tomoshop.nl- Logo - Beoordelingen

tomoshop.nl

590 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.776 beoordelingen in totaal

14 mei 2024
De prijs is gunstig en je krijgt A kwaliteit onderdelen ! Personeel is vriendelijk en behulpzaam ,kortom het kan gewoon niet beter! Verzenden gaat enorm snel en goed te traceren waar het blijft ,en komt netjes en goed beschermt aan! Mijn Tomos HDA classic is ook opgenomen in de hall of fame zal ik maar zeggen,echt top dat ze dit ook doen als je wat moois heb gemaakt! Groeten en tot snel Jurgen Maas

Bij de laatste 2 bestellingen niet helemaal tevreden over het materiaal. Onder andere over de uitlaat en gas/remhendel. Rem hendel is 1 week goed geweest. Daarna brak het remhendelschanier spontaan af… en de uitlaat (sigaar rs) zelf nog moeten bewerken voor dat hij goed dicht is bij de aansluiting

Beoordelingen voor tomoshop.nl

27 sep 2024

One-stop-shop voor je Tomos!

Goed assortiment! Een van de laatste plekken waar je alles voor de Tomos kunt vinden. Ze geven goed advies als je het nodig hebt en hebben regelmatig leuke deals.
4 okt 2024

Met de bestelde onderdelen voor mijn Tomos Quadro van TOMOSSHOP rijd hij weer prima en razend snel... Prima bedrijf goede uitleg en de snelle bezorging..

Ik ben blij met de service en de goede beschrijvingen op jullie webside, daarnaast vind ik jullie youtube kanaal ook leuk en enorm leerzaam.
2 okt 2024

Ik heb al mijn onderdelen hier besteld en het meeste was goed

Ik heb al mijn onderdelen besteld en eigenlijk was bijna alles hoe het moest zijn en de medewerkers zijn heel goed
4 okt 2024

Gewoon echt goed!

Goede en snelle levering! Snelle hulp bij vragen en een groot assortiment aan onderdelen! Top!
Verzendingskosten kosten zijn supper hoog voor als je en kleine bestelling wil maken voor be
KV
Kees V.
Bussum
7 okt 2024

Gewoon top …

Altijd nette service en producten zijn ook goed . En je mag ze altijd storen voor een vraag.
Goede service duut een weekje als ze je product nie in stock hebben maar overal heel goed
9 okt 2024
Alles wat ik nodig heb snel te vinden makkelijk besteld en snel in huis zeer tevreden
29 sep 2024
Vlotte verzending en keurig verzorgd. Fijne duidelijke webshop. Topwinkel.
27 sep 2024

Top webshop voor je onderdelen

Bestellingen kloppen altijd en snel geleverd. Erg blij mee
23 sep 2024
Het advies van de mail was juist ontsteking werkt

Goede prijzen, snelle levering

Goede prijzen, snelle en verzorgde levering.
7 okt 2024
Fijne manier om met de klanten om te gaan .,
Snelle levering Top zo ga zo door
TV
twan v.
schijndel
24 sep 2024
gemakkelijk shoppen en snel in huis
Snelle levering en goed in gepakt
Precies zoals ik het wilde hebben!
1 okt 2024
Snel en goede en snelle levering
5 okt 2024
Snelle verzending en goed advies