heyhallyu.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2022
heyhallyu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
De webshop is redelijk snel met nieuwe releases en adverteren ook bewijs hun aanbod. Het plaatsen van een pre-order of reguliere aankoop is snel gedaan. De webshop is overzichtelijk en het is makkelijk om je favo groep terug te vinden. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice krijg je ook echt binnen de beloofde tijd een reactie. Als we dan toch een verbeterpunt moeten geven heb ik maar 1 ding. Het zou prettig zijn als de track and trace van een bestelling terug te vinden is binnen de bestelling op de website. Nu staat die alleen in de mail.

9 mrt 2024
Normaliter is dit een prima plek om je K-pop aankopen te doen, maar na een bepaalde situatie ben ik toch geneigd om voor andere k-pop webshops te gaan. Het verkeerde album leveren kan natuurlijk gebeuren, maar vervolgens twee weken na het bestellen eindelijk het juiste album hebben, maar dan is die ook nog slecht verpakt en daardoor beschadigd. Niet bepaald de fijnste ervaring.

Beoordelingen voor heyhallyu.nl

Album besteld maar echt heel veel later toen ik album nog steeds niet binnen had, bij mijn bestellingen op profiel gekeken en stond erbij dat album niet meer leverbaar was. Ik heb hier nooit een bericht o.i.d. over gekregen maar moest er zelf achterkomen.
20 apr 2024
9 mrt 2024
Antwoord van heyhallyu.nl
10 mrt 2024
Hey! Sorry om te horen dat je pakket beschadigd is aangekomen. We zullen ons best doen om er in het vervolg beter op te letten. Zou je ons misschien via Instagram of e-mail een bericht willen sturen? Dan kunnen we je een vergoeding geven voor de beschadiging of een nieuw product, en kijken waar het qua verpakking fout is gegaan. We horen het graag!

Bestelling word zomaar geannuleerd

Ik heb nu 3 keer een pre order gedaan voor een signed album en alle 3 de keren word de bestelling een week later geannuleerd.
1 nov 2023

pre-order en items niet meer op vooraad

Op 12 september de pre-order items besteld deze op 1 november gekregen. Is het verkeerde geleverd. Dit wordt opgelost maar nog op dezelfde dag krijg ik een mail dat mijn pre-order items niet meer op vooraad zijn waardoor is dus heb zitten wachten op mijn items die nu nergens meer beschikbaar zijn en dus ook helemaal niet meer krijg. Wel netjes opgelost maar toch jammer
26 jul 2023
Als er een comeback is van een kpop groep dan zijn de albums op de websitete koop en dan haalt iedereen het album. Dan zijn de albums uiteraard uitverkocht, maar worden nauwelijks weer aangevuld. Als je op het icoon ‘posters’ klikt dan kom je terecht bij een error.
10 aug 2023
Overzicht in de verschillende categorieën laat een beetje te wensen over. (152 pagina’s om door te worstelen is wat veel) Als dat wat duidelijkheid geeft is het gebruikersgemak ook beter. Verder qua afhandeling oké en de verdere service is nog afwachten 🤗
15 aug 2023

Geen status informatie.

Ik zie geen informatie over de bezorging, geen status, geen track en trace. Wat ik gekocht heb weet ik wel, wat er verder mee gebeurt zie ik niet, dat levert een slechte beoordeling op
RV
R. V.
Spijkenisse
29 aug 2023
Voorraadbeheer loopt achter. Op de site was het op voorraad. Later bleek van niet.was al aangemeld bij vervoersbedrijf. Wel direct geld teruggestort gekregen.
Mij pakketje was terug gestuurd maar er werd stroef gehandeld maar uit eindelijk wel gekregen
24 sep 2023
Na 2 dagen geleden betaald te hebben, nog steeds geen cadeaubon via de email ontvangen.
26 okt 2023
De website heeft vaak problemen en loopt vast, album zag er wel netjes uit
8 mei 2023
Ik krijg mijn pre order bestellingen heel erg laat of zelfs niet
12 sep 2023
Geen bevestiging gehad. Website werkt vaak niet
26 okt 2023
Soms duurt het erg lang