tomoshop.nl- Logo - Beoordelingen

tomoshop.nl

562 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.606 beoordelingen in totaal

24 aug 2023
Ze hebben veel onderdelen, de verzending is goed, want het is snel en je krijgt goede informatie over je levering en het is een fijn site. Groetjes Bijs O ja zou ik misschien gratis zwarte spuitbussen mogen van motip. Zou ik erg blij mee zijn.😄😄

4 apr 2024
Bij de laatste 2 bestellingen niet helemaal tevreden over het materiaal. Onder andere over de uitlaat en gas/remhendel. Rem hendel is 1 week goed geweest. Daarna brak het remhendelschanier spontaan af… en de uitlaat (sigaar rs) zelf nog moeten bewerken voor dat hij goed dicht is bij de aansluiting

Beoordelingen voor tomoshop.nl

30 jun 2024
Het paketje is beschadigd toegekomen, onderdelen wel nog in takt
1 jul 2024
Hoi Daan, Vervelend dat je pakket beschadigd is aangekomen, gelukkig zijn alle onderdelen nog in takt!
21 jun 2024
Zit al 8 dagen te wachten op simpele pakking
21 jun 2024
Je had op donderdag 13-06 in de avond de bestelling geplaatst. Deze hadden wij op vrijdag 14-06 direct ingepakt met de door jou gekozen verzendmethode brievenpost. Zoals in de checkout vermeld staat, duurt brievenpost 2-5 WERKdagen, daarnaast bevat brievenpost geen tracking. Brievenpost duurt nou eenmaal langer. Heb je iets snel nodig, kies dan voor pakketpost (zoals ook in de checkout vermeld staat.
Lange levertijd
1 jul 2024
2 jul 2024
Hoi Maik, Bedankt voor je 3 sterren review. We zijn uiteraard benieuwd hoe we de andere 2 sterren ook nog kunnen verdienen. Ben je ergens tegen aan gelopen of niet tevreden over de producten? We horen het graag van je. Team Tomoshop.nl
10 jun 2024
Zijn vlot
17 jun 2024
Bedankt voor jouw beoordeling! Hoe kunnen wij van 3 sterren naar 5 sterren gaan?
2 jun 2024
12 jun 2024
Wij horen graag een waarom wij een 1-ster review verdienen.
29 apr 2024
Helaas is de achterbrug die ik geleverd heb gekregen niet recht in elkaar gelast ter hoogte van met frame. kwaliteit is dus matig tot slecht.
21 apr 2024
4 apr 2024
9 apr 2024
Hoi Sietze, Vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent! Heb je contact gehad met onze klantenservice? We zijn altijd bereid om je te helpen waar het kan!
3 apr 2024

Wordt gespamt

Mijn mail staat vol met laat een review achter voor tomoshop 1 x oké maar het der nu 6 naast de gewone mail van tomoshop
7 apr 2024
Goede remhendels verkopen en goed aangegeven voor welke model Tomos ze zijn
12 apr 2024
9 apr 2024
5 apr 2024
5 apr 2024
Hoi Loek, Wat jammer van je 2-sterren review! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen en wat er niet goed is gegaan. Kun je ons dit laten weten? Team Tomoshop.nl
12 mrt 2024
21 dec 2023
Twee keer Greepset rechts gashendel Lusito zwart A-kwaliteit gekocht. Maar breekt meteen bij het monteren, zonder lomp te doen. Is een soort spuit aluminium van erg slechte kwaliteit. En echt goedkoop zijn ze nu ook weer niet. Betere kwaliteit leveren zou wenselijk zijn
22 dec 2023
Hallo Bart, vervelend om te horen dat je problemen ondervind met een van onze producten! Je kunt altijd contact met ons opnemen via Whatsapp of e-mail. We helpen je graag verder.
11 okt 2023
steeds werd mij een worst twv 5 euro voor gehouden maar verzilveren, ho maar. verder een prima site, veel keus, groot assortiment. Ik wordt er heel blij van. Mvrgr Otto
27 jul 2023
Jullie als internet shop kunnen niets verbeteren tomos zelf wel als het toereikend is. De kwaliteit laat te wensen over.
7 aug 2023
Jammer dat we in dit geval 3 sterren verdienen.. terwijl wij er zoals je zelf zegt er zelf niks aan kunnen verbeteren.
23 jan 2024

verzending

k heb een week op mijn bestelling moeten wachten ! had ik dat geweten ! gewoonlijk uit nederland 2 dagen
23 jan 2024
Zoals in de checkout aangegeven wordt er duidelijk gecommuniceerd dat briefpost naar België 4 tot 12 werkdagen kan duren. Ook hebben we hier nog bij vermeld dat wanneer je spullen snel nodig hebt, je dan pakketpost moet kiezen! Dus ja, je had het kunnen weten.
30 aug 2023
Ik vind de levering en de surves heel goed maar wel best duur vergelijken met anderen
30 aug 2023
Je kunt het ook andersom bekijken, waar wij ons aan bepaalde verkoopadvies prijzen vanuit importeurs houden en vaste marges hanteren om onze vaste kosten te betalen, rekenen andere webshops hele lage marges omdat ze vanaf de zolderkamer of schuurtje werken en dus lage onkosten hebben.