erotic-discount.eu/nl/- Logo - Beoordelingen

erotic-discount.eu/nl/

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden123 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 dec 2022
erotic-discount.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jan 2024
Uit jullie uitgebreid gamma van speeltjes en toys can je alleen maar bevredigd worden maar dan moet je ze ook in huis halen bij deze voor er het nuttige met plezier te combineren , en ten volle van te genieten . Je moet dan ook wel in zijn van het nuttige en het plezier je er kan aan beleven. Ik ben al jaren liefhebber van alle mogelijke toys en sm speeltjes waar ik veel plezier aan beleef en nog steeds uitdagingen heb voor extremer te gaan in mijn seksueel plezier

Verpakking was slecht. Heb twee flesjes gecrediteerd gekregen die gebroken waren in het karton. Gevolg zeer slechte geur op het service Point.

Beoordelingen voor erotic-discount.eu/nl/

3 mrt 2024
Hoeft niet beter. Het is prima zo. Prima webshop met veel keuze en uitstekende service!
3 mrt 2024
Hartstikke bedankt voor de review.
3 mrt 2024
Zeer vervelend als er iets gebroken arriveert. Wij doen ons uiterste best alles zo goed mogelijk te verpakken maar als er met dozen gegooid wordt door koeriers gaat het soms mis.
6 jan 2024

mijn plezier met jullie toys en speeltjes.

Bedankt voor je review!
MB
Marc B.
Lommel
14 jan 2024
leuke producten goede service snelle levering
Antwoord van erotic-discount.eu/nl/
Bedankt voor het nemen van de moeite om deze fijne review te schrijven. Veel plezier met je aankoop!
Mijn vraag over de bezorging werd snel beantwoord, en mijn bestelling werd nog even vastgehouden voor hij verzonden werd zodat ik zeker wist dat ik thuis zou zijn.
DK
Dolf K.
Haarlem
7 okt 2023

Vernieuwd

Het is een nieuwe verzie en ze zijn wat groter dan de oude Het geeft je Sex een apart gevoel met de goede powerbox Is het top
8 okt 2023
Bedankt voor de fijne review
24 mei 2023

Top website met ruim aanbod.

Duidelijke website ruim aanbod en voor een zeer aantrekkelijke prijs. Alles netjes op tijd geleverd en ook discreet verpakt.
26 mei 2023
Harstikke bedankt voor deze fijne feedback. Hier kunnen we fijn het weekend mee ingaan!
16 okt 2023
Snelle levering en discreet verpakt
17 okt 2023
Bedankt voor de review, veel plezier met uw bestelling
17 aug 2023
Snel verzonden, goed verpakt.
18 aug 2023
Bedankt voor deze fijne review, we wensen je alvast een sexy weekend!
FD
Frederik D.
Wachtebeke
18 aug 2023
Zeer snelle levering. A+++
21 aug 2023
Bedankt voor deze fijne review en de 5 sterren!
4 sep 2023
net wat ik verwachtte
Bedankt voor de review!
28 jul 2023
Keurig verpakt.
Antwoord van erotic-discount.eu/nl/
Bedankt voor de feedback en de 5 sterren!
26 okt 2023
27 okt 2023
Bedankt voor de 5 sterren!
6 mei 2023
8 mei 2023
Bedankt voor de 5 sterren uit België
22 aug 2023

Lekkage flesjes

Van de 15 flesjes waren er 3 die een lek vertoonden aan de sluitngsdop.
23 aug 2023
Beste, erg vervelend dat dit weer is gebeurt. We hebben vorige keer gelijk een oplossing geboden wat we ook nu weer zullen doen. De flesjes zijn gewoon erg gevoelig voor transport. We vinden het daarom jammer en onterecht dat u onze service hierop afrekent.