tomoshop.nl

509 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.448 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
tomoshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 aug 2023
Ze hebben veel onderdelen, de verzending is goed, want het is snel en je krijgt goede informatie over je levering en het is een fijn site. Groetjes Bijs O ja zou ik misschien gratis zwarte spuitbussen mogen van motip. Zou ik erg blij mee zijn.😄😄

Ik heb een uitlaat gekocht twv 100 euro en die deed het om een 1 of andere reden niet op mijn tomos dus wil ik hem terug sturen, kan dat niet omdat ik zogenaamd een verkeerde setup heb gebruikt. Slechte klanten service en weinig medeleven.

Beoordelingen voor tomoshop.nl

Bij de laatste 2 bestellingen niet helemaal tevreden over het materiaal. Onder andere over de uitlaat en gas/remhendel. Rem hendel is 1 week goed geweest. Daarna brak het remhendelschanier spontaan af… en de uitlaat (sigaar rs) zelf nog moeten bewerken voor dat hij goed dicht is bij de aansluiting
Antwoord van tomoshop.nl
Hoi Sietze, Vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent! Heb je contact gehad met onze klantenservice? We zijn altijd bereid om je te helpen waar het kan!
Helaas is de achterbrug die ik geleverd heb gekregen niet recht in elkaar gelast ter hoogte van met frame. kwaliteit is dus matig tot slecht.

Wordt gespamt

Mijn mail staat vol met laat een review achter voor tomoshop 1 x oké maar het der nu 6 naast de gewone mail van tomoshop
7 apr 2024
Goede remhendels verkopen en goed aangegeven voor welke model Tomos ze zijn
Antwoord van tomoshop.nl
Hoi Loek, Wat jammer van je 2-sterren review! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen en wat er niet goed is gegaan. Kun je ons dit laten weten? Team Tomoshop.nl

verzending

k heb een week op mijn bestelling moeten wachten ! had ik dat geweten ! gewoonlijk uit nederland 2 dagen
Antwoord van tomoshop.nl
Zoals in de checkout aangegeven wordt er duidelijk gecommuniceerd dat briefpost naar België 4 tot 12 werkdagen kan duren. Ook hebben we hier nog bij vermeld dat wanneer je spullen snel nodig hebt, je dan pakketpost moet kiezen! Dus ja, je had het kunnen weten.

Uitlaat 100 eu geen geld terug

Antwoord van tomoshop.nl
Bepaalde uitlaten werken beter voor de ene setup dan voor de andere. Zoals per e-mail ook besproken, niet elke uitlaat zal (direct) goed werken. Soms moet je de sproeier en/of ontsteking aanpassen. In het geval van de sidepipe hebben we nadrukkelijk erbij vermeld dat de uitlaat het beste tot zijn recht komt op een 65cc of hoger. Als je hem dan toch op een 50cc gaat monteren en hij wilt niet lekker lopen, dan kunnen wij hier helaas ook niet zoveel aan doen.
Twee keer Greepset rechts gashendel Lusito zwart A-kwaliteit gekocht. Maar breekt meteen bij het monteren, zonder lomp te doen. Is een soort spuit aluminium van erg slechte kwaliteit. En echt goedkoop zijn ze nu ook weer niet. Betere kwaliteit leveren zou wenselijk zijn
Antwoord van tomoshop.nl
Hallo Bart, vervelend om te horen dat je problemen ondervind met een van onze producten! Je kunt altijd contact met ons opnemen via Whatsapp of e-mail. We helpen je graag verder.
11 okt 2023
steeds werd mij een worst twv 5 euro voor gehouden maar verzilveren, ho maar. verder een prima site, veel keus, groot assortiment. Ik wordt er heel blij van. Mvrgr Otto
27 jul 2023
Jullie als internet shop kunnen niets verbeteren tomos zelf wel als het toereikend is. De kwaliteit laat te wensen over.
Antwoord van tomoshop.nl
Jammer dat we in dit geval 3 sterren verdienen.. terwijl wij er zoals je zelf zegt er zelf niks aan kunnen verbeteren.
4 mei 2023
Heb 2 keer besteld en de 1e keer was hij in 2 dagen binnen en de 2e keer duurde het bijna een week
4 mei 2023
Hallo Arjan, we hadden jouw bestelling donderdagavond om 20:25 uur ontvangen. De bestelling was de volgende werkdag in behandeling genomen. We hadden hem dinsdag verzonden. We proberen een bestelling altijd binnen 1 á 3 werkdagen te versturen. Vaak kan dit dezelfde werkdag, maar door enorme drukte kan het soms 2 á 3 werkdagen duren. Doordat er een weekend tussen zat lijkt het heel lang, maar in werkdagen gezien alsnog binnen de door ons aangegeven verwerkings en levertijd.
3 jun 2023
Het zadel tomos a35 lang is anders dan vorige zadels hoe kan dit is al 2 x bij mij gebeurt?
5 jun 2023
Heb je hier al een e-mail of WhatsApp bericht over gestuurd met jouw klacht? Of kom eventueel langs dan zullen wij er samen naar kijken.
30 aug 2023
Ik vind de levering en de surves heel goed maar wel best duur vergelijken met anderen
30 aug 2023
Je kunt het ook andersom bekijken, waar wij ons aan bepaalde verkoopadvies prijzen vanuit importeurs houden en vaste marges hanteren om onze vaste kosten te betalen, rekenen andere webshops hele lage marges omdat ze vanaf de zolderkamer of schuurtje werken en dus lage onkosten hebben.
28 sep 2023

Slechte keuze pakketpunt

Bij opgeven pakketpunt wordt je pakket niet bij dat pakketpunt afgeleverd.
28 sep 2023
Het kan zijn dat de desbetreffende pakketpunt op dat moment niet beschikbaar was bij PostNL, dus dan wordt er automatisch een andere dichtbijzijnste gekozen. Daar hebben wij helaas geen invloed op.
13 jul 2023
Bestelling duurt soms wat langer. Wel prima spullen.
25 mei 2023
de bestelling kwan beschadigd aan zonde
25 mei 2023
Hallo Pleun, je geeft aan dat de bestelling beschadigd aan kwam, maar ik zie helaas geen e-mail of WhatsApp bericht van jou met de klacht zodat wij kunnen kijken voor een oplossing en wat de oorzaak hiervan is.