Indusigns

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden173 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

HV
Heleen v.
's Gravendeel
Deze keer de spiegel Mira gekocht. Hij is prachtig!! Snelle levering, uitstekend verpakt. Fijn en duidelijk contact als je een vraag hebt. Prima bedrijf, ga vooral gewoon zo door!!! Top
7 apr 2024
Hey Heleen, wat super om te lezen dat je als trouwe klant onze spiegel hebt gekocht. En wat mooi dat het product en onze service zo goed zijn bevallen! Daar doen we het uiteraard voor! Bedankt voor de mooie woorden. Worden we blij van! Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
Prachtig product. Mooi vormgegeven. We gebruiken het om de tekeningen/kleurplaten van onze 2 jarige zoon tentoon te stellen. Helaas is bij aankomst 1 van de 2 glazen buisjes gebroken.
Antwoord van Indusigns
Hey Margreet, bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier ervan. We lezen dat één van de glaasjes is geknapt. Dat kan natuurlijk gebeuren en lossen we uiteraard perfect voor je op! Vandaag zullen we nieuwe buisjes opsturen. Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
A peine installé déjà recouvert de papiers. On a juste un peu peur car le tableau est lourd et maintenu uniquement par 2 vis. On verra sur le long terme. Sinon on est content ☺️
Antwoord van Indusigns
Chère Stéphanie, merci pour votre belle critique. Nos produits sont développés de manière à pouvoir être parfaitement fixés au mur et rester suspendus. Amusez-vous bien et qui sait, à la prochaine fois ! Salutations, équipe Indusigns

Prima!

Heel mooie spiegel! Stevig materiaal. Snelle verzending naar België. Een aanrader!
Antwoord van Indusigns
Hey Naomi, heel erg bedankt voor de prachtige beoordeling! Staat mooi in jouw interieur! Veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Vlotte afhandeling, flexibiliteit en direct persoonlijk contact
Antwoord van Indusigns
Hey Hans, bedankt voor de mooie beoordeling! Mooie woorden! Daar doen we het voor. En 5-sterren zijn altijd fijn zo voor het weekend! Veel plezier van jouw nieuwste aankoop. Groet, team Indusigns
Mooie bijzettafel. Heel tevreden en erg blij mee.
30 mrt 2024
Hey Willy! Heel erg bedankt voor de 5-sterren en wat tof dat je voor de Tabo hebt gekozen. Heel veel plezier ervan! Wie weet tot de volgende keer! Fijne Paasdagen. Groet, team Indusigns
Prima producten en service!
Antwoord van Indusigns
Superfijne beoordeling! Bedankt voor de 5 sterren. Erg lekker zo voor het weekend haha. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Top top top
Antwoord van Indusigns
Heel erg bedankt voor de fijne beoordeling! Beter dan dit wordt het natuurlijk niet, haha! Hiermee gaan we lekker het weekend in. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Nanda! Thanks voor de topbeoordeling. Hier doen we het natuurlijk voor! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
7 apr 2024
Hey Mercedes! Hartelijk dank voor de 5-sterren beoordeling. Super dat jouw aankoop bij Indusigns zo goed is bevallen! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Topkwaliteit

Precies op maat gemaakt. Topwaliteit. Levering volgens afspraak. Heel blij met mijn kapstok met bijpassende kleerhangers en schoenenrekje.
Antwoord van Indusigns
Hey Marion, hier worden we nou blij van! 5 sterren zijn sowieso fijn om te ontvangen, daar werken we hard voor. Maar om dan ook te lezen dat jouw aankoop over de hele linie goed in bevallen, dat is wel erg goed om te zien. Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Super

Ik ben er ontzettend blij mee.kan er mooie foto's op plaatsen van mijn man die afgelopen 1 augustus is gestorven.zo is hij altijd aanwezig
Antwoord van Indusigns
Hey! Ontzettend bedankt voor de 5 sterren en wat een waardevolle reden om het magneetbord te gebruiken. Sterkte met het verlies van uw man en fijn dat de herinneringen levend blijven op ons magneetbord. Fijn weekend gewenst! Groet, team Indusigns
Netjes volgens afspraak geleverd en betrokken na de levering van het product Van ons de maximale sterren
Antwoord van Indusigns
Hey Leendert, wat een mooie beoordeling van ons werk en onze service. Worden we blij van! Wie weet tot de volgende keer. Geniet van jullie aankoop! Groet, team Indusigns

mooi .... apart .... nieuwe huis ..... Oostenrijk !

Mooie spullen .......meegenomen naar ons huis in Oostenrijk. Heel mooi in onze nieuwe keuken :-)
10 mrt 2024
Hey Dirk, wat cool! Indusigns goes international! 😉 Heel veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
MB
Martha B.
Papendrecht
Alles klopte, de verzending, de aflevering, verpakking en het product. Super!
Antwoord van Indusigns
Hey Martha, superfijne beoordeling! Daar doen we het voor. Heel veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Mooi !

Mooi materiaal. Makkelijk te bevestigen en een mooie uitstraling
Antwoord van Indusigns
Hey Linda, superleuke foto en een fijne beoordeling! Helemaal top! Geniet van je aankoop en wie weet tot de volgende! Groet, team Indusigns

kwaliteit is zoals beschreven, top

duidelijke website, zeer mooie artikelen, betrouwbare kwaliteit
Antwoord van Indusigns
Hey Els, dit zijn de reviews waar we het allemaal voor doen! Tevredenheid over de hele linie, beoordeeld met 5-sterren! Top! Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
Erg mooi rond/zwart magneetbord. Zijn er super blij mee!
Antwoord van Indusigns
Hey Roy, heel erg bedankt voor de 5-sterren! En veel plezier van het magneetbord. Fijn weekend alvast en hopelijk tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
heel mooi design, fijne personeel en op tijd leveren.
Antwoord van Indusigns
Hey Brenda, bedankt voor je mooie woorden en de 5-sterren beoordeling! Super! Worden we heel blij van! Wie weet tot de volgende aankoop! Groet, team Indusigns
Goede service zonder problemen mooie deur op maat.
Antwoord van Indusigns
Hey John, bedankt voor de fijne beoordeling! Heel veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot de volgende keer! Groet, team Indusigns