tower-london.nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2023
tower-london.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goed product, goede prijs. Wel jammer dat er geen idee is wat de levertijd is. Bij mij bleef die een aantal dagen op dezelfde boodschap staan ( douane vasteland gepasseerd). Klantenservice kon niets aangeven qua wachttijd. Uiteindelijk viel het mee. Totaal een goede week onderweg.

I would like to suggest that tower-london.nl improves their communication with customers. After purchasing my order, I only received an email confirmation stating that I would be notified once my order had been shipped- without containing any further information, tracking number, or estimated time for this to arrive. Two weeks later, I received an email from an unfamiliar (for me) delivery service stating they would be home on that same day, but I could not prove this would be my order by tower-london (this did not contain any linking information, order number or anything I could relate it to my purchase!) In the end, it arrived okay, but it would be nice to have a bit more information about the whole process. Thank you!

Beoordelingen voor tower-london.nl

Niet klantvriendelijk genoeg helaas

Snelle en goede levering. Retour procedure omslachtig via een e-mail en vervolgens zelf betalen. Daarom zou ik niet meer bestellen.
TA
Tanny A.