Tonipons.nl

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden45 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jul 2022
Tonipons.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jul 2023
Ik heb een paar goudkleurige met open teen maat 39 die zijn perfect Heb nu zwarte suède gekocht mt 39 zijn nog kleine kant eigenlijk Heb ze gehouden maar beetje spijt van Het lijkt wel of ze ook smaller zijn Ze zien er wel super leuk uit en Passen overal bij jurk,broek enz

20 jun 2023
Bij de omschrijving van de schoenen G- H breedte beschrijven. Ook voor verbetering vatbaar het geretourneerde snellere terug betalen.

Beoordelingen voor Tonipons.nl

Hele mooie espadrilles.
Antwoord van Tonipons.nl
Wat leuk om te horen dat je blij bent met je espadrilles! We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn met hun keuze. Espadrilles zijn perfect voor het zomerseizoen en voegen echt iets toe aan elke outfit. Mocht je nog op zoek zijn naar nog meer mooie schoenen, laat het ons vooral weten. Geniet van je nieuwe espadrilles! ☀️👡
goede en snelle service
Antwoord van Tonipons.nl
Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor je positieve feedback. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer snel en goed van dienst te zijn. Geniet van je schoenen!
17 mrt 2024
De schoenen die ik wilde hebben waren aanwezig. Ik weet dat ze goed zitten /lopen zodat ik ze online besteld heb. Anders doe ik dat niet. Ik hoop dat de serie Nuria nog lang in de collectie blijft
29 jul 2023
13 jun 2023

Heerlijke espadrilles

Mijn vierde paar espadrilles, ben al een tijdje fan. Kleur, leest, materiaal allemaal fijn. Valt mooi op eigen maat, loopt comfortabel. Bestelling en levering heel vlot.
15 jun 2023
Bestelling wordt altijd zeer snel verzonden. Prachtige espadrilles! Leuk kaartje erbij met veel plezier van uw schoenen. Erg attent!
20 jun 2023
Fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de mooie beoordeling. We hopen dat je veel plezier beleefd met je schoenen!
7 mei 2023
makkelijke website en bestelprocedure. Snel geleverd en mooie espadrilles van super goede kwaliteit.
11 mei 2023
Dank voor je review. Goed om te horen dat je een fijne website en bestelprocedure hebt ervaren. Veel plezier met je espadrilles!
6 jun 2023
prachtige en lekker comfortabele schoenen, snel besteld en afgeleverd.
14 jun 2023
Bedankt voor deze review. Fijn om te horen dat de schoenen goed bevallen. We hopen je weer een keer terug te zien in onze webshop.
1 sep 2023
Top vlug geleverd en correct verpakt en duidelijke communicatie.
25 nov 2023
Snelle levering van mij heerlijk zittende pantoffels
Antwoord van Tonipons.nl
Fijn om te horen dat je geniet van je comfortabele pantoffels! Bedankt voor de positieve feedback en veel plezier ermee.
Moest niet te lang wachten op mijn pantoffeltjes
26 jul 2023
Snel geleverd. Leuke schoenen die lekker zitten.
11 jul 2023
snelle levering, mooie, comfortabele schoenen
KR
Katinka R.
Heemskerk, niederlande
18 jun 2023
Ik kreeg binnen twee dagen wat ik besteld had
10 nov 2023
Snelle levering. En pantoffels lopen heerlijk
7 jul 2023
Alles perfect verpakt, alles correct ✅
7 jul 2023
Fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling! We proberen altijd de bestelling zo netjes mogelijk te versturen, dus bedankt voor het schrijven van deze review. We wensen je natuurlijk heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop.
17 dec 2023
Snelle levering, prima producten
Antwoord van Tonipons.nl
Bedankt voor de 5* review. Goed om te horen dat de levering naar wens was en de sloffen bevallen.
Mooie site snelle levering .
Antwoord van Tonipons.nl
Bedankt voor de review. Goed om te horen dat de levering naar wens was.