is ook weg. Huid herstelt goed. Snelle levering ook. Dus ik ben zeer tevreden
Na een ooglidcorrectie heb ik een klein tubetje gekregen voor littekens en hydrateren Later heb ik het zelf ook besteld ben er tevreden mee Alleen mis ik dat het niet tegen pigmentvlekken is
Ik heb een ooglidcorrectie gehad , met een zichtbaar litteken. Alhydran heeft goed z'n werk gedaan! Je ziet er niks meet van.
Snelle levering en leuke korting bij 1e bestelling. Creme smeert makkelijk uit, zuinig in gebruik en wordt snel opgenomen.
Top creme. Heb een ooglidcorrectie gehad en daardoor is het erg fijn dat er spf in de litteken creme zit
Geen droge huid meer, onderbenen werden msteen zacht. Ik had echt v a n alles geprobeerd
Het verzacht het litteken, en bij mijn ogen voorkwam het dat mijn litteken breed werd
Een hele fijne crème die helpt bij het herstel van de huid na m'n knie operatie
Prima product, werkt zoals beschreven, fijn bedrijf met een goede service.

Top crème

Fijne, goedwerkende crème. Snelle en correcte levering. Top!
Super cream mijn vlekjes worden bijna onzichtig baar 👍👍👍
31 mrt 2024
Goed product. Nette communicatie en levering.
13 apr 2024
Goed product voor een probleem huid
Vlotte zending
?????