auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nlReviews

: 783Goed

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
auping.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij auping.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3-1-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor auping.com/nl

217 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Auping Zoetermeer is een hele fijne winkel. Een paar weken geleden heb ik daar mijn matras gekocht. Het was een hele zoektocht naar het voor mij perfecte matras. Een paar jaar geleden kocht ik een (achteraf gezien slecht) bed bij een andere beddenzaak waardoor bij mij rugklachten zijn ontstaan. Ik besloot nu voor kwaliteit te gaan en kwam uit bij Auping. Bij Auping Zoetermeer heb ik een top matras gevonden! Elvolve soft! Ik ben blij dat ik zo uiterst vriendelijk en geduldig ben geholpen bij het zoeken naar het juiste matras voor mij. "Auping met liefde" is de slogan, de medewerkster in Zoetermeer doet deze naam echt eer aan. Wat een ontzettend lieve vrouw. Zij wilt echt het allerbeste voor haar klanten. Ik ben haar heel dankbaar voor al haar moeite, geduld en begrip. Ik zou Auping Zoetermeer iedereen aanraden.

In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

De auping essential is prachtig, het matras is goed, alleen is het maestro medium matras wel erg warm, te warm. Maar ik zag dat het matras nu ook niet meer wordt verkocht.
Het matras werd eerder geleverd dan verwacht en snel en vakkundig geplaatst. Tevens werd het oude matras gelijk meegenomen. Goede service!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de service naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Perfect matras. Perfecte aflevering. Uitstekende web-site en goede telefonische ondersteuning bij vragen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de informatie op onze website en dat wij u telefonisch konden helpen naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Soepel bestel en bezorgproces. Bezorging was erg netjes en beleefd, met witte handschoentjes!
de hoeslakens die ik kocht zijn heerlijk koel en zacht en passen prima.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de hoeslakens naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Uitstekende service, prima kwaliteit en op tijd geleverd.
Antwoord van auping.com/nl
ik heb een hekel aan deze mails
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat deze mailing niet naar wens is, wij willen u bedanken voor uw feedback. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Bestelling op tijd geleverd
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te vernemen dat de bestelling op tijd is geleverd. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
Duidelijke informaties
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat de informatie naar wens is. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
De feedback
Geen idee
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
Het helpt als goederen niet kapot worden aangeleverd, zeker met de prijzen die jullie rekenen. Eens en nooit meer
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend te vernemen dat de bestelling niet naar wens is geleverd. Wij hebben hierover contact opgenomen met u per mail. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.