dimehouse.nl

329 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.180 beoordelingen in totaal

ongeldig

dimehouse.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij dimehouse.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

JD
Jan D.
Veenoord

Eetkamerstoelen

Na kijken bij outlet 4 stoelen besteld. Werd heel vlot geleverd. Toen bleek dat er een beschadigde stoel tussen zat werd er direct een nieuwe gestuurd zodat we de verpakking voor retour konden gebruiken. Top. Zeker een aanradee
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de levering en onze geboden oplossing. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Het kwam goed aan. Heb alleen mij geërgerd aan de chauffeur die bleef in de auto zitten. En een jonge jongen moest het hier bezorgen en het waren zware spullen.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review! Fijn om te lezen dat uw bestelling goed aan kwam. Jammer dat u de levering zo ervaren heeft. Wij begrijpen dat dat frustrerend is. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Snelle, correcte afhandeling en verzending. Een voorbeeld van uitstekende online verkoop. Proficiat!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat de verzending snel is gegaan en dat u tevreden bent met ons! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Nathalie
Betrouwbaar, prima service, goed bereikbaar. Levering op tijd, betaling achteraf.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Dank voor uw positieve review! We streven naar betrouwbaarheid en goede service. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze bereikbaarheid en levering. :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Gewoon uitstekend !!

Prima pagina, duidelijke afbeeldingen van de producten en een keurige levering.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de duidelijke afbeeldingen van de producten en de keurige levering. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
13 apr 2024
Snelle levering alleen een lade zat klem die uiteindelijk wel is losgekomen
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat de levering snel was. Wat vervelend dat de lade klem zat, maar gelukkig is dit probleem verholpen. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
snelle en correcte levering, en alles goed in geplakt voor transport.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat de levering snel en correct was. En dat alles goed verpakt was voor transport. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
bestelling heel snel binnen en de lamp heeft zo mooie uit straling
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel binnen was en de lamp een mooie uitstraling heeft. Wij hopen u snel terug te zien. :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
We hebben toch nog de lampen die we besteld hebben geleverd
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Goed om te horen dat de lampen uiteindelijk zijn geleverd! Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten. Bedankt voor uw geduld! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Prima

Bestellen ging makkelijk en redelijk snel thuis geleverd.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Goed te horen dat het bestellen makkelijk is gegaan en dat u redelijk snel bent bezorgd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en wellicht tot een volgende keer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Nathalie
13 apr 2024

Dime house wordt door mij aanbevolen

Goederen top , service top, vlotte levering.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de goederen en dat de service top was. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Meubels en stoelen

Alles is super naar wens en vlotte levering
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Wat fijn om te horen dat alles naar wens was! We streven altijd naar een vlotte levering en zijn blij dat u tevreden bent. Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Goede beschrijving en goede prijs!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u de beschrijving goed vindt en tevreden bent met de prijzen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
31 mrt 2024

Meubels

Mooi meubel en prima service
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u de meubels mooi vindt en de service als prima heeft ervaren. Wij hopen u snel terug te zien via onze webshop of in één van onze showrooms. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
gewoon zo verder doen. vrg
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Alle ging vlot cf afspraak.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Fijn om te horen dat bestelling vlot is geleverd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Nathalie
Super goede service
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de geboden service. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Goed verpakt!!
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Fijn om te lezen dat de bestelling goed verpakt was. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 5 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw 3 sterren review! Wij hopen u snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie