vuurkorfwinkel.nl

315 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden591 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

11 jun 2023
Bestelling ging gemakkelijk, prijs is goed en het betalen ging gemakkelijk via iDeal. Het product is netjes verpakt op een pallet. Omdat ik hem op zondag bestelde werd hij op maandag verstuurd, helaas is het, het transport bedrijf hiet gelukt om hem de volgende dag te bezorgen maar kwam hij 2 dagen later aan. Het in elkaar zetten is gemakkelijk en heb nu al 2 heerlijk avonden buiten gezeten met de warmte en gezelligheid van de tuinhaard. Jammer dat er standaard geen kachel pook erbij geleverd wordt.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u enthousiast bent over onze service en uw bestelling. Leuk om te horen dat u de tuinhaard ook al heeft gebruikt! Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop.
9 jun 2023
Goed product en goede klantenservice die problemen met bezorgdienst DHL keurig heeft opgelost
9 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat uw bestelling toch naar wens is. Wij wensen u er dan ook nog veel plezier mee!
8 jun 2023
Bestelling snel geleverd Inhoud conform beschrijving
9 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat uw tevreden bent over uw bestelling bij onze webshop. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop!
8 jun 2023

Goede ervaring

Super leuke vuurkorf voor een prima prijsje. Netjes de volgende dag bezorgd zoals de website ook beloofd.
9 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de bestelling naar wens is. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop!
7 jun 2023
9 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review!
6 jun 2023
Communiceer over wanneer de bestelling geleverd wordt! Ik wist nu nergens van en er werd ineens een groot niet te tillen pakket op de brug gezet.
9 jun 2023
Beste Elise, Hartelijk bedankt voor uw review! Normaliter wordt er zodra wij uw bestelling meegeven aan DHL en zij het pakket aan u gaan leveren een track & trace code gestuurd. Helaas zien wij dat dit bij u niet gebeurd is. Voor ons is de reden hiervoor helaas onbekend. Wij hopen dat u toch tevreden bent met uw bestelling en u snel kunt genieten van uw bestelde artikelen! Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
5 jun 2023
Goede service, net verpakt, netjes bezorgd
6 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve review! Erg fijn om te horen dat uw bestelling naar wens is. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop!

Goede zorg

Buitenhaard door vervoer ernstig beschadigd, zeer vlotte en nette afhandeling. Dank daarvoor.
6 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent onze service en u nu kunt genieten van een nieuwe haard. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Super

Beste Alles wat ik besteld heb is super zeer goed beschreven en past correct De levering is lekker snel en je wordt meer dan goed geïnformeerd stap voor stap Bedankt team Dirk Put
2 jun 2023
Beste Dirk, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Erg fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen en u tevreden bent met uw aankoop. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling!
2 jun 2023
Snelle levering, goed verzorgd! Toen mn eerste levering een scheurtje bleek te hebben is dat direct keurig opgelost. Hele mooie terrashaard!
2 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw probleem is opgelost en u nu kunt genieten van de tuinhaard. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
2 jun 2023
Duidelijke website, snelle levering en product volgens verwachting.
2 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze webshop. Veel plezier met uw aankoop!
2 jun 2023
Vuurkorf besteld, werd niet compleet geleverd. Na navraag bleek de ontbrekende poot niet op voorraad te zijn. Er werd wel vriendelijk gereageerd op mijn mail, maar verder werd er niets opgelost. Uiteindelijk de vuurkorf via DHL retoer gezonden, wat nog een hele klus was om de loodzware doos op een DHL servicepunt te krijgen, maar goed...Nu mag ik wachten op de "verwerking van de retoer" en moet ik maar afwachten of en wanneer ik mijn geld terugkrijg. Ik zou er nooit meer iets bestellen.
2 jun 2023
Beste Wendy, Vervelend om te vernemen dat u een mindere shopervaring bij ons heeft gehad. Na contact met mij collega hebben wij een pootje voor de vuurkorf besteld bij de leverancier. Helaas heeft u toch besloten de vuurkorf retour te sturen. Wij zullen het geld op dezelfde wijze als waarmee u heeft betaald terugstorten binnen 1 tot 3 werkdagen. Onze excuses voor het ongemak en hopen u zo voldoende te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
Snelle levering Product zoals omschreven
2 jun 2023
Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
31 mei 2023
Bedankt voor uw review!
Heb een vuurschaal besteld en ben prima tevreden.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw bestelling bij onze webshop. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Snel geleverd voldeed aan verwachting eigenlijk niets bijzonders echter in deze huidige tijd wel Top
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
29 mei 2023
29 mei 2023
Reactie snel op vraag via de mail. Alleen als ik winkel had zou ik per direct stoppen met DHL wat een bagger bedrijf Tijdsvakken van 8 uur minimaal belachelijk.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Momenteel hebben wij goede contacten met DHL maar ik begrijp uw irritatie. Bedankt voor uw beoordeling en wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
28 mei 2023
Gewoon lekker betrouwbaar, snel en correct.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw positieve review! Erg fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!