LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl
Beoordelingen:

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.618 beoordelingen in totaal  

4,36
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb hier 3 wifi lampen (Gledopto. - Zigbee) gekocht met hoge korting die naadloos aansluiten in mijn Philips Hue set die ik al heb. Netjes verpakt en snel geleverd.

Meest relevante negatieve beoordeling

12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor LED24.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(9)
(7)
(19)
Resetten
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na contact over een kapote panel werd mij gevraagd de panel te testen op andere drivers die ik in gebruik had. Na het uitzoeken en ondervinden dat de probleem de panel zelf was, werd mij gezegd dat de panel, die 5 jaar in garantie zat, nu inenns maar 2 jaar had en kan niet worden vervangen.
Beoordeling melden
Antwoord van LED24.nl
11 apr 2024
Beste Ronie, Hartelijk dank voor uw feedback! U had een led paneel van ons oude webshop gekocht via onze oude webshop was de garantie 2 jaar. Onze nieuwe webshop met een andere naam heeft 5 jaar garantie. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het artikel heeft vertraging wat natuurlijk kan gebeuren maar de klant even informeren daarover is wel zo netjes.
Beoordeling melden
Antwoord van LED24.nl
27 mrt 2024
Beste Dominique, Hartelijk dank voor uw feedback! Producten die niet op voorraad zijn kunnen alsnog besteld worden, klanten ontvangen altijd een automatisch bericht met een waarschijnlijke levertijd. Excuses voor de vertraging!
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is nog steeds geen led tl buis geleverd! Is daar een verklaring voor? Groet Adri adri.angyal@gmail.com
Beoordeling melden
Antwoord van LED24.nl
14 mrt 2024
Beste Adri, Hartelijk dank u voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Onze oprechte excuses voor de vertraging van uw bestelling. Het blijkt dat er een fout in de scan was bij de leverancier waardoor uw bestelling niet afgeleverd kon worden. Wij hebben uw bestelling opnieuw aangemaakt en verzonden, u heeft de nieuwe track en tracé code via mail ontvangen.
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet werkzaam
Beoordeling melden
Antwoord van LED24.nl
14 mrt 2024
Beste Marije, Bedankt voor uw feedback en de ervaring die u heeft gemaakt met ons te delen. Wij begrijpen dat u mogelijk een onbevredigende ervaring heeft gehad bij het gebruik van onze diensten, en dit spijt ons. Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen en kort uit te leggen wat er mis is met uw product, graag willen wij een oplossing kunnen aanbieden.
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Snoer veel te kort

De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van LED24.nl
14 dec 2023
Beste Gerard, Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback! Mochten klanten een langere snoer voor de breedstralers kunnen deze apart bij besteld worden. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ontgoocheld

De bestelling is snel en perfect toegekomen. Maar toen ik opnieuw wou bestelle, merkte ik dat hetzelfde product, vermits je er iets extra’s bijkocht, goedkoper was dan zonder de extra’s. Bleek dat dit verkeerd geprijsd was. De prijs werd op nog geen minuut gewijzigd. Ik werd bedankt voor de melding, en toen ik vroeg voor een compensatie, kreeg ik uren geen antwoord en plots was de chat afgesloten. Zelfs via de info wacht ik al 14 dagen op respons. Ik heb hun heel wat verlies kunne besparen, maar jammer genoeg. Stank voor dank.
Beoordeling melden
Antwoord van LED24.nl
5 dec 2023
Beste Anja, Vriendelijk dank voor de feedback! Producten in een bundle als setjes worden goedkoper aangeboden dat klopt, dus als er artikelen enkeltjes besteld worden zijn deze wat duurder dan de in de set/bundle. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
19 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn ledstrip werd maar niet verzonden. Dus gebeld. Bleek dat mijn strip niet op voorraad was. Vreemd want volgens hun site wel. Nu werd mijn order compleet gemaakt door de strip bij een andere order weg te halen die nog niet compleet was. Wat als ik niet gebeld had? En waarom moest mij verteld worden dat de strip bij iemand anders uit de bestelling werd gehaald? Dat heeft voor mij geen meerwaarde. Al met al werd mijn order een dag later dan verwacht bezorgd, maar daar ben ik zelf achteraan moeten gaan.
Beoordeling melden
20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

leveringsbelofte niet nagekomen

Website doet overkomen dat in de avond bestellen de volgende dag nog geleverd wordt maar er beide keren niet aan deze leveringsbelofte voldaan
Beoordeling melden
29 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Geen

Ik heb besteelt met een aanbod vandaag bestellen morgen in huis, maar blijkt dat ik moet 2 weken wachten.
Beoordeling melden
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ontvangen led inbouwspot heeft volgens specificaties een lichtkleur van 2700k earm wit,wat overeen zou moeten komen met een gloeilamp, maar de ledspot geeft wat geelachtige kleur wat nu afwijkt t.o.v. mijn andere ledlampen.
Beoordeling melden
HV
Herman v.
Zuid Holland
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
LED24 prima en snelle uitlevering, echter Postnl verzaakt
Beoordeling melden
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet ontvangen

Oke geholpen door helpdesk
Beoordeling melden
10 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

..

.
Beoordeling melden
25 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
GEEN ANTWOORD OP DE MAILS DIE IK HEB GESTUURD; VOLDOED AAN DE VERWACHTINGEN ; IPV 7 UREN DAT DE SPOTS ZOUDEN MOETEN BRANDEN BIJ HEEEEEL GOED WEER BRANDEN ZE 2 UREN; WAARSCHIJNLIJK ZIJN DE FOTOCELLEN VAN HEEL SLECHTE KWALITEIT; iK BEN ECHT NIET TEVREDEN ;
Beoordeling melden
Antwoord van LED24.nl
28 aug 2023
Beste Rene, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Met uw bestellings- email adres - en ordernr. is geen enkel email in ons systeem terug te vinden, heeft u wellicht met een ander account ons gecontacteerd? Graag sturen wij u een email voor een oplossing!
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lampjes besteld, zouden op voorraad zijn en dus volgende dag moeten arriveren. Tot op heden nog steeds niks ontvangen. Ze hebben wel gereageerd en gezegd dat de levering niet op voorraad is en dat er vertraging is. Maar hoeveel vertraging?
Beoordeling melden
Antwoord van LED24.nl
12 okt 2023
Beste Ineke, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Mochten artikelen niet op voorraad zijn wordt de klant via een automatische bericht geïnformeerd met een geschatte nieuwe levertermijn. Inmiddels is uw order verzonden en geleverd. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met de sales & support afdeling op.
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen levering

Melding op website was volgende dag geleverd indien voor 22.00 uur besteld We zijn een week later en er is nog niets geleverd. Ook een telefoontje had geen resultaat. Volledige stilte, zelfs geen melding dar er problemen zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van LED24.nl
21 sep 2023
Beste Lute, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! De melding klopt alleen als producten op voorraad zijn. Het bestelde artikel van uw bestelling was niet op voorraad waardoor ook niet de volgende dag geleverd kon worden. U heeft een automatisch bericht ontvangen met geschatte levertijd. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurde te lang zonder bericht. Ik moest zelf vragen wanneer er geleverd ging worden. Ik verwacht een berichtje als het later wordt dan verwacht. Na mijn vraag waar het bleef nog eens 3 dagen moeten wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van LED24.nl
20 nov 2023
Beste Bert, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Klanten worden altijd met een automatisch bericht geïnformeerd over de levertijd.
21 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

de website ziet er professioneel uit

Bestelling gedaan. Levering volgende dag!!. Alleen niet als je op vrijdag bestelt. Wel eerst de kleine lettertjes lezen. Op maandag een mail. Product niet voorradig. Duurt een extra week.
Beoordeling melden