vuurkorfwinkel.nl

312 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden581 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
vuurkorfwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een hele mooie kachel die niet te groot is en lekker handzaam. Er zijn twee nadelen. De eerste is dat ie topzwaar is. Een klein zetje en het ligt om. Een vierde poot moet eigenlijk gewoon voor de stabiliteit. De kinderen hebben het al eens omgestoten. Het tweede nadeel is dat is dat je met de kookplaat a la plancha overal vet laat druipen op de grond. Houdt daar rekening mee wanneer je erop gaat koken. Oh en ik bedenk nog iets. De schoorsteen valt niet vast te zetten. Er zit een gaatje in, maar geen van de schroeven past erin. De helpdesk is wel heel vriendelijk en probeert het op te lossen, maar te grote schroefjes nasturen helpt natuurlijk niet. Al met al heel blij, maar minder praktisch dan gehoopt.

1: geen levering tot in de woonkamer 2: geen installatie van apparatuur 3: geen afvoer embalage rommel 4: lastig leesbare montageinstructies 5: onduidelijk welke onderdelen zijn geleverd (welke module) 6: te beknopte gebruiksaanwijzing 7: onjuiste onderhoudsinstructies 8: leverancier schuift garantie af op fabrikant 9: halogeen verlichting, LED is duurzamer, betrouwbaarder en energiezuiniger 10: een lijstje van faalbare onderdelen, hun benaming, en plek waar te kopen ontbreekt Het apparaat is boven verwachting prachtig en werkt de eerste dagen al prima.

Beoordelingen voor vuurkorfwinkel.nl

26 jun 2023
Na melding beschadiging bonfeu bonves 45 Alles snel en netjes opgelost. Nieuwe bonfeu en plancha 55 zelf opgehaald. Ik ben echter niet te spreken over de bezorging via DHL. Krijg in de app bericht dat ze niet hebben kunnen bezorgen. Terwijl er niemand is geweest. Echt een kwalijke zaak. Maar hier kan vuurkorfwinkel niets aan doen
29 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn dat u nu wel kunt genieten van een goede vuurkorf met plancha. Helaas zullen wij momenteel geen andere vervoerder kiezen. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop!
Snel geleverd voldeed aan verwachting eigenlijk niets bijzonders echter in deze huidige tijd wel Top
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Adequate After Sales Service!

Vuurschaal en Access. gekocht. Superdegelijk sterk materiaal. Erg tevreden mee. Daarnaast heb ik zeer Adequate, klantgerichte, prima After sales' Service ervaren, uitstekende *(mail & phone) bereikbaarheid en snelheid waarmee de goedverpakte (deel-) zendingen zijn afgeleverd. No worries. We gaan er buiten van genieten deze zomer! Grote dank Service Team Vuurkorfwinkel.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review en veel plezier met het product!
KB
Kishen B.
Den Haag
4 okt 2023
Wat wij verwachten hadden dat hebben we ook gekregen. Wij zijn super tevreden!! Ik ben zelf ook door collega's en vrienden geadviseerd om bij vuurkorfwinkel te kijken en bestellen zij zijn ook super tevreden over hun producten. Foto's en omschrijving op de website klopt.
6 okt 2023
Hartelijk bedankt voor uw positieve review! We wensen u veel plezier met uw bestelling. De vuurkorf staat er mooi bij!
12 okt 2023

Met de producten van Vuurkorfwinkel lekker warm de winter in.

De website is duidelijk. De prijs/prestatieverhouding is prima. Het bestellen is eenvoudig en de communicatie over de bestelling en levering is ook prima. Het product is ook nog eens wat ik precies nodig had en het werkt prima.
13 okt 2023
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de bestelling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

Snelle levering + goede schaal

Snelle levering. De vuurschaal die we gekocht hebben is heel groot en stevig. In de mail stond vermeld dat de schaal nog verder zou gaan roesten (dat hoort bij deze vuurschaal). Fijn dat dit nog even vermeld werd.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling en de informatie. Veel plezier met uw aankoop.

Zo zouden er meer moeten zijn.

Mooie en duidelijke website met goede omschrijvingen van de producten. De door ons bestelde sfeerhaard werd snel geleverd (1 werkdag). We genieten van de haard in deze donkere en koude dagen. Proficiat.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. De haard ziet er erg leuk uit in de foto. We wensen u nog veel plezier met uw aankoop!
28 mei 2023

Heel tevreden!

Goede omschrijving op de website, met afmetingen en andere nuttige informatie. Maakte dat we goede keuze konden maken. Vervolgens snelle service. Hebben nu echt een hele fijne tuinhaard van Bonfeu.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Bedankt voor uw review! Leuk om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling en onze website. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
14 mei 2023
Snelle verzending. We hadden besteld en betaald voor een product wat niet op voorraad bleek. Assertief wordt er direct contact opgenomen om in overleg te treden. Zeker aan te bevelen!
16 mei 2023
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Super

Beste Alles wat ik besteld heb is super zeer goed beschreven en past correct De levering is lekker snel en je wordt meer dan goed geïnformeerd stap voor stap Bedankt team Dirk Put
2 jun 2023
Beste Dirk, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Erg fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen en u tevreden bent met uw aankoop. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling!
6 jun 2023
Communiceer over wanneer de bestelling geleverd wordt! Ik wist nu nergens van en er werd ineens een groot niet te tillen pakket op de brug gezet.
9 jun 2023
Beste Elise, Hartelijk bedankt voor uw review! Normaliter wordt er zodra wij uw bestelling meegeven aan DHL en zij het pakket aan u gaan leveren een track & trace code gestuurd. Helaas zien wij dat dit bij u niet gebeurd is. Voor ons is de reden hiervoor helaas onbekend. Wij hopen dat u toch tevreden bent met uw bestelling en u snel kunt genieten van uw bestelde artikelen! Met vriendelijke groet, Vuurkorfwinkel.nl
2 jun 2023
Snelle levering, goed verzorgd! Toen mn eerste levering een scheurtje bleek te hebben is dat direct keurig opgelost. Hele mooie terrashaard!
2 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw probleem is opgelost en u nu kunt genieten van de tuinhaard. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
30 dec 2023
Ik heb een hoes besteld voor een terrashaard maar die past perfect op mijn staande bokspaal in mn tuin .snel geleverd. Goede kwaliteit.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review!
De levering was ook tijdens de feestdagen optijd. Vandaag besteld morgen in huis. De haard ziet er goed uit . en werkt uitstekend.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Wat fijn dat ook tijdens de drukke periode alles goed is verlopen met uw bestelling. Heel veel plezier met uw aankoop.
De bestelling werd keurig op tijd afgeleverd en er werd vooraf uitstekend advies gegeven. Prima ervaring!
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! We wensen u veel plezier met uw bestelling!
8 jun 2023

Goede ervaring

Super leuke vuurkorf voor een prima prijsje. Netjes de volgende dag bezorgd zoals de website ook beloofd.
9 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de bestelling naar wens is. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop!
goeie antwoorden op technische vragen, een scherpe prijs en snelle levertijd. wat wil een mens nog meer.
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!
16 jun 2023
Snelle levering. De tuinspiegel was goed verpakt en voldoet aan de verwachting. Prachtig product
Antwoord van vuurkorfwinkel.nl
Hartelijk bedankt voor uw review! Goed om te horen dat uw bestelling naar wens is.
9 jun 2023
Goed product en goede klantenservice die problemen met bezorgdienst DHL keurig heeft opgelost
9 jun 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat uw bestelling toch naar wens is. Wij wensen u er dan ook nog veel plezier mee!
JB
Jadran B.
Amsterdam
26 jul 2023

Topwinkel

Ongelofelijk snelle bezorging en product voldoet aan de verwachtingen, alles was prima dus!
28 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw review! Goed om te vernemen dat u tevreden bent met uw bestelling bij ons. Veel plezier met de aankoop!