Saint Basics- Logo - Beoordelingen

Saint Basics

102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.272 beoordelingen in totaal

ongeldig

Saint Basics is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Saint Basics vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

31 aug 2023
Fijn dat het een duurzaam product is. Maar het is zo ontzettend duur, dat doet toch wel pijn moet ik zeggen. En de eerder bestelde onderbroeken slijten helaas toch snel, waardoor ik ze allemaal moet vervangen helaas. Bij de achterkant slijt het snel en de stretchband komt snel los van de stof. Als dit ook verbeterd wordt dan is het product nog langer te dragen en nog duurzamer.

26 apr 2023
Het ondergoed ST. Julius dat in de plaats gekomen is van Casimir, bevalt niet. Het materiaal is dunner en draagt minder. De knoopjes hebben in het geheel geen zin. Wanneer ik naar het toilet ga, g ik niet eerst knoopjes losmaken en later weer vastmaken. Zeer onhandig. Daarnaast heeft het tot gevolg dat er meer productie handelingen zijn en ook meer materiaal gebruikt moet worden en waarvoor? Geen idee.
HL
Hubert L.
Wassenaar

Beoordelingen voor Saint Basics

31 aug 2023

Duurzaam, maar levensduur moet langer

Zeker een aanrader

Zoals altijd terug erg tevreden van mijn bestelling daar, ik kan het zeker aanraden. Ik had eens wat ondergoed gekocht terug bij een keten maar ik grijp toch telkens terug naar mijn saint basics ondergoed. Het zit veel fijner gewoon, je voelt amper dat je wat aanhebt.
14 jul 2023

Blije klant hier ☺️

Prima website die doet wat je verwacht. Ook komen de gekozen kledingmaten goed overeen met de size guide op de website waardoor ik niets retour moest sturen. Bestellen ging snel en makkelijk en het pakketje werd binnen een paar dagen geleverd. Blije klant hier. ☺️
5 aug 2023
Ik ben een grote fan van de eucalyptusproducten. De kwaliteit is superieur. Ik zou het verder geweldig vinden als jullie tijdig een korting melden, voordat een voorraad op is. Meestal ben ik er niet op tijd bij en kan ik niet meer bestellen.
19 aug 2023

Uitstekende service en kwaliteit

Uitstekende service en goede producten! De artikelen vielen helaas klein uit. Na een berichtje naar de klantenservice kreeg ik binnen 2 uur(!) reactie dat de bestelde artikelen in een maat groter werden opgestuurd. Deze zitten perfect!
HS
Helga S.
Nijmegen
19 aug 2023

Om uit te proberen in de Sales gekocht

Om uit te proberen, sales items besteld (St. Paula, St. Eva). Zeer fijne kwaliteit, makkelijk te dragen onder zowel jurk als broek. Gaat niet zweten en bij warm weer blijft het ademen. Absorbeert goed zonder irritaties (was 30+ gr)
13 okt 2023

Topfirma!

Alles prima. Vlotte website met bestelproces, goede levering. Productaanbod duurzaam = top. Alleen jammer dat er artikelen uit stock zijn, wilde nog wat recycled jeans sokken bestellen, maar dat lukt niet meer.
24 sep 2023

Heel tevreden

Gemakkelijk te bestellen; goed passende shirts. Levering hoeft niet altijd zo snel! Nachtwerk is niet altijd nodig. Wellicht keuze geven of het snel geleverd moet worden of meerdere dagen mag duren.
17 mei 2023

comfortabel

prachtige, zacht aanvoelende T-shirts in fraaie kleur. prima draagcomfort dus. En zeer verantwoord - als je ze nodig hebt, anders ook deze niet kopen!
RB
René B.
Zoetermeer
4 mei 2023

(H)eerlijke stof

Heerlijke stof en vooral de wetenschap dat iedereen in de keten een eerlijk loon ontvangt. En natuurlijk de lage milieubelasting bij de productie!
18 aug 2023
Goede shop, altijd spullen netjes, op tijd en duurzaam verpakt. Items zelf dragen fijn en gaan lang mee. Iets meer kleuren zou leuk zijn.
5 jun 2023
Hele fijne webshop! Mooie producten, snelle levering en de optie om het in een RePack verpakking te versturen was een grote plus.
24 apr 2023

respect voor mens en natuur

Zacht materiaal, goede pasvorm. Gemaakt met respect voor mens en natuur. Geen overbodig verpakkingsmateriaal. Goede service.
24 okt 2023
Bedrijf met oog voor medemens & milieu, duidelijke website, goede kwaliteit en supersnel geleverd! Kortom Top!
18 mei 2023
De verpakking kan lekker door de brievenbus, het karton wat aangeraden wordt om als notitie vel te gebruiken.
26 apr 2023
Echt prima. Ik had eerst het verkeerde item besteld, maar zonder problemen retour. Zij waren erg vriendelijk
5 okt 2023

Scoret goed op wat niet obvious bij servce hoort

Bezorging in brievenbus-vriendelijke pakjes; item dat op was in dit maat snel omgewisseld na ruggenspraak
SJ
Sonia J.
Purmerend
6 mei 2023
Goed zoals altijd! Fijne producten, goed verpakt, snel verzonden, duurzame producten; altijd een aanrader
16 mei 2023
Vriendelijke en dierecte contacten. Snelle levering. Ik koop al langer Saint Basics. Goede kwaliteit.
Ik ben erg tevreden over hun boxershorts. Vooral de klassieke biokatoenen zitten heel comfortabel