tomoshop.nl

488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.417 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
tomoshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 aug 2023
Ze hebben veel onderdelen, de verzending is goed, want het is snel en je krijgt goede informatie over je levering en het is een fijn site. Groetjes Bijs O ja zou ik misschien gratis zwarte spuitbussen mogen van motip. Zou ik erg blij mee zijn.😄😄

Ik heb een uitlaat gekocht twv 100 euro en die deed het om een 1 of andere reden niet op mijn tomos dus wil ik hem terug sturen, kan dat niet omdat ik zogenaamd een verkeerde setup heb gebruikt. Slechte klanten service en weinig medeleven.

Beoordelingen voor tomoshop.nl

23 mrt 2024

Goede shop

Ik heb geen mail ontvangen dat bestelling gedaan was, maar vervolgens wel gewoon dag erop verstuurd en dag later geleverd. Niet dat de tijdsdruk hoog was, maar mooi snel geleverd. Wel duidelijke mail info mbt levering en transporteur

Service is top net als de rest

Bij een van mijn bestellingen was helaas een zadel beschadigd geleverd. 1 bericht naar Tomoshop en er is gelijk een nieuwe verzonden. Verder super tevreden klant en bestel bij zowel Tomoshop als Puchshop graag mijn onderdelen.
Fijne webshop. Ik bestel hier benzineslangen, benzinefilters, bougies en luchtfilters voor mijn brommers zodat ze er weer fris tegenaan kunnen. Altijd lekker efficiënt verpakt in een passend formaat doos.
een uitgebreid assortiment met zeer maar dan ook zeer veel onderdelen op de website voor de tomos ben zelf trouwe klant bij hun ook en de optie klarna is ook een dikke plus
Levering duurt wel lang Maar snap je ook wel want het is druk en bezorg tijden zijn een beetje apart kreeg mn pakketje on 22.00 uur aan de late kant maar komt door DPD
MB
Mark B.
Clinge
Gesproken via WhatssApp om zeker te zijn dat ik de juiste spullen had hier hebben ze me goed geholpen.
Altijd bereikbaar en bereid voor advies en ondersteuning. Prettig contact, snel adequaat.
20 mrt 2024
pakket besteld en binnen twee dagen in huis. Correcte service, zeker aan te bevelen. TOP

eerlijk bedrijf

super snelle levering. Aardige chat support. Hele handige videos en FAQ's op website!.
Correcte verzending en informatie. Kreeg antwoordmail op een vraag mijnerzijds.
30 mrt 2024

Behulpzaam

Ik had perongeluk iets fout besteld en ze hebben het snel even aangepast super👍
Een hele goede en betrouwbare website om dingen te kopen voor je Tomos

Fijn

Goede site, bijna alle producten. Alleen hele dure verzendkosten.

Behulpzaam en snelle zending

Ze helpen goed en het wordt altijd netjes en goed opgestuurd!
19 mrt 2024

top bedrijf en goede service, ook de bestellingen zijn goed beschermd verzonden.

top bedrijf en zeer goede service en verzending van product
7-8 grote bestellingen gedaan altijd alles in orde.
30 mrt 2024
Top site om je spullen te bestellen voor je tomos!!
20 mrt 2024
Snel en Makkelijk te bestellen en snel in huis!!
Super Alles netjes verpakt en snel geleverd!
alles is te vinden en word ook goed geholpen