tomoshop.nl

543 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.500 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
tomoshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 aug 2023
Ze hebben veel onderdelen, de verzending is goed, want het is snel en je krijgt goede informatie over je levering en het is een fijn site. Groetjes Bijs O ja zou ik misschien gratis zwarte spuitbussen mogen van motip. Zou ik erg blij mee zijn.😄😄

Ik heb een uitlaat gekocht twv 100 euro en die deed het om een 1 of andere reden niet op mijn tomos dus wil ik hem terug sturen, kan dat niet omdat ik zogenaamd een verkeerde setup heb gebruikt. Slechte klanten service en weinig medeleven.

Beoordelingen voor tomoshop.nl

PV
Philip v.
Yerseke
15 jun 2023
De bezorger 'gooide' het pakket eerst bij de buren neer en sleepte het daarna de straat over naar ons huis. Hij was agressief, brutaal en asociaal.
Antwoord van tomoshop.nl
Dat klinkt niet best, indien gewenst kunnen wij een serieuze klacht indienen bij DPD. Als het nodig is dan horen wij dat graag!
Als je bij je winkel mandje dingen in zet en wacht te lang of soms als je gewoon onderdeel zoek gaan er soms dingen uit je winkel mandje
Antwoord van tomoshop.nl
Je zou kunnen proberen om even de cookies te legen, daarnaast als je ingelogd bent blijft je winkelwagen altijd opgeslagen.
14 jan 2024
Fijne service. Wanneer je een vraag hebt over een product of hulp voor de brommer, je krijgt een snelle en hulpverleners reactie.
28 sep 2023

de verzendkosten zijn een beetje duur

de verzendkosten zijn een beetje prijzig maar voorderest top ik ben nu net 14 en begonnen aan een leuk tomos project
klanten service kan wat vriedelijker en de specificaties en omschrijving bij een product kan wat uitgebreider
8 aug 2023
Hallo beste Lars, ik ben heel benieuwd welk gedeelte volgens jou nog vriendelijker kan, graag horen wij dat per e-mail of WhatsApp want wij willen onze service blijven verbeteren. Fijne dag! Groetjes team Tomoshop.nl.

Wat je belooft moet je doen

Je hoeft niet zo snel mogelijk te leveren maar leveren wat je belooft. Dat ging helemaal goed dit keer.
14 jun 2023

Soms word het een beetje later…maar

Soms word het een beetje later verstuurd dan besteld maar het is dan ook geen gigant van een winkel
14 jun 2023
Hallo Niek, je had op woensdag om 17:16 uur besteld en wij hadden het de volgende ochtend om 08:35 uur ingepakt. Elke werkdag wordt er hier afgehaald door DPD en PostNL, dus dat is vrij snel lijkt mij!
14 nov 2023
Producten prima. Vond het alleen jammer dat de track and tracé vastliep verder niks mis mee
25 aug 2023
Producten waren allemaal perfect alleen was de levertijd van 1 product iets langer dan normaal
Groot assortiment en mooi hoe tomoshop de tomos community steund op social media
17 nov 2023
Snel en keurig bezorgd. Nog niet in gebruik...... is voor Sinterklaas......

Bestelgemak / snelle levering / product voldoet aan verwachting

Bestelgemak. Snelle levering. Product voldoet aan de verwachtingen.
3 sep 2023
Het was snel en goed maar de verzendkosten zijn niet normaal duur
9 nov 2023
Brievenbus-post zou best wel iets sneller bezorgd kunnen worden.
26 jul 2023
Levering snel goede onderdelen allee. Me caburateur paste niet
21 jan 2024
Duidelijke uitleg en hulp om het juiste onderdeel te vinden.
27 jul 2023
Op zich wel goed.Dat power filter is wel te lawaaierig
27 jul 2023
Een powerfilter of schuim filter is altijd lawaaierig. Als je het aanzuig gedeelte stil wilt hebben dan kun je beter voor een originele luchtfilter box gaan.
23 jul 2023
Snelle levering, klopt precies! Goede service
19 okt 2023
Niks beter doen het is nu al goed en snel.
Alles komt snel binnen en goede kwaliteit