auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 805Goed

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

157 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Mooi bedrijf met kwalitatief hoogwaardige producten. Door matrassen te produceren die nagenoeg 100% recyclebaar en tegelijkertijd uiterst comfortabel zijn was een keus voor een Auping product voor mij snel gemaakt. Het contact met Auping verliep prettig en de vragen die ik had werden snel beantwoord.

27 dec. 2021
In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

2 nov. 2022
goede site om te kiezen op model, prima uitleg kan niets over de levering zeggen die moet nog plaats vinden
2 nov. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je onze site als prettig ervaart. We wensen je ook alvast veel plezier van je nieuwe aankoop!
16 nov. 2022
Snel kunnen vinden wat ik nodig heb e bestelling kunnen plaatsen.
16 nov. 2022
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je alvast veel plezier van je nieuwe splittopper!
Mooie kwaliteitsproducten
Antwoord van auping.com/nl
Fijn om te vernemen dat de producten naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
1 nov. 2022
2 nov. 2022
Bedankt voor de beoordeling. We wensen je alvast heel veel plezier van je nieuwe Auping aankoop!
24 okt. 2022
Ondanks het feit dat onze bestelling niet kon worden vervroegd werd ik netjes te woord gestaan en heeft men een poging gewaagd.
25 okt. 2022
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je alvast heel veel plezier van je nieuwe Auping topper!
17 okt. 2022
TEST
26 okt. 2022
26 okt. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling.
4 okt. 2022
Leuk zo” n uitnodiging om Auping te beoordelen maar ik heb nog geen bed ontvangen. En wel betaald 😳
5 okt. 2022
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je deze mail eerder ontvangt dan je bestelling. Onze excuses. Ik kan je al wel vertellen dat je order bijna gereed is. Op 10 oktober wordt de bestelling geleverd bij onze partner Montrieurs. Dit is wel onder voorbehoud van een eventuele vertraging. Volgende week zal er dus contact met je opgenomen worden om een afspraak te maken voor de levering van je bed.
1 sep. 2022
8 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat het matras naar wens is en dat wij u vanuit onze klantenservice u hierbij konden helpen. Wij wensen u dan ook veel plezier toe met het matras.
29 sep. 2022
Bestelling is vlot geleverd. Duidelijke informatie vanaf aankoop tot levering.
5 okt. 2022
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat alles in goede orde is ontvangen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling.
21 sep. 2022
Duidelijke configuratie website en ook top service na uiteindelijke bestelling
27 sep. 2022
Fijn om te vernemen dat de website en service naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
23 sep. 2022
Overzichtelijke website, prima product.
27 sep. 2022
Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met uw bestelling.
19 sep. 2022
Het betreft een bestelling van een niet verstelbare spiraalbodem, geplaatst op 19-08 jl. Levertijd 2-4 weken aldus de website. Momenteel zijn we in week 5 en ik heb nog niets mogen vernemen. Beoordelen is hierdoor helaas lastig.
27 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u hierover een mail gestuurd met meer informatie betreffende levering. Auping Klantenservice.
19 sep. 2022
Product besteld op 21 augustus maar nog niet ontvangen (4-5 wkn levertijd). Status bestelling luidt: ‘bezig met verwerken’. Ik kan dus geen zinnige feedback geven.
27 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben hierover met u contact opgenomen over de planning van levering. Wij wensen u alvast veel plezier toe met de bestelling. Groeten, Auping Klantenservice.
van A. K.
Ik heb matrassen besteld welke ik nog niet heb ontvangen. Hoe wilt u dan dat ik nu een positieve mening geef?? Zorg eerst maar eens dat ik onze spullen krijg.
5 okt. 2022
Bedankt voor je bericht. De matrassen zijn gereed gemeld. Onze excuses dat je deze mail eerder hebt ontvangen dan de producten. Onze partner Montrieurs neemt vandaag contact op voor het maken van een afleverafspraak. Wij wensen je alvast veel plezier toe met de bestelling.
29 sep. 2022
Ik heb nog geen bed gezien en kan dus Auping onmogelijk onmogelijk
5 okt. 2022
Dank voor je bericht. Wij hebben je hierover telefonisch gesproken over de levering. Wij wensen je alvast veel plezier straks met de bestelling toe.
8 aug. 2022
Het matras werd eerder geleverd dan verwacht en snel en vakkundig geplaatst. Tevens werd het oude matras gelijk meegenomen. Goede service!
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
6 aug. 2022
Perfect matras. Perfecte aflevering. Uitstekende web-site en goede telefonische ondersteuning bij vragen
10 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de informatie op onze website en dat wij u telefonisch konden helpen naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
19 aug. 2022
25 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
17 aug. 2022
Soepel bestel en bezorgproces. Bezorging was erg netjes en beleefd, met witte handschoentjes!
19 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.