www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.168 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.afzuigkapfilterwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

23 mrt 2024
19 mrt 2024
19 mrt 2024
17 mrt 2024
Daar ik geen enkel idee had HOE de filters gemonteerd moeten worden (het was de 1ste keer dat ik zo'n kap koop).... lijkt het verstandig om er een A4tje bij te doen met hoe dit moet en tevens hierbij de tekst te herhalen die op jullie site vermeld is over het WANNEER en het er VOORZICHTIG uithalen etc. Een kapotte kookplaat is namelijk niet goedkoop!!! Maar de filters zijn DUIDELIJK te kiezen op jullie site: goed gedaan!!! Ze zij voor een Bosch DWK98PR20.

vervangingsproducten vragen meer uitleg

Het zou nog beter geweest zijn als er een schriftelijke gebruiksaanwijzing bij de filter zat, want het was een nieuw model en de tekeningen waren niet zo duidelijk. Voor de rest was het oke, ook de levering klopte.
In 2e instantie goed filters besteld. Kreeg niet echt beter inzicht tijdens telefoon gesprek, wel vriendelijk te woord gestaan.
De levering van de spullen was conform wat op de site stond. Heb zojuist de filters vervangen. Resultaat nog niet bekend.
Voorlopig geen opmerkingen of aanmerkingen. Jullie levering was snel de volgende dag heb ik h’m thuis. Top service.
Snelle keuze en keuze uit varianten. Helaas heb ik de verkeerde uitgekozen en ben nu bezig met de retourzending.

Testbestelling

Eén filter besteld om te testen of deze past. Ga binnenkort de tweede bestellen. Prima pasvorm en levering!
Snellere levering, kwaliteit redelijk. Zwarte pinnetje brak af bij plaatsing maar kon ik weer fiksen.
Klantvriendelijke manier van bestellen. Prijs mag scherper t.o.v. de officiële prijzen.
Goede en juiste Siemens produkten. Snelle en correcte levering. Goed prijsbeleid.
Goede producten. Afspraak bezorgen verzet naar een onmogelijke tijd.
Heel snel geleverd en het juiste product voor een super mooie prijs!
Gemakkelijk te bestellen. Eerste klas filter. Snel bezorgd.