LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.603 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
LED24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Ik heb hier 3 wifi lampen (Gledopto. - Zigbee) gekocht met hoge korting die naadloos aansluiten in mijn Philips Hue set die ik al heb. Netjes verpakt en snel geleverd.

De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

Komen beloftes niet na…

Komen beloftes niet na… bestellen voor 22u is volgende week nog steeds niet in huis! Klantenservice reageert ook niet op klachten hierover
Antwoord van LED24.nl
Beste Kristof, Hartelijk dank voor uw feedback! Onze excuses voor de vertraging die met de hoge bestellingen van Black Friday te maken hebben. Inmiddels is het weer opgelost, mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
snel en goed Nieuwe voeding besteld, snel geleverd en goede kwaliteit Top geregeld
Antwoord van LED24.nl
Beste Paul, Hartelijk dank voor de leuke feedback!
Vlugge correcte levering
Antwoord van LED24.nl
Beste Pascal, Hartelijk dank voor de geweldige feedback!
MS
monique s.
schoonebeek
Goede service
Snel geleverd
25 nov 2023

Snel geleverd en niet duur.

Antwoord van LED24.nl
Beste José, Hartelijk dank voor de leuke foto's en de vriendelijke feedback!
19 nov 2023
Bestelling ging prima, alleen levering was het wat later, gezien drukte bij de bezorger! Led werkt prima! Ik raad iedereen aan om bij LED24 te shoppen, gewoon doen!!!
Antwoord van LED24.nl
Beste Edison, Hartelijk dank voor de geweldige feedback!
17 nov 2023
Geen plastic zooi, maar stevig waterdicht metaal
16 nov 2023
15 nov 2023
Ik wacht al 5 dagen op mijn pakket.
Antwoord van LED24.nl
Beste Casper, Hartelijk dank voor de feedback! Uw pakket is detour gestuurd en vandaar opnieuw verzonden en inmiddels afgeleverd, excuses voor het ongemak! Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
15 nov 2023
Antwoord van LED24.nl
Beste Tim, vriendelijk dank voor de geweldige 5* beoordeling!
Antwoord van LED24.nl
Beste Bernard, Hartelijk dank voor de geweldige 5* beoordeling!
10 nov 2023
bestelling is na een week nog niet aangekomen en heb ook geen bericht teruggekregen van mijn vraag waar het blijft.
Antwoord van LED24.nl
Beste A.Pieterse, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! U heeft via de Chat contact opgenomen en antwoord ontvangen. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
8 nov 2023
Gewoon goed als altijd
7 nov 2023
Goed spul en echt hele goede prijzen hanteren zij. Ik denk de goedkoopste en beste . Zelfs zooi op amazon is nog duurder. En is altijd afwachten of het wel goed is. Dit gaat gewoon goed, ook het verzenden.
Een product werkte niet. Via de mail (klantenservice) na 3 werkdagen nog geen reactie.
Antwoord van LED24.nl
Beste Piet, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Er is inmiddels een oplossing aangeboden. Mocht u verder nog vragen hebben neem graag contact met ons op.
Perfecte uitvoering... dus niets beters te doen :-)
Antwoord van LED24.nl
Beste Erik, Hartelijk dank voor de geweldige feedback!