pabo.nl

655 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.422 beoordelingen in totaal

7 sep 2023
Product zoals omschreven op het "meerekken" van de cockring na, deze is best strak en klein, waardoor je lul keihard en dik wordt maar iets groter of flexibeler zou comfortabeler zijn. Buttplugs zijn super voor beginners, deze kan voor mij ook wel groter. Maar in die strakke "kut" en dan laten zitten terwijl je beweegt of zit brengt zeker wel "schokjes" naar je paal wat het begin is van de ready to stroke/ wank/ fuck, sucked or whatever your plan is. Bezorgtijd klopt ook, en niet zoals andere webshops die de bezorgtijden veranderen NADAT je betaald hebt. Kwestie van voorraad bijhouden en dat doen ze dus goed!/Enige "min-punt", op de bankafschrijving stond BU- Group, kon deze niet plaatsen en met hulp van de zoekmachine het banknmr nagetrokken en kom dan op een site waar veel klachten/ oplichtingen vermeld worden. Niet Pabo, wel het reknmr. wat ze gebruiken. Toen ik de link wist te leggen dat de afschrijving van Pabo was, en klopte, was het voor mij oke. Maar als ik Pabo was, zou ik een ander reknmr gebruiken. Bedankt zover!

13 sep 2023
Ik heb Boners Erectie Crème gekocht en zoals verwacht werkt het niet. Er wordt misbruik gemaakt van mensen met een erectie probleem. Tevens kost het tijd, moeite en geld van de koper. Het middel dient uit de verkoop gehaald worden en alle gedupeerden dienen hun geld terug te krijgen. Ik zie een eerlijke reactie van u tegemoet en een goede deal. Met vriendelijke groet, Gerrit
GP
Gerard P.
Rijswijk

Beoordelingen voor pabo.nl

4 feb 2024
3 feb 2024
27 jan 2024
21 aug 2023
Vroeger zien wij op pabo site meer drankjes net als hot sex girl voor vrouwen en nog meer ook voor mannen en dingen die kan spuiten op pennis libido versneller blackstone spray voir donkere mannan upgrade de site met deze dingen dan is pabo kompleet en wij als klanten blij
30 jun 2023
Nette verzending alleen jammer dat het duurste product binnenste buiten in de verpakking zat en de bijbehorende kettingen sommige afgebroken waren. Heb product wel gehouden omdat het kettinkje wat ik het belangrijkste vond nog heel was. maar vond het slordig voor een body van 60 euro
31 aug 2023
Goeie service. Maar, om mijn foto te sturen is een slechte zaak, wat is dat. Wij vragen om beoordeling te versterken en verduidelijke met een foto. Sorry wat voor shit is dat, ha ha jullie zijn gestoord, wat doen jullie met de foto's ik kan echt niet volgen.
10 sep 2023
Mooie producten van een redelijke kwaliteit, zou nog wat meer adviesmodules willen voor maten bv van harnassen ed ook wellicht een top lijn die op elkaar is afgestemd wat kwaliteit en design
7 jun 2023
Pabo treft geen blaam , maar post.nl heeft twee maal de bezorgdatum gewijzigd een paar uur voordat het bezorgt zou worden . dus eigenlijk zouden het vijf sterren zijn .
21 mei 2023
Ik had een vraagje over een bepaald artikel en ze zeiden taak geven we u een mail over dat is inderdaad een paar dagen later gebeurd Daar ben ik zeer blij mee dankjewel
De Masturbator Ninja2 werkt perfect, eerste keer moest ik even wennen. Maar het werkt perfect. Ik ben tevreden.
19 sep 2023
De snelle service bevalt goed. De goedkoope speeltjes functioneren niet echt goed en zijn snel kapot.
23 sep 2023
Netjes geleverd de volgende dag .goed prudukten ga zekers meer bestellen ben zeer te vreden.

Prima

Ik heb 1 mail gestuurd en 1 antwoord gekregen. Meer valt er niet te beoordelen.
26 jul 2023
De tijd van de bezorging was zoals beloofd en de verpakking was heel discreet
20 jun 2023
Duidelijke omschrijving bij de artikelen en snelle discrete levering.
zowel de bestelling als het retour is netjes en snel geregeld
24 mei 2023

Kreeg geleverd anale speeltjes

Kreeg geleverd, wat ik gekocht had en het doet goed zijn werk