heyhallyu.nl

264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.354 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2022
heyhallyu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
De webshop is redelijk snel met nieuwe releases en adverteren ook bewijs hun aanbod. Het plaatsen van een pre-order of reguliere aankoop is snel gedaan. De webshop is overzichtelijk en het is makkelijk om je favo groep terug te vinden. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice krijg je ook echt binnen de beloofde tijd een reactie. Als we dan toch een verbeterpunt moeten geven heb ik maar 1 ding. Het zou prettig zijn als de track and trace van een bestelling terug te vinden is binnen de bestelling op de website. Nu staat die alleen in de mail.

9 mrt 2024
Normaliter is dit een prima plek om je K-pop aankopen te doen, maar na een bepaalde situatie ben ik toch geneigd om voor andere k-pop webshops te gaan. Het verkeerde album leveren kan natuurlijk gebeuren, maar vervolgens twee weken na het bestellen eindelijk het juiste album hebben, maar dan is die ook nog slecht verpakt en daardoor beschadigd. Niet bepaald de fijnste ervaring.

Beoordelingen voor heyhallyu.nl

8 aug 2023

fantastisch en goede ervaring met heyhallyu

mijn ervaring met heyhallyu is super goed hele aardige mensen en de service is ook heel goed het is zeker mijn favoriete kpop shop en raad ik zeker iedereen aan
10 okt 2023

Perfect!

Bestellingen komen altijd heel en optijd aan! Extra leuk als je naam op het pakketje staat! Ik blijf bij Heyhallyu bestellen! Echt de beste kpop store ever!
23 sep 2023
Ik ben altijd erg tevreden Ik krijg mijn pakjes optijd en op een enkele keer na krijg ik het ook altijd wel beschermd binnen ik heb geen klachten
6 okt 2023
Ze zijn fantastisch! Ze denken altijd in oplossingen en je merkt echt dat ze hun werk met liefde doen. Voor fans, door fans! Zeker een aanrader.
SM
sandra m.
Apeldoorn

Bts- special 8 photo folio

Mijn eerste bestelling bij Hey!Hallyday Deze shop had nog de Bts special 8 photo folio op voorraad. Super blij want die zocht ik nog..
18 mei 2023
Goede kwaliteit, niet vaak beschadigde producten gekregen (1x wel) en doen niet moeilijk als het wel beschadigt is binnengekomen!

Super service

Snelle levering, en snelle reactie op mail bericht. Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de levering. Super service.
13 okt 2023

Amazing

Echt geweldig dat ik het nieuwe album van skz bij jullie kon pre orderen! Ik kijk ernaar uit om hem te ontvangen (:
Ik heb 3 december mijn bestelling en het album kwam 5 december binnen! Goede kwalitiet en ze hebben altijd veel.
16 jul 2023
De kpop winkel van Nederland! Goede prijzen, leuke evenementen dat georganiseerd word en normale prijzen!
19 nov 2023

Te laat aangekomen

Mijn bestelling was 3 dagen te laat dan gezegd. Maar dat ligt aan GLS. Voorderest helemaal perfect
6 sep 2023

Geweldige winkel!

Super snelle en duidelijke reactie op mailtjes! Ook komen de producten snel en veilig aan, altijd!
26 jun 2023
Mijn ervaring met heyhallyu is altijd goed. Ze leveren snel en je kan je bestelling goed volgen.
26 jul 2023

Betrouwbare kpop website

Duidelijke website, hele mooie producten en reageren erg snel als je het team een email stuurt.
13 jul 2023

Goed overzicht

De website is duidelijk en goed georganiseerd. Je kan dus makkelijk de producten vinden
Goed aanbod, snelle levering en erg behulpzaam ook als iets niet helemaal goed gaat.
16 dec 2023
Veel producten, duidelijkheid over levertijd en reserveringen. Betrouwbare website.
3 okt 2023

verzenden

ze verzenden het redelijk snel en het is de enige in nederland die kpop albums doet
26 nov 2023

Pre orders

Het zou fijn zijn als je een mailtje krijgt als er vertraging is met je pre order
5 okt 2023
De snelle reactie op verzoeken en/of vragen. Reuze klantvriendelijk en duidelijk.