tomoshop.nl- Logo - Beoordelingen

tomoshop.nl

590 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.776 beoordelingen in totaal

14 mei 2024
De prijs is gunstig en je krijgt A kwaliteit onderdelen ! Personeel is vriendelijk en behulpzaam ,kortom het kan gewoon niet beter! Verzenden gaat enorm snel en goed te traceren waar het blijft ,en komt netjes en goed beschermt aan! Mijn Tomos HDA classic is ook opgenomen in de hall of fame zal ik maar zeggen,echt top dat ze dit ook doen als je wat moois heb gemaakt! Groeten en tot snel Jurgen Maas

Bij de laatste 2 bestellingen niet helemaal tevreden over het materiaal. Onder andere over de uitlaat en gas/remhendel. Rem hendel is 1 week goed geweest. Daarna brak het remhendelschanier spontaan af… en de uitlaat (sigaar rs) zelf nog moeten bewerken voor dat hij goed dicht is bij de aansluiting

Beoordelingen voor tomoshop.nl

30 sep 2024
3 okt 2024
Bedankt voor je review! We waarderen alle feedback, positief en negatief, omdat dit ons helpt om onze producten en service te verbeteren. Als er iets niet naar verwachting was, horen we dat graag, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Neem gerust contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen. We staan voor je klaar!
13 sep 2024
16 sep 2024
Bedankt voor je bestelling bij Tomoshop.nl en voor je feedback. Het spijt me te horen dat jouw ervaring niet helemaal naar wens was. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met ons te delen. We willen graag meer details weten over de problemen die je hebt ondervonden, zodat we ze kunnen aanpakken en ervoor kunnen zorgen dat jouw volgende ervaring beter is. Of het nu gaat om de kwaliteit van het product, de leveringstijd of onze klantenservice, we staan klaar om te helpen.
9 sep 2024
3 okt 2024
30 aug 2024
29 jul 2024

De benzineslang klemtang waardeloos

De benzineslang klemmen zijn niet geschikt voor dunne benzineslangen zoals bij een brommer . Sluiten niet af en loopt de benzine gewoon doorheen . Waarschijnlijk alleen geschikt voor auto’s en dergelijke.
12 aug 2024
Airsal 65 kit zeer slecht, geen schroefdraad en komt er zeer stroef op.
15 aug 2024
Hallo Kian, Bedankt voor je review. Had je al contact opgenomen met onze klantenservice? Kan hier namelijk niks over terugvinden.. Als iets niet goed is, moet je dat melden. Dan kunnen we kijken of dit opgelost kan worden. We zitten voor je klaar! Team Tomoshop.nl
23 aug 2024
Ik heb leeg envelop gekregen. Dus geen onderdeel
23 aug 2024
Hallo Mariia, Dat is vervelend om te horen! Heb je contact opgenomen met onze klantenservice? Ik kan nergens iets terug vinden namelijk. We lossen het uiteraard graag voor je op, maar als je geen contact met ons opneemt, kunnen we ook niet helpen!
30 jun 2024
Het paketje is beschadigd toegekomen, onderdelen wel nog in takt
1 jul 2024
Hoi Daan, Vervelend dat je pakket beschadigd is aangekomen, gelukkig zijn alle onderdelen nog in takt!
18 jul 2024
Lange levertijd
25 jul 2024
Beste heer Akker, Ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed is gegaan met uw order. Waar het mis is gegaan is voor mij nog even een raadsel. Normaal gesproken heb je je bestelling binnen 1-2 werkdagen in huis, waarvan 99% de volgende werkdag. Excuses voor het ongemak, en hopelijk mogen we nog eens bewijzen hoe snel we zijn normaliter! Team Tomoshop
19 jul 2024
1 jul 2024
2 jul 2024
Hoi Maik, Bedankt voor je 3 sterren review. We zijn uiteraard benieuwd hoe we de andere 2 sterren ook nog kunnen verdienen. Ben je ergens tegen aan gelopen of niet tevreden over de producten? We horen het graag van je. Team Tomoshop.nl
Antwoord van tomoshop.nl
Hoi Sietze, Vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent! Heb je contact gehad met onze klantenservice? We zijn altijd bereid om je te helpen waar het kan!
Twee keer Greepset rechts gashendel Lusito zwart A-kwaliteit gekocht. Maar breekt meteen bij het monteren, zonder lomp te doen. Is een soort spuit aluminium van erg slechte kwaliteit. En echt goedkoop zijn ze nu ook weer niet. Betere kwaliteit leveren zou wenselijk zijn
Antwoord van tomoshop.nl
Hallo Bart, vervelend om te horen dat je problemen ondervind met een van onze producten! Je kunt altijd contact met ons opnemen via Whatsapp of e-mail. We helpen je graag verder.
29 apr 2024
Helaas is de achterbrug die ik geleverd heb gekregen niet recht in elkaar gelast ter hoogte van met frame. kwaliteit is dus matig tot slecht.

Wordt gespamt

Mijn mail staat vol met laat een review achter voor tomoshop 1 x oké maar het der nu 6 naast de gewone mail van tomoshop

verzending

k heb een week op mijn bestelling moeten wachten ! had ik dat geweten ! gewoonlijk uit nederland 2 dagen
Antwoord van tomoshop.nl
Zoals in de checkout aangegeven wordt er duidelijk gecommuniceerd dat briefpost naar België 4 tot 12 werkdagen kan duren. Ook hebben we hier nog bij vermeld dat wanneer je spullen snel nodig hebt, je dan pakketpost moet kiezen! Dus ja, je had het kunnen weten.
7 apr 2024
Goede remhendels verkopen en goed aangegeven voor welke model Tomos ze zijn
21 jun 2024
Zit al 8 dagen te wachten op simpele pakking
21 jun 2024
Je had op donderdag 13-06 in de avond de bestelling geplaatst. Deze hadden wij op vrijdag 14-06 direct ingepakt met de door jou gekozen verzendmethode brievenpost. Zoals in de checkout vermeld staat, duurt brievenpost 2-5 WERKdagen, daarnaast bevat brievenpost geen tracking. Brievenpost duurt nou eenmaal langer. Heb je iets snel nodig, kies dan voor pakketpost (zoals ook in de checkout vermeld staat.
10 jun 2024
Zijn vlot
17 jun 2024
Bedankt voor jouw beoordeling! Hoe kunnen wij van 3 sterren naar 5 sterren gaan?