tomoshop.nl- Logo - Beoordelingen

tomoshop.nl

559 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.620 beoordelingen in totaal

24 aug 2023
Ze hebben veel onderdelen, de verzending is goed, want het is snel en je krijgt goede informatie over je levering en het is een fijn site. Groetjes Bijs O ja zou ik misschien gratis zwarte spuitbussen mogen van motip. Zou ik erg blij mee zijn.😄😄

Bij de laatste 2 bestellingen niet helemaal tevreden over het materiaal. Onder andere over de uitlaat en gas/remhendel. Rem hendel is 1 week goed geweest. Daarna brak het remhendelschanier spontaan af… en de uitlaat (sigaar rs) zelf nog moeten bewerken voor dat hij goed dicht is bij de aansluiting

Beoordelingen voor tomoshop.nl

30 jun 2024

Prima ervaring

Spullen erg snel bezorgd en de bestelling klopt. Kreeg wel een reclame papiertje met een paar halfnaakte chicks op een tomos, voor mij een minpunt maar ik snap dat sommigen daar wel van houden. Al met al, prima ervaring.
14 jul 2024
Snelle levering en vragen worden goed en snel beantwoord. Tevens kan je voor specifieke details en kennis of bijvoorbeeld iets past zeer goed terecht bij de klantenservice!
4 jul 2024
Goed binnengekomen. Zou het alleen fijn vinden als er een aansluitschema bij had gezeten. Zodat ik weet welke kleur waarop moet.
Antwoord van tomoshop.nl
8 jul 2024
Wij hebben helaas niet van elk product een installatie handleiding. Sommige producten spreken wel voor zich, maar mocht je er niet uit komen dan mag je ons natuurlijk altijd een WhatsApp of e-mail sturen en dan proberen wij je de juiste kant op te sturen!
Hele goeie website zijn nog kleine verbeterpuntjes bij mij waren er na het bestellen spullen verdwenen uit m’n bestellijst.
11 jul 2024
Correcte afhandeling. Dez bestelling had ook in een envelop gekunt verzendkosten waten nu hoger dan de onderdelen.
Antwoord van tomoshop.nl
Helaas gaat deze benzinekraan niet in een envelop door de uitsteeksels. Een bewuste keuze. Wanneer iets mogelijk is om per briefpost te versturen, heb je hier zeker die mogelijkheid toe!
4 jul 2024
Super snelle hulp via watts app. Zodat je het juiste artikel besteld. Snel geleverd.
Er was iets niet in stok maar er is een rappe goede oplosing gevonde dus top servis
JB
Jack B.
Rosmalen
9 jul 2024
Snelle verzending. Gemakkelijke site om het juiste onderdeel te zoeken.
10 jul 2024
Super service, pakker kommer altid efter et par dage.
29 jun 2024
Sturen precies op wat er besteld is , en alles past .
Goede service en uitgebreide uitleg waar mogelijk.
AB
10 jul 2024

De moeite waard!

Duidelijke webshop, goede aanvullingen, top!
Goed contact via app ,en snelle levering
29 jun 2024
Helm besteld Snel en netjes bezorgd
5 jul 2024
Goede verzending en snelle service
Voor mij geen verbetering nodig
6 jul 2024
Goede service goede kwaliteit