pabo.nl

655 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.422 beoordelingen in totaal

7 sep 2023
Product zoals omschreven op het "meerekken" van de cockring na, deze is best strak en klein, waardoor je lul keihard en dik wordt maar iets groter of flexibeler zou comfortabeler zijn. Buttplugs zijn super voor beginners, deze kan voor mij ook wel groter. Maar in die strakke "kut" en dan laten zitten terwijl je beweegt of zit brengt zeker wel "schokjes" naar je paal wat het begin is van de ready to stroke/ wank/ fuck, sucked or whatever your plan is. Bezorgtijd klopt ook, en niet zoals andere webshops die de bezorgtijden veranderen NADAT je betaald hebt. Kwestie van voorraad bijhouden en dat doen ze dus goed!/Enige "min-punt", op de bankafschrijving stond BU- Group, kon deze niet plaatsen en met hulp van de zoekmachine het banknmr nagetrokken en kom dan op een site waar veel klachten/ oplichtingen vermeld worden. Niet Pabo, wel het reknmr. wat ze gebruiken. Toen ik de link wist te leggen dat de afschrijving van Pabo was, en klopte, was het voor mij oke. Maar als ik Pabo was, zou ik een ander reknmr gebruiken. Bedankt zover!

13 sep 2023
Ik heb Boners Erectie Crème gekocht en zoals verwacht werkt het niet. Er wordt misbruik gemaakt van mensen met een erectie probleem. Tevens kost het tijd, moeite en geld van de koper. Het middel dient uit de verkoop gehaald worden en alle gedupeerden dienen hun geld terug te krijgen. Ik zie een eerlijke reactie van u tegemoet en een goede deal. Met vriendelijke groet, Gerrit
GP
Gerard P.
Rijswijk

Beoordelingen voor pabo.nl

4 jul 2023
Beter communicatie en reageren op klachten.
6 jul 2023
Goedemiddag, Excuses voor het ongemak. Graag vernemen wij hoe u contact met ons heeft opgenomen? Helaas is er geen communicatie bij ons bekend. Wat is uw klacht betreft de ontvangen bestelling? Graag vernemen wij een reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen!
Antwoord van pabo.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de bezorging niet is gelukt! Ik zie in de tracking dat de aflevering thuis niet is gelukt en het pakket bij een afhaallocatie is afgeleverd. Helaas is het daar niet afgehaald en aan ons retour gestuurd. Excuses voor het ongemak! Mocht u de bestelling alsnog willen ontvangen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Met vriendelijke groet, Adriën
JV
Jan V.
Zoeterwoude
Had geen enkel resultaat
Antwoord van pabo.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt mij om te vernemen dat het door u gekochte artikel niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Het effect van een dergelijk product verschilt per persoon. De ene persoon reageert sterker op de gebruikte ingrediënten dan een ander. Het is helaas niet mogelijk om het artikel aan ons te retourneren. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen, mijn collega's of ik helpen u graag. Met vriendelijke groet, Adriën
15 aug 2023
Artikel doet erg weinig
16 aug 2023
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons om te vernemen dat het door u gekochte artikel niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Het effect van een dergelijk product verschilt per persoon. De ene persoon reageert sterker op het artikel dan een ander. Het is helaas niet mogelijk om het artikel om deze reden aan ons te retourneren. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen, mijn collega's of ik helpen u graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice
IB
In B.
Doorwerth
25 jul 2023
Nog niks ontvangen
26 jul 2023
Beste klant, Bedacht voor uw review. Wij hebben een bestelling zonder betaling van u ontvangen. Zonder betaling kunnen wij de bestelling niet versturen. Mocht u de artikelen nog wensen te ontvangen, kan u deze opnieuw bestellen via onze website. Met vriendelijke groet, Claudia - Pabo Klantenservice
Direct kapot
Antwoord van pabo.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat het door u bestelde artikel snel kapot is gegaan. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en u een nieuw artikel heeft ontvangen. We gaan ervan uit dat het hiermee is opgelost. Met vriendelijke groet Adriën
26 jun 2023
Slechte site
26 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over onze website. Graag vernemen wij of er vragen of klachten zijn waarbij wij kunnen assisteren. Mocht dit zo zijn, kan u via onze website contact opnemen met onze klantenservice: https://support.pabo.nl/hc/nl/requests/new Met vriendelijke groet, Claudia - Pabo Klantenservice
14 aug 2023
16 aug 2023
Guten Morgen, Vielen Dank für Ihre Bewertung und es tut mir leid zu lesen, dass Sie nicht zufrieden sind. Sie wurden bereits kontaktiert. Mit freundlichen Grüße, Kundendienst