tomoshop.nl

543 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.500 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
tomoshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 aug 2023
Ze hebben veel onderdelen, de verzending is goed, want het is snel en je krijgt goede informatie over je levering en het is een fijn site. Groetjes Bijs O ja zou ik misschien gratis zwarte spuitbussen mogen van motip. Zou ik erg blij mee zijn.😄😄

Ik heb een uitlaat gekocht twv 100 euro en die deed het om een 1 of andere reden niet op mijn tomos dus wil ik hem terug sturen, kan dat niet omdat ik zogenaamd een verkeerde setup heb gebruikt. Slechte klanten service en weinig medeleven.

Beoordelingen voor tomoshop.nl

17 mrt 2024
Lagerset besteld voor Tomos tl4 krukas lagers waren niet juist Pakkingset besteld. Verpakking carburator zat er niet bij
17 mrt 2024

Prima bedrijf

Prima assortiment en snelle levering
De kilometertellerkabel was snel binnen en is in orde. Maar misschien was het een kabel die niet past op de kilometerteller, die ik ook bij Tomoshop kocht, want die doet het nog niet, terwijl de kabel wel draait aan de andere kant.
De snelheid van de levering
10 feb 2024
4 feb 2024
27 jan 2024
24 aug 2023
4 okt 2023

Tip

Ik heb laatst een (tecno bullet)uitlaat gekocht bij juli en hij pasten niet ik heb nu ook een beugel gekocht maar daar past hij ook niet mee ik heb nu zelf een beugel gemaakt en hij past wel maar de midestandaard komt tegen de uitlaat aan het is mis handig als er een uit leg filmpje bij zit hoe dat je het moet monteren bij sommige brodukten groet Mike
12 sep 2023

Weinig informatie bij producten helaas

Een hele fijne winkel, goed gecategoriseerd maar op mobiel word elke keer dat je typt eerst 3 keer alles wat je hebt ingevoerd in de zoekbalk verwijderd en moet je het telkens weer opnieuw intypen. Ook zou er een stuk betere uitleg kunnen staan bij de producten, want vaak staat er niets nuttigs qua informatie bij
1 okt 2023

Tip

Ik heb laatst een uit laat besteld voor a3 ik heb ook een a3 maar hij past niet ik heb ook al een uitlaat houder besteld maar daar past hij ook niet mee Ik denk dat er meer info bij de artikelen moet staan of een uitleg filmpje zodat er meer duidelijk heit is

DPD

Heb laatst me pakketje via DPD laten bezorgen en duurde zolang en uiteindelijk vond ik het in de voortuin in de regen. Kort gezegd jullie zijn top maar jullie samenwerking met dpd is slecht
Antwoord van tomoshop.nl
Hoi Joshua, balen om te horen dat ze zo zijn omgegaan met je pakket! 99% van de leveringen gaan zonder problemen. Voor de klanten die echt geen DPD willen, bieden we ook POSTNL aan in de webshop!