auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

906 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.929 beoordelingen in totaal  

4,43
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

de meest kritische beoordeling

2 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
29 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel fijn bed! Alleen met de bezorging was het jammer dat de bezorgers mij niet even hielpen het oude bed te dragen naar de hoek van de straat. Was 10 meter verder. Nu heb ik zelf het bed moeten tillen van 2 personen. Kijk als ik nou een bed had besteld bij beter bed of een ander goed koop merk dan had ik dat verwacht. Maar omdat het Auping is en ik hoge verwachtingen heb van auping niet.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe bed. Jammer om te horen dat de service tijdens de levering niet naar wens was, we gaan dit terugkoppelen aan onze servicepartner. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Heel fijn bed

We zijn heel blij met het bed. Besteld in de webshop van Auping. Fijn was dat ik nog even ben gebeld voor een laatste controle, met als positief resultaat dat we nu twee spiraalbodems van 70cm hebben in plaats van één brede van 140cm. Die zou namelijk misschien te groot zijn voor ons trappenhuis. Ook fijn: het bed is voor ons gemonteerd.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
1 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bedbodem paste niet goed, uitstekend opgelost

Na het bestellen van een verstelbare bedbodem, bleek deze niet stabiel te liggen op ons huidig Auping Essential bed van ±9 jaar oud. Na contact met de klantenservice, heeft Auping gratis een nieuwe middenbalk geleverd voor het bed. Hierdoor past alles er weer netjes in. Dit vind ik echt uitstekende service, mijn complimenten.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
2 feb. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Product is TOP, 190 grams hoeslaken is altijd van fijne kwaliteit. Bezorging kan beter, als er wordt vermeld voor 15.00 besteld volgende dag geleverd, ga er maar vanuit dat dit niet zo is. Ook Auping is afhankelijk van de bezorger en die heeft vaak andere plannen
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Molton kussensloop besteld. Eenvoudige site, makkelijk te bestellen. Kwaliteit top. Helaas was de slooo niet de goede maat. Daar kan Auping niets aan doen. Terugsturen was super eenvoudig. Aanschafprijs binnen afzienbare tijd teruggestort gekregen.
Beoordeling melden
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het is gedoe als je nooit thuis bent om Montrieurs Transport iet af te spreken... stuur kleine dingen zoals kussen gewoon met DHL/postnl dan kan je het afhalen van een service punt. Voor mij wel een barriere om nog een keer te bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je de levering niet als prettig hebt ervaren. Doorgaans worden alleen bedden, matrassen en nachtkastjes door Montrieurs bezorgd. Al het bedtextiel waar kussens onder vallen door DHL.
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 feb. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede service! De bestelde splittopper hoeslakens werden snel geleverd. Hoeslakens zijn van goede kwaliteit. Passen goed om de topper. Geen vouwen of opstaand matras. Blijft mooi in de was. Erg blij met deze koop
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Dekbed

Had herfst , lente dekbed gekocht maar had niet begrepen dat er ook zomer dekbed bij inbegrepen was. Enige beetje minder is dat met een satijnkatoen overtrek , ook van Auping , het dekbed snel naar beneden glijdt
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Matrassen lijken harder dan in winkel

De matrassen lijken harder dan in de winkel. Ik wil een zacht matras (weeg 55 kg) en bij de schouders is hij zacht, maar de rest is een stuk harder waardoor ik bij de heupen te hoog lig (zak er niet in)
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Bij Auping kennen een omruilservice. Dit betekent dat het mogelijk is om een matras eenmalig kosteloos om te ruilen voor een andere hardheid, bodytype of beide. Deze service is mogelijk binnen 90 dagen na levering van het matras. Wanneer dit gewenst is dan ontvangen we graag een e-mail waarin je dit aangeeft. De e-mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
.B
. B.
Amsterdam
24 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling zat 'vast' in het systeem

Bestelling werd niet verzonden totdat ik er zelf achteraan belde. Toen heeft de medewerker ervoor gezorgd dat het nog dezelfde dag op de post werd gedaan. Bonuspunten voor hem.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Nieuw matras, nieuwe kussens. Het ligt heerlijk, was een slechte slaper maar slaap intussen een stuk beter.Ook de bezorging was snel. Al bij al, uitmuntend.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het product is echt top. Op tijd geleverd en al het afval mee retour, ook het oude matras!! Het matras ligt erg prettig, een echte aanrader.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
31 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het bestel proces via de website ging goed maar de hulp in de winkel was niet wat je zou mogen verwachten bij een product met deze prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
2 feb. 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je ervaring in de winkel niet helemaal positief was. Zou je ons meer informatie willen mailen over deze ervaring zodat we dit kunnen terugkoppelen. Desondanks wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
3 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede communicatie over levering. De chauffeur belt je een half uur van tevoren. Ze nemen alle troep en je oude matrassen mee.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 feb. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Zeer tevreden

Fijne duidelijke website waar ik de bestelling voor mijn bed heb geplaatst. Zeer tevreden met het geleverde product.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
24 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bijzonder snelle levering. Deverpakking van het kussen was meer dan netjes. Hoop dat de kussensloop gerecycled word.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
na 1 week bleek nieuwe matras te hard. na overleg met klantenservice een softere versie gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
23 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De aflevering duurde lang en het koste moeite om het te volgen. Inlog aanmaken was moeilijk
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
28 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en goede kwaliteit beddengoed. We kochten een dekbed en dekbedovertrekken.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice