LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.630 beoordelingen in totaal

25 nov 2023
Ik heb hier 3 wifi lampen (Gledopto. - Zigbee) gekocht met hoge korting die naadloos aansluiten in mijn Philips Hue set die ik al heb. Netjes verpakt en snel geleverd.

De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

JL
Joris L.
Belgie
Als er staat dat het de volgende dag geleverd wordt, doe dat dan
21 jun 2024

Purpl led filament: waardeloos!

Ik heb een jaar geleden 5 lampen van het type 'PURPL E27 LED Filament Lamp 2700K 8W Dimbaar A60 Clear' gekocht. Deze lampen zouden een brandduur van 50.000 moeten hebben. Ik heb de lampen in gebruik als buitenlampen. Een paar weken gelden viel mij ineens op dat de lampen zo weinig licht geven. Toevallig had ik nog 1 van de 5 lampen nieuw in de verpakking en heb ik die in 1 van de buitenlampen gedraaid. Het verschil in lichtopbrengst is echt gigantisch (gloeilamp van 60w vergeleken met kaarslicht). De degradatie van de lampen is echt onacceptabel. De lampen hebben nu maximaal 3500 uur gebrand en dat is ten opzichte van de 50.000 natuurlijk niets. Led24 zou deze lampen per direct uit het assortiment moeten halen!
1 jul 2024
Beste Guus, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met onze PURPLE E27 LED Filament Lamp te delen. Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Wij ontvangen graag een korte video of foto's waarin deze verschillen herkenbaar zijn. Dit is nodig om een oplossing en vervanging binnen de garantieperiode te garanderen. Bij voorbaat dank!
Na contact over een kapote panel werd mij gevraagd de panel te testen op andere drivers die ik in gebruik had. Na het uitzoeken en ondervinden dat de probleem de panel zelf was, werd mij gezegd dat de panel, die 5 jaar in garantie zat, nu inenns maar 2 jaar had en kan niet worden vervangen.
Antwoord van LED24.nl
Beste Ronie, Hartelijk dank voor uw feedback! U had een led paneel van ons oude webshop gekocht via onze oude webshop was de garantie 2 jaar. Onze nieuwe webshop met een andere naam heeft 5 jaar garantie. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.

Snoer veel te kort

Antwoord van LED24.nl
Beste Gerard, Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback! Mochten klanten een langere snoer voor de breedstralers kunnen deze apart bij besteld worden. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Ontgoocheld

De bestelling is snel en perfect toegekomen. Maar toen ik opnieuw wou bestelle, merkte ik dat hetzelfde product, vermits je er iets extra’s bijkocht, goedkoper was dan zonder de extra’s. Bleek dat dit verkeerd geprijsd was. De prijs werd op nog geen minuut gewijzigd. Ik werd bedankt voor de melding, en toen ik vroeg voor een compensatie, kreeg ik uren geen antwoord en plots was de chat afgesloten. Zelfs via de info wacht ik al 14 dagen op respons. Ik heb hun heel wat verlies kunne besparen, maar jammer genoeg. Stank voor dank.
Antwoord van LED24.nl
Beste Anja, Vriendelijk dank voor de feedback! Producten in een bundle als setjes worden goedkoper aangeboden dat klopt, dus als er artikelen enkeltjes besteld worden zijn deze wat duurder dan de in de set/bundle. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
19 aug 2023
Mijn ledstrip werd maar niet verzonden. Dus gebeld. Bleek dat mijn strip niet op voorraad was. Vreemd want volgens hun site wel. Nu werd mijn order compleet gemaakt door de strip bij een andere order weg te halen die nog niet compleet was. Wat als ik niet gebeld had? En waarom moest mij verteld worden dat de strip bij iemand anders uit de bestelling werd gehaald? Dat heeft voor mij geen meerwaarde. Al met al werd mijn order een dag later dan verwacht bezorgd, maar daar ben ik zelf achteraan moeten gaan.
20 aug 2023

leveringsbelofte niet nagekomen

Website doet overkomen dat in de avond bestellen de volgende dag nog geleverd wordt maar er beide keren niet aan deze leveringsbelofte voldaan
Ontvangen led inbouwspot heeft volgens specificaties een lichtkleur van 2700k earm wit,wat overeen zou moeten komen met een gloeilamp, maar de ledspot geeft wat geelachtige kleur wat nu afwijkt t.o.v. mijn andere ledlampen.
HV

Oke geholpen door helpdesk
10 aug 2023

25 aug 2023
24 aug 2023
GEEN ANTWOORD OP DE MAILS DIE IK HEB GESTUURD; VOLDOED AAN DE VERWACHTINGEN ; IPV 7 UREN DAT DE SPOTS ZOUDEN MOETEN BRANDEN BIJ HEEEEEL GOED WEER BRANDEN ZE 2 UREN; WAARSCHIJNLIJK ZIJN DE FOTOCELLEN VAN HEEL SLECHTE KWALITEIT; iK BEN ECHT NIET TEVREDEN ;
28 aug 2023
Beste Rene, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Met uw bestellings- email adres - en ordernr. is geen enkel email in ons systeem terug te vinden, heeft u wellicht met een ander account ons gecontacteerd? Graag sturen wij u een email voor een oplossing!
5 okt 2023
Lampjes besteld, zouden op voorraad zijn en dus volgende dag moeten arriveren. Tot op heden nog steeds niks ontvangen. Ze hebben wel gereageerd en gezegd dat de levering niet op voorraad is en dat er vertraging is. Maar hoeveel vertraging?
12 okt 2023
Beste Ineke, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Mochten artikelen niet op voorraad zijn wordt de klant via een automatische bericht geïnformeerd met een geschatte nieuwe levertermijn. Inmiddels is uw order verzonden en geleverd. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met de sales & support afdeling op.
21 sep 2023

Geen levering

Melding op website was volgende dag geleverd indien voor 22.00 uur besteld We zijn een week later en er is nog niets geleverd. Ook een telefoontje had geen resultaat. Volledige stilte, zelfs geen melding dar er problemen zijn.
21 sep 2023
Beste Lute, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! De melding klopt alleen als producten op voorraad zijn. Het bestelde artikel van uw bestelling was niet op voorraad waardoor ook niet de volgende dag geleverd kon worden. U heeft een automatisch bericht ontvangen met geschatte levertijd. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.
2 nov 2023
Levering duurde te lang zonder bericht. Ik moest zelf vragen wanneer er geleverd ging worden. Ik verwacht een berichtje als het later wordt dan verwacht. Na mijn vraag waar het bleef nog eens 3 dagen moeten wachten.
Antwoord van LED24.nl
Beste Bert, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Klanten worden altijd met een automatisch bericht geïnformeerd over de levertijd.
6 sep 2023
Op de website wordt vermeld dat er 5 jaar garantie wordt gegeven op de producten, na 2 jaar is lamp defect. Na telefonisch contact en e-mail is geen enkele reactie ontvangen.
7 sep 2023
Beste Jan, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor excuses. Onze Sales & Support afdeling heeft contact met u opgenomen om een oplossing aan te bieden.
Nooit een antwoord op een mail, ik heb een paar weken moeten vissen waar mijn pakketjes Waren gebleven. Geen enkele medewerking van jullie zijde Na herhaaldelijk verzoek
Antwoord van LED24.nl
Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw email is beantwoord aub check uw email inbox zoals spam box.
23 aug 2023
wacht al 4 dagen op bestelling, vorige bestelling van 2 weken geleden was de volgende dag binnen.in mijn account zie ik :wacht op verzending. artikelen waren op voorraad
28 aug 2023
Beste Arend, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw order vertraagde met 3 werkdagen, waarvoor onze excuses. Uw order is reeds verzonden en afgeleverd bij u. Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.
17 dec 2023

Geen reactie

Nu ik twee keer een klacht heb ingediend krijg ik op geen enkele wijze nog een reactie. Ik ben al meer dan drie weken bezig antwoord te krijgen op mijn vragen.
Antwoord van LED24.nl
Beste Verena, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen waarvoor onze excuses! Echter hebben we wat vertraging met beantwoorden van emails ivm hoge aanvragen. Onze Sales & Support afdeling gaat u contacteren en een oplossing aanbieden.