tower-london.nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2023
tower-london.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goed product, goede prijs. Wel jammer dat er geen idee is wat de levertijd is. Bij mij bleef die een aantal dagen op dezelfde boodschap staan ( douane vasteland gepasseerd). Klantenservice kon niets aangeven qua wachttijd. Uiteindelijk viel het mee. Totaal een goede week onderweg.

I would like to suggest that tower-london.nl improves their communication with customers. After purchasing my order, I only received an email confirmation stating that I would be notified once my order had been shipped- without containing any further information, tracking number, or estimated time for this to arrive. Two weeks later, I received an email from an unfamiliar (for me) delivery service stating they would be home on that same day, but I could not prove this would be my order by tower-london (this did not contain any linking information, order number or anything I could relate it to my purchase!) In the end, it arrived okay, but it would be nice to have a bit more information about the whole process. Thank you!

Beoordelingen voor tower-london.nl

26 apr 2024
It has been 2 weeks but I have not received my item yet. The customer service is indeed reactive to my complain and it is due to customs issues. Nevertheless, I am still hopeful my order will arrive.
22 apr 2024

Refund laat lang op zich wachten!

Bestelling ging vlot en soepel. De bestelde schoenen zaten niet lekker, dus geretourneerd. Wacht nu al bijna 3 weken op mijn geld. Niet eens een bevestiging gehad dat ze de schoenen ontvangen hebben.
i havent received my order yet! my order was sent on the 5th december!