vuurkorfwinkel.nl

315 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden591 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

6 jul 2023
Duidelijke site, snelle bezorging.
7 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze webshop. Veel plezier met de aankoop.
6 jul 2023
Goed was de herzending
7 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat u nu kunt genieten van de vuurkorf.
5 jul 2023
Leuke webshop. Geweldige bbq en vuurschaal artikelen. snelle levering. Inmiddels al 2 keer besteld en dat zal wel vaker gebeuren. minpuntje : je krijgt een kortingscode in de mail als je je inschrijft voor de nieuwsbrief maar de geleverde code blijkt niet te werken. Verder alleen maar top, erg blij met de geleverde items.
7 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat uw bestellingen naar wens zijn en wat leuk dat u al meerdere keren bij ons heeft besteld. De kortingscode hoort wel te werken. Mocht u nog een aankoop willen doen dan kunt u ons mailen met de kortingscode, dan zoeken wij uit waarom deze niet werkt en zullen anders een nieuwe aanmaken. Veel plezier met uw aankoop.
Alle onderdelen zaten erin , die er bij hoord. En vlot bezorgd.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn dat uw bestelling naar wens is!
zeer vlugge levering zoals beloofd en top materiaal
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Top om te horen dat uw bestelling naar wens is.
1 jul 2023

Zeer tevreden!

Snelle levering!
30 jun 2023
Het is een fijne winkel
30 jun 2023
vlotte levering prijs kwaliteit dik in orde.
28 jun 2023
Prima Vuurkorf van Kortenstaal

Top!

Cosi gashaard gekocht. Erg blij mee. Werkt super en snelle verzending.
29 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Goed om te horen dat de aankoop naar wens is.
26 jun 2023
Leuk ding voor een betaalbare prijs
26 jun 2023
Na melding beschadiging bonfeu bonves 45 Alles snel en netjes opgelost. Nieuwe bonfeu en plancha 55 zelf opgehaald. Ik ben echter niet te spreken over de bezorging via DHL. Krijg in de app bericht dat ze niet hebben kunnen bezorgen. Terwijl er niemand is geweest. Echt een kwalijke zaak. Maar hier kan vuurkorfwinkel niets aan doen
29 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn dat u nu wel kunt genieten van een goede vuurkorf met plancha. Helaas zullen wij momenteel geen andere vervoerder kiezen. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop!
25 jun 2023
25 jun 2023
Het is precies wat ik er van had verwacht
26 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw bestelling bij onze webshop.
22 jun 2023
De klant op de hoogte brengen als een besteld product in back order is gevallen. Niet dat de klant zelf moet gaan bellen als er geen product is geleverd en vervolgens te horen krijgt dat het product opnieuw besteld gaat worden.
23 jun 2023
Bedankt voor uw review. Dat is inderdaad niet de bedoeling. In het geval er een product van uw bestelling in de backorder schiet sturen wij een email naar klanten. In de communicatie zie ik dat u graag wilt wachten op het producten, bedankt voor uw geduld. Onze excuses en wij hopen dat u snel kunt genieten van uw bestelling.
21 jun 2023
Vuurkorf ziet er leuk uit. Alleen wat lastig in elkaar te zetten en het deurtje sluit niet helemaal netjes aan.
23 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Mocht er schade zijn aan de haard waardoor het deurtje lastig sluit kunt u foto's sturen naar info@vuurkorfwinkel.nl en kunnen we kijken of hier een oplossing voor is. Wij wensen u veel plezier met de tuinhaard!
21 jun 2023
Dubbel checken producten voor verzending en betere instructies voor retourneren producten.
23 jun 2023
Bedankt voor uw review! Wij verpakken de producten in een zo goed mogelijke verpakking per product. De instructies voor het retourneren staan onderaan de pagina. We hopen dat u toch veel plezier zult hebben van uw aankoop.