alhydran.nl

305 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.619 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jan 2023
alhydran.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor alhydran.nl

Hele goede creme. Ik had uitslag door de zon gekregen met bultjes en jeuk. Ik smeer het al een aantal dagen op en de uitslag is verdwenen en de jeuk is ook weg. Huid herstelt goed. Snelle levering ook. Dus ik ben zeer tevreden
NR
21 mrt 2024
Mijn "oude vertrouwde " littekencreme was prima maar nadat ik alhydran kreeg geadviseerd van arts deze dus besteld. En hij is echt fantastisch! Smeert goed uit en mijn huid hersteld duidelijk sneller! Blij mee!
28 mrt 2024
Na een ooglidcorrectie heb ik een klein tubetje gekregen voor littekens en hydrateren Later heb ik het zelf ook besteld ben er tevreden mee Alleen mis ik dat het niet tegen pigmentvlekken is

Vorig jaar na operatie zonnebrandcrème voor kitteken gebruikt. Prima m Nu ter ondersteuning littekencreme. Nog geen mening over, pas mee begonnen.
Ik heb een ooglidcorrectie gehad , met een zichtbaar litteken. Alhydran heeft goed z'n werk gedaan! Je ziet er niks meet van.
4 apr 2024
27 mrt 2024

Amputatie littekenweefsel

Na 1 1/2 jaar masseren gaat het littekenweefsel eindelijk veranderen dank zij jullie crème.
Geen droge huid meer, onderbenen werden msteen zacht. Ik had echt v a n alles geprobeerd
Het verzacht het litteken, en bij mijn ogen voorkwam het dat mijn litteken breed werd
Een hele fijne crème die helpt bij het herstel van de huid na m'n knie operatie
25 mrt 2024
Snelle levering, goede communicatie, fijne producten
31 mrt 2024
Goed product. Nette communicatie en levering.
Goed product voor een probleem huid
20 mrt 2024
Smeert goed werkt snel