pabo.nl

625 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.348 beoordelingen in totaal

7 sep 2023
Product zoals omschreven op het "meerekken" van de cockring na, deze is best strak en klein, waardoor je lul keihard en dik wordt maar iets groter of flexibeler zou comfortabeler zijn. Buttplugs zijn super voor beginners, deze kan voor mij ook wel groter. Maar in die strakke "kut" en dan laten zitten terwijl je beweegt of zit brengt zeker wel "schokjes" naar je paal wat het begin is van de ready to stroke/ wank/ fuck, sucked or whatever your plan is. Bezorgtijd klopt ook, en niet zoals andere webshops die de bezorgtijden veranderen NADAT je betaald hebt. Kwestie van voorraad bijhouden en dat doen ze dus goed!/Enige "min-punt", op de bankafschrijving stond BU- Group, kon deze niet plaatsen en met hulp van de zoekmachine het banknmr nagetrokken en kom dan op een site waar veel klachten/ oplichtingen vermeld worden. Niet Pabo, wel het reknmr. wat ze gebruiken. Toen ik de link wist te leggen dat de afschrijving van Pabo was, en klopte, was het voor mij oke. Maar als ik Pabo was, zou ik een ander reknmr gebruiken. Bedankt zover!

13 sep 2023
Ik heb Boners Erectie Crème gekocht en zoals verwacht werkt het niet. Er wordt misbruik gemaakt van mensen met een erectie probleem. Tevens kost het tijd, moeite en geld van de koper. Het middel dient uit de verkoop gehaald worden en alle gedupeerden dienen hun geld terug te krijgen. Ik zie een eerlijke reactie van u tegemoet en een goede deal. Met vriendelijke groet, Gerrit
GP
Gerard P.
Rijswijk

Beoordelingen voor pabo.nl

Volledig anonieme verpakkingen, fijne producten, in het algemeen snelle leveringen. Omdat er geen bezorgmoment is om te kiezen geen 5 sterren.
Makkelijk bestellen, echter jammer dat er niet duidelijk bij staat of er verschillende maten zijn van artikelen
CV
Carolien v.
Krimpen aan den ijssel

Top in alle opzichten

Makkelijk en snel keuze kunnen maken. Netjes en anoniem bezorgd. Speeltjes doen het perfect.
Antwoord van pabo.nl
Bedankt voor je feedback! Altijd fijn om te horen dat alles goed is gegaan:-). Laat ons weten als je nog iets nodig hebt, we staan voor je klaar! Vriendelijke groet, Adriën
De klantenservice is gewoon top! Super vriendelijke en zéér behulpzame mensen
Mijn vrouw is er te vreden over , een goed product voldoed aan de verwachting
Snelle discrete levering, dag erna. Goede kwaliteit en leuk draagcomfort.
13 apr 2024
Pjur glijmiddel. Uitstekend. Zuinig in t gebruik, snel geleverd
Prima. Snel geleverd, product aan verwachting voldaan.

kwaliteit en niet duur

makkelijk, snel en keurig verpakt en zeer goed geprijsd
Defect apparaat ontvangen gelijk geregeld door Pabo
Bezorging discrete verpakking. Fijn product.
Snelle levering in discrete verpakking.
Keurig verpakt en binnen dag ontvangen
Snel en professioneel afgehandeld.
het voldoet aan de verwachtingen
Snelle levering en goed product
Goed product en vlotte levering
Discreet & snelle bezorging
JK