auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.099 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.285 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

31 mei 2024

Tegenvallend matras maar prima service.

Ik heb een Adagio matras besteld bij auping.nl. Dat werd snel geleverd door een vriendelijke bezorger die 10 minuten van te voren belde dat hij er aan kwam. Helaas beviel het matras niet, er was een harde scheiding tussen de zones en heb ik het weer laten ophalen. Dat ging ook vlekkeloos en na anderhalve week had ik het geld weer terug. Ik ben dus zeer tevreden met de service van auping.nl, helaas iets minder met het matras.
4 jun 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met het geleverde product. Daarnaast wel fijn om te vernemen dat de service wel naar wens was. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
29 mei 2024
wij hebben 2 nieuwe matrassen gekocht, maar die zijn zo hard dat wij er rug en schouderpijn aan overhouden, wij hebben dit gemeld bij de Aupingstore in Enschede op 22 mei en wachten op antwoord van Auping, de nieuwe matrassen liggen op dit moment op de logeerbedden dus niet in gebruik m.vr.gr. Marij Wilms
31 mei 2024
We vinden het vervelend om te vernemen dat je klachten ervaart met het matras. We hopen dat je na de omruilservice naar een andere hardheid snel weer mag genieten van een goede nachtrust. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Goede service in totaal

De goede service in de Aupingstore in Heerhugowaard. En vervolgens de professionele levering en montage bij ons thuis, precies volgens afspraak. Bij de betaling via internetbankieren ging iets mis, maar vervolgens bij levering geen probleem, we konden later alsnog overmaken toen het wel goed ging.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je veel plezier van je aankoop.
Het gevoel krijgen dat je een cadeautje koopt ! Nette en gezellige verkoop medewerkers die weten waar ze over praten en duidelijk advies geven ! Ze weten wat voor jou het beste is /kan zijn ! We zijn er met tevreden gevoel geholpen en met een mooi bed de deur uit gegaan !
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We wensen jullie veel slaapplezier toe met het nieuwe Auping bed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
28 mei 2024
Duidelijke website met heldere uitleg over de verschillen in matrassen. Keuze van lichaamstype mag wel iets duidelijker. Nadat een bestelling gemaakt is, kun je geen profiel meer aanmaken. Hierdoor was het niet mogelijk om de bestelling te volgen.
29 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. We waarderen je feedback betreffende het volgen van de bestelling en zullen dit zeker meenemen. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Vriendelijke mensen.

Goed advies en uitleg. Overigens staan er fouten op de verpakking van slopen, dekbedovertrekken en label van cloud-kussen. slopen en overtrekken zouden niet gestreken mogen worden en het cloud-kussen zou elke dag opgeschud moeten worden.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je positieve feedback en voor het onder de aandacht brengen van de fouten op de verpakking en het label. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met het advies en de uitleg in de winkel. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.

Geen servet en geen tafellaken

Auping verkoopt goede moltons. Ik zou willen dat ze meer maten zouden aanbieden. Nu krijg je, of je bed nu 2 meter is of 2.20 bij 1.60 of 1.80 één maat, met als gevolg dat het eigenlijk nooit mooi past.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Wanneer een molton niet passend is dan kun je deze natuurlijk altijd kosteloos retourneren. Is dit gewenst dan wil ik je vragen om een mail te sturen naar klantenservice@auping.nl waarin je de klacht beschrijft en het ordernummer doorgeeft. Wij zullen dan aangeven hoe de bestelling retour gestuurd kan worden. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
De dame die ons hielp was heel tactvol en deskundig. Ze gaf de informatie die we nodig hadden en ging bijzonder goed om met mijn echtgenoot die recent een zware operatie had ondergaan.
Ik liep de welkoms 10%mis bij de bestelling op de webshop omdat die mogelijkheid daartoe ontbrak. Na reclamering is de korting teruggestort omdat ik al had betaald met ideal.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij te horen dat wij je hebben kunnen helpen in de tegemoetkoming. Wij wensen je veel plezier van je aankoop.
Heel goed geholpen in de winkel. Na de bestelling wilde ik iets aangepast hebben en dat was geen probleem. Levering en montage ging ook goed. Heel blij met het nieuwe bed.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
5 jun 2024
Zeer prettig! Dacht helemaal met ons mee en door hem hebben we nog verhoogde poten kunnen vinden voor ons bed. Gaf alternatieven voor wat we aanvankelijk wilden. Cht goed!
7 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om te vernemen dat de service van de winkel zo goed is bevallen en wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Slaap lekker

Alles prima goede service vanaf de verkoop tot het leveren en in elkaar zetten. Vind het alleen best veel geld voor een bed enige min punt. Maar dat gun ik mij zelf.
31 mei 2024
De professionele en zeer vriendelijke medewerker in de winkel met echt verstand van zaken . Een verkoper waar je wat aan hebt en eerlijk en gezellig is .
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je positieve beoordeling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling.
5 jun 2024
Had a great experience with the advisor in the shop and the mattress itself . All my pain in the shoulder and neck gone . Great product great service .
7 jun 2024
Thank you for your review. We hope you enjoy your new mattress. Kind regards, Auping customer service
KM
Karel M.
DELFGAUW
Niet actie achter elkaar doen als je inde eerste actie hebt gekocht en daarna komt de volgende actie waar je goedkoper uit bent voel je je tochgenomen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Wij vinden het jammer te horen dat je niet tevreden bent over onze promoties. Wij zullen je feedback binnen het bedrijf bespreken. Wij wensen je wel veel plezier van je aankoop.
JO
John O.
West Maas en Waal

Moltons besteld: hoge kwaliteit voor goede prijs en snel (gratis) thuisbezorgd

2 Molton kussenslopen en 2 molton matras-overtrekken besteld. Snel en gratis thuis bezorgd, hoge kwaliteit, goede pasvorm en niks te duur.
6 jun 2024

Aupingstore in Nijmegen…

Wij zijn in de Aupingstore in Nijmegen door Robert uitstekend geholpen. Hij nam uitvoerig de tijd en heeft veel kennis van zaken- Dank.
7 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over de service van Auping Store Nijmegen. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

de medewerking van de verkoopster en…nvt

de medewerking van de verkoopster en het meedenken voor de juiste beslissing ervaarde ik als bijzonder prettig
Antwoord van auping.com/nl
In de winkel zeer goede uitleg gekregen. En die mensen die het bed kwamen brengen waren zeer goed op de hoogte
Antwoord van auping.com/nl
Goed en deskundig geholpen, niet opdringerig of zo. We kregen alle tijd en rust om de juiste keuze te maken.