dimehouse.nl

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.181 beoordelingen in totaal

ongeldig

dimehouse.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij dimehouse.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

19 apr 2024
22 apr 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 3 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 apr 2024
Goedemiddag, Wat jammer om te lezen dat u ons beoordeeld met 3 sterren. Dit is uiteraard niet de indruk die wij willen achterlaten. Helaas kunnen wij op uw ordernummer geen eerdere conversaties vinden. Zou u ons willen contacteren op klantenservice@dimehouse.nl?' Wij willen graag met u meekijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
17 apr 2024
wij bestellen een lamp en bureau stoel en kunnen de bureau stoel niet in elkaar zetten want er onbreekt een groot stuk. wij proberen hun te contacteren en krijgen telkens te horen dat ze ineens niets kunnen versturen door een faisiment
17 apr 2024
Goedemiddag Yoeri, Wat ontzettend jammer om te lezen dat u deze ervaring heeft. Onze excuses hiervoor. Het klopt inderdaad dat wij bezig zijn met een faillissementstraject. Echter, zijn wij wel bezig met een doorstart waardoor wij u later meer informatie kunnen geven. Hierbij nogmaals het verzoek om ons over 4 weken een reminder te sturen. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
20 apr 2024
Heb mijn kast niet gekregen. Deze is betaald ze zitten in een faliekant. Vreselijk, moet over q maand contact opnemen. Heb kast nu nodig. Omdat ik verhuist nen
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback en onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring die u heeft gehad. We begrijpen uw teleurstelling volledig en willen u verzekeren dat we uw zaak serieus nemen. Zoals we per e-mail hebben aangegeven, zullen we uiteraard een passende oplossing bieden. We streven ernaar om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op via e-mail. (klantenservice@dimehouse.nl) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
20 apr 2024
10-4 besteld daarna niets meer gehoord. Kan dus nog niet oordelen of de meubels goed zijn
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw teleurstelling volledig en willen u verzekeren dat we uw zaak serieus nemen. Zoals we per e-mail hebben aangegeven, zullen we uiteraard een passende oplossing bieden. We streven ernaar om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op via e-mail. (klantenservice@dimehouse.nl) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 apr 2024
Geen bestelling ontvangen, wel bij navraag een bericht dat Dimehouse failliet is.
18 apr 2024
Goedemorgen, We begrijpen uw teleurstelling en willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat dit voor onze klanten vervelend nieuws is, en we betreuren de impact die dit heeft op uw bestelling. We zitten op dit moment in een doorstart procedure. Wij raden u aan om over 4 weken wederom contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Demi Team Dimehouse
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u ons deze beoordeling geeft. Graag vernemen wij meer informatie. Dit kunt u versturen naar: klantenservice@dimehouse.nl Wij vernemen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Verkeerde onderstel geleverd; geen oplossing vanuit DIMEHOUSE.

We hebben 6 stoelen besteld, maar kregen helaas de verkeerde onderstellen geleverd, waardoor we één stoel niet konden monteren. We hebben contact opgenomen en kregen het nieuws dat DIMEHOUSE in een faillissementstraject zit en ons niet meer kan helpen. Zitten we dan met een onvolledig product! Bewust iets verkopen, wetende dat het niet klopt is gewoon pure oplichterij. NOT DONE!!!!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u de verkeerde onderstellen heeft mogen ontvangen. Dat is niet de bedoeling! Zoals aangegeven in onze mail gaan wij u uiteraard verder helpen. Echter zal dit binnen 4 weken plaatsvinden. Daarom vertrouwen wij op uw geduld en begrip zodat wij een passende oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
13 apr 2024

Zeer slechte behandeling!…

Heel slechte reacties nadat ik verschillende keren gebeld heb met de vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Dat duurde inmiddels al een maand. Er staat bij de advertentie vandaag besteld morgen in huis. Een paar dagen later is acceptabel. Maar geen weken. En dan onbeschofte antwoorden krijgen kan toch zeker niet. Ik heb mijn laatste bestelling daar gehad.
16 apr 2024
Beste Bea, Jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Zoals aangegeven stond er een verkeerde lamp voor u in bestelling. Daarna hebben wij een aantal keer vriendelijk telefonisch gesproken. Hierin hebben wij de situatie uitgelegd. Jammer om te lezen dat u dat als onbeschoft heeft ervaren. Voor verdere vragen kunt u ons altijd bereiken via: klantenservice@dimehouse.nl Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Geen contact te krijgen met Dimehouse 😠

Eerste bestelling snel ontvangen. M'n tweede bestelling niét. Deze zou volgens DHL één dag later geleverd zijn. Hierover nu reeds 2 maal gemaild naar Dimehouse. Tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen van Dimehouse
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat het pakket later geleverd is dan verwacht. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Via de track en trace codes zien wij dat het pakket bij u geleverd is. Wij hopen dat u alles naar wens heeft mogen ontvangen. Mochten wij u verder nog ergens mee kunnen helpen dan kunt u altijd contact met ons opnemen via: klantenservice@dimehouse.nl of telefonisch via: 085-8886474 Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
GG
Glenda G.
Purmerend
SLECHTE COMINICATIE MET KLANT
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u onze communicatie als slecht heeft ervaren. U heeft de bestelling geplaatst en wij hebben volgens afspraak op 4 april bij u geleverd. Helaas had u het verkeerde huisnummer ingevoerd gaf u aan per mail. Gelukkig heeft u het pakket nu in goede orde mogen ontvangen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Heb alleen nog maar besteld. Bevestiging gehad. Verdrrr nog niets gehoord. Te vroeg voor een oordeel,
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback. Wij verwachten de voorraad 19 maart binnen te krijgen. De avond voor verzending ontvangt u de track en trace codes van ons per mail. Wij verwachten volgende week bij u te leveren. Ik hoop dat u snel mag genieten van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

website klopt niet

Er waren meer dan 200 producten op voorraad van het artikel dat ik heb besteld. Levertijd zou 5 werkdagen zijn. Ik wacht nu al 14 dagen en artikel moet nog binnenkomen werd me van de week verteld. Blijkt dus niet op voorraad te zijn. Misschien werd het artikel volgende week geleverd. Als ik dit weet van te voren dan had ik dit geen probleem gevonden. Nu voel ik me misleid, ik heb al wel het volle bedrag moeten neerleggen, maar jullie hebben nog niets geleverd.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet binnen de gewenste levertijd is geleverd. Onze excuses! Helaas heeft het artikel wat vertraging gehad waardoor wij niet binnen 5 werkdagen konden leveren. Gelukkig is het artikel nu onderweg naar u. Via de track en trace code die u per mail heeft mogen ontvangen kunt u de zending volgen. Wij hopen dat u snel van uw bestelling mag genieten! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
M’n bestelling nog steeds niet gehad en als ik vraag waar hij blijft krijg je ga ik uitzoeken en je hoort niets meer.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Echter hebben wij u hierover een mail gestuurd op 21-02-2024. Helaas hebben wij geen reactie vernomen. Wij hebben de mail nogmaals naar u verstuurd. Wij hopen op een reactie zodat wij dit voor u kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Niet nakomen van belofte.

Een maand geleden heb ik een salontafel besteld. Op de site van Dimehouse staat leveringstermijn 3-4 werkdagen. Na een maand heb k nog steeds niets gekregen. Ik heb reeds 2x contact gehad via chat en telkens wordt er beloofd dat de tafel bij hen dezelfde week geleverd wordt en dat ik ze enkele dagen nadien zou ontvangen. Niet dus. Mijn vertrouwen in de leverancier is volledig weg,
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat ontzettend jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de bedoeling en de service die wij willen bieden. Onze oprechte excuses! Inderdaad heeft de salontafel een vertraagde levertijd i.v.m. een vertraging in de vracht. Dit is ontzettend vervelend maar helaas onmacht voor ons. Wij zullen er alles aan doen om het artikel zo spoedig mogelijk te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
LD
Linda D.
België

Beschadigd artikel ontvangen!

Beschadigd artikel ontvangen, duidelijk te zien dat het een eerdere retourbestelling was. Klantenservice negeert mijn vraag om een vervangend artikel op te sturen en ik moet dan maar akkoord gaan met de korting die ze voorstellen.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Inderdaad hebben wij u een korting aangeboden en gevraagd of u meer beeldmateriaal van de klacht wou sturen. Helaas wou u ons niet voorzien van meer beeldmateriaal en gaf u aan zelf de stoel bewerkt te hebben. Dan kunnen wij inderdaad het artikel niet meer omruilen maar enkel een korting aanbieden. Uiteraard zijn de artikelen die wij leveren geen retourbestellingen. Dit is namelijk niet mogelijk aangezien retourbestelling rechtstreeks naar een speciaal magazijn gaan en niet meer uitgeleverd worden. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
bezorgtijd stond onder artikel 3-5 dagen maar na 7 dagen nog nieks
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat u nog niks vernomen heeft over de levering. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Helaas heeft het artikel wat vertraging opgelopen. Wij verwachten de voorraad in de eerste week van maart te mogen ontvangen. Wij hebben u hierover een mail gestuurd. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
MD
margot d.
Heenvliet
Zending was erg beschadigd.Reacties waren snel en correct.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback! Wat vervelend om te lezen dat de levering beschadigd geleverd is. Fijn om te lezen dat de reacties snel waren en dat het snel en correct is opgelost. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
17 feb 2024
ALLES
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
3 feb 2024
De bestelling is nog niet geleverd
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Helaas hebben wij het artikel nog niet in ons magazijn mogen ontvangen. Uiteraard wanneer wij deze binnen hebben zullen wij de zending direct aanmaken. Hierover wordt u per mail op de hoogte gehouden. Mocht u verder nog vragen hebben over de levering dat kunt u contact met ons opnemen via: klantenservice@dimehouse.nl Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie