heyhallyu.nl

289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.337 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2022
heyhallyu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
De webshop is redelijk snel met nieuwe releases en adverteren ook bewijs hun aanbod. Het plaatsen van een pre-order of reguliere aankoop is snel gedaan. De webshop is overzichtelijk en het is makkelijk om je favo groep terug te vinden. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice krijg je ook echt binnen de beloofde tijd een reactie. Als we dan toch een verbeterpunt moeten geven heb ik maar 1 ding. Het zou prettig zijn als de track and trace van een bestelling terug te vinden is binnen de bestelling op de website. Nu staat die alleen in de mail.

9 mrt 2024
Normaliter is dit een prima plek om je K-pop aankopen te doen, maar na een bepaalde situatie ben ik toch geneigd om voor andere k-pop webshops te gaan. Het verkeerde album leveren kan natuurlijk gebeuren, maar vervolgens twee weken na het bestellen eindelijk het juiste album hebben, maar dan is die ook nog slecht verpakt en daardoor beschadigd. Niet bepaald de fijnste ervaring.

Beoordelingen voor heyhallyu.nl

Heyhallyu :)

Ik heb hier binder pages gekocht, en die zijn hier een stuk goedkoper dan op bijvoorbeeld bol.com. Verder goede aanbiedingen en over het algemeen prima prijzen voor de albums en merch. Verder vindt ik het ook leuk dat je yuyu points kan sparen, waarmee je korting kan krijgen op de volgende bestellingen. Dus een superleuke website voor kpop fans om merch en albums te kopen :)

Persoonlijke service, uitgebreid aanbod

Persoonlijke service. Uitgebreide website en aanbod. Na e-mailcontact probeert een medewerker toch mee te denken voor een oplossing om een product te kunnen bestellen. Snel antwoord op mail, vriendelijke en prima service!
Snelle levering en leuk persoonlijk verpakt. Goed alternatief voor wanneer je niet naar de gezellige winkel kunt gaan.
altijd goede ervaringen gehad! medewerkers laten altijd leuke berichtjes achter.
Betrouwbaar, goede communicatie als nodig, goede producten.

Super

Goede communicatie, goede producten, fijne site.
7 apr 2024