auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

: 752GoedGecertificeerd

auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

Details over auping.com/nl

auping.com/nl - Beschrijving

In de webshop van Auping kunt u terecht voor de aanschaf van bedden, boxsprings, matrassen, bedbodems en toppers in verschillende lengtes, breedtes en hardheden afhankelijk van wat goed bij je past en wat je fijn vindt. Daarnaast vind je ook een compleet assortiment van bedtextiel, bestaande uit kussens, dekbedden, dekbedovertrekken, hoeslakens en moltons. Met de configurator stel je zelf je eigen bed of boxspring volledig naar eigen wens samen.
Koninklijke Auping B.V.
Maagdenburgstraat 26
7421ZC Deventer
Bart van Bommel

Beoordelingen voor auping.com/nl

241 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Auping Zoetermeer is een hele fijne winkel. Een paar weken geleden heb ik daar mijn matras gekocht. Het was een hele zoektocht naar het voor mij perfecte matras. Een paar jaar geleden kocht ik een (achteraf gezien slecht) bed bij een andere beddenzaak waardoor bij mij rugklachten zijn ontstaan. Ik besloot nu voor kwaliteit te gaan en kwam uit bij Auping. Bij Auping Zoetermeer heb ik een top matras gevonden! Elvolve soft! Ik ben blij dat ik zo uiterst vriendelijk en geduldig ben geholpen bij het zoeken naar het juiste matras voor mij. "Auping met liefde" is de slogan, de medewerkster in Zoetermeer doet deze naam echt eer aan. Wat een ontzettend lieve vrouw. Zij wilt echt het allerbeste voor haar klanten. Ik ben haar heel dankbaar voor al haar moeite, geduld en begrip. Ik zou Auping Zoetermeer iedereen aanraden.

In de winkel hadden we een aantal mooie bedden gezien wilden we graag weten wat het zou gaan kosten. En de verkoper gaf ons de prijs zonder enige verdere interesse. Het bed hebben we dus maar van arre moede online besteld. Online gaat het er ook allemaal erg 'technisch' aan toe. En de levertijd is 6-8 weken. Nu zijn die weken bijna om dus heb ik eens contact opgenomen met de vraag wat we kunnen verwachten. Maar de levertijd is dus 6-8 weken. 1 week voor levering kan men er dus nog niets zinnigs van zeggen. Het zou mooi zijn als Auping zelf ook iets enthousiaster zou zijn over de spullen die men verkoopt.

Beoordelingen voor auping.com/nl

De kwaliteit is nog steeds top. Snelle verzending. Zeer mooie kleuren en motieven. Ligt ook lekker.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij te vernemen dat het product en de service naar wens is. Wij wensen je dan ook veel plezier toe van de bestelling.
mooie aanbiedingen, snel en makkelijk besteld en goed geleverd
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is, wij wensen je daarom ook veel plezier toe met de bestelling.
prettige coole overtrek. mooie stof en kleur. En snel in huis
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat het dekbedovertrek naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling.
Perfecte kwaliteit en keurig op tijd geleverd
Echt perfect gedaan 😊
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat het naar wens is. Wij wensen jou veel plezier toe van de bestelling.
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling.
Dekbedovertrekken konden niet geleverd worden 16 febr gekocht en betaald op 10 maart na eindeloze mails mijn geld pas terug. Kreeg wel een bloemenbon.
Antwoord van auping.com/nl
Beste Wim, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak.
Weinig flexibiliteit bij de serviceafdeling na het aangeven van een beschadigde kussensloop.
Antwoord van auping.com/nl
Beste Marcel, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is. Wij hebben jou hierover een mail gestuurd.
Duidelijke website en gemakkelijk bestellen. Aflevering ging vlekkeloos met duidelijke communicatie. De oude matrassen werden zonder problemen retour genomen.
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor je beoordeling en wat fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij wensen je veel plezier met de bestelling toe.
Uitstekende service! Prachtig product. DHL die zorgt voor de levering niet top!
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat de service naar wens is en dat je blij bent met het product! Wij wensen jou er nog veel plezier mee.
Helemaal prima, alleen de bezorgdienst verzet bij elke bestelling de levering.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Dat is vervelend om te vernemen. Zou je een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie hierover?
Prima afgeleverd. Alleen hadden ze monteurs een fout adres doorgekregen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak. Wij wensen jou desondanks veel plezier met de bestelling toe.
Keurig op afspraak gekomen. Netjes geïnstalleerd en oude afgevoerd.
Antwoord van auping.com/nl
Snelle levering, uitstekende kwaliteit, fijne montageservice
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou veel plezier met de bestelling toe.
Eenmaal Auping, altijd Auping tot volle tevredenheid !
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe met de nieuwe topper!
Mooie producten, uitstekende kwaliteit, ruime keuze
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor je beoordeling. Het is heel fijn om te mogen vernemen wat je gedachte is over de service en producten.
Super service! Professioneel en persoonlijk.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en dat is heel fijn om te horen. Wij wensen jou veel plezier toe met de bestelling.
Goede communicatie en snelle levering :-)
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en dat is fijn om te horen! Wij wensen jou veel plezier met de kussen toe.
Top service snelle plaatsing. Blij!
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor jouw beoordeling en wat ziet het er super uit! Wij wensen jou veel plezier van de nieuwe matrassen toe.