Tonipons.nl

35 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul. 2022
Tonipons.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jul. 2023
Ik heb een paar goudkleurige met open teen maat 39 die zijn perfect Heb nu zwarte suède gekocht mt 39 zijn nog kleine kant eigenlijk Heb ze gehouden maar beetje spijt van Het lijkt wel of ze ook smaller zijn Ze zien er wel super leuk uit en Passen overal bij jurk,broek enz

20 jun. 2023
Bij de omschrijving van de schoenen G- H breedte beschrijven. Ook voor verbetering vatbaar het geretourneerde snellere terug betalen.

Beoordelingen voor Tonipons.nl

25 nov. 2023
Snelle levering van mij heerlijk zittende pantoffels
27 nov. 2023
Fijn om te horen dat je geniet van je comfortabele pantoffels! Bedankt voor de positieve feedback en veel plezier ermee.
17 dec. 2023
Snelle levering, prima producten
11 jan. 2024
Bedankt voor de 5* review. Goed om te horen dat de levering naar wens was en de sloffen bevallen.
27 nov. 2023
Mooie site snelle levering .
11 jan. 2024
Bedankt voor de review. Goed om te horen dat de levering naar wens was.
13 nov. 2023
Moest niet te lang wachten op mijn pantoffeltjes
10 nov. 2023
Snelle levering. En pantoffels lopen heerlijk
25 okt. 2023
29 jul. 2023
13 jun. 2023

Heerlijke espadrilles

Mijn vierde paar espadrilles, ben al een tijdje fan. Kleur, leest, materiaal allemaal fijn. Valt mooi op eigen maat, loopt comfortabel. Bestelling en levering heel vlot.
15 jun. 2023
Bestelling wordt altijd zeer snel verzonden. Prachtige espadrilles! Leuk kaartje erbij met veel plezier van uw schoenen. Erg attent!
20 jun. 2023
Fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de mooie beoordeling. We hopen dat je veel plezier beleefd met je schoenen!
7 mei 2023
makkelijke website en bestelprocedure. Snel geleverd en mooie espadrilles van super goede kwaliteit.
11 mei 2023
Dank voor je review. Goed om te horen dat je een fijne website en bestelprocedure hebt ervaren. Veel plezier met je espadrilles!
6 jun. 2023
prachtige en lekker comfortabele schoenen, snel besteld en afgeleverd.
14 jun. 2023
Bedankt voor deze review. Fijn om te horen dat de schoenen goed bevallen. We hopen je weer een keer terug te zien in onze webshop.
1 sep. 2023
Top vlug geleverd en correct verpakt en duidelijke communicatie.
26 jul. 2023
Snel geleverd. Leuke schoenen die lekker zitten.
11 jul. 2023
snelle levering, mooie, comfortabele schoenen
KR
Katinka R.
Heemskerk, niederlande
18 jun. 2023
Ik kreeg binnen twee dagen wat ik besteld had
7 jul. 2023
Alles perfect verpakt, alles correct ✅
7 jul. 2023
Fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling! We proberen altijd de bestelling zo netjes mogelijk te versturen, dus bedankt voor het schrijven van deze review. We wensen je natuurlijk heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop.
11 jun. 2023
correcte en snelle levering.
5 jul. 2023
Super snelle levering!
5 jul. 2023
Bedankt voor de review. Goed om te horen dat de levering naar wens was.
8 jun. 2023
Zitten heeerlijk.
Snelle levering!
11 mei 2023
Dank voor deze snelle review :)