PC kwam maar niet en DHL bleek het pakket kwijt te zijn. Na heel veel mailen en bellen over een periode van twee weken eindelijk een andere PC opgestuurd gekregen. Ook deze was overigens te laat en als twee aparte zendingen op verschillende dagen. Op zich waren ze niet onvriendelijk maar echt behulpzaam waren ze ook zeker niet. Ik verwacht een andere service als ik een PC van ruim 4000 euro bestel en nog extra betaal voor een VIP service.
Nog twee weken later kreeg ik nog een mail met excuses omdat ze dachten dat ik de PC nog steeds niet had maar nu pas de mailtjes weer tegen kwamen. Of ik de PC alsnog wilde of een korting van 5%… Ik ben benieuwd.
Is kennelijk nogal een zooitje in de logistiek daar… Uiteraard aangegeven dat ik de PC al had maar wel een dergelijke korting/refund zou waarderen omdat het me veel gedoe op heeft geleverd. Had de PC speciaal besteld omdat ik die ook echt nodig had en ze aangaven zeer snel te leveren. Voor de volledigheid; de PC was volgens afspraak op tijd op de post. Dus in die zin geen probleem. Maar als er dus iets mis gaat moet je rekening houden met een flinke vertraging en een volstrekt reactieve houding. Als dat geen probleem voor je is; prima club. Als je echt haast hebt zoals ik had; misschien een partij kiezen die middels een meer betrouwbare partij levert en doortastender is als het mis gaat.
Verder lezen