sofiben.com- Logo - Beoordelingen

sofiben.com

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden125 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2023
sofiben.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
De rits in de dekbedhoes is fijn, maar het zou fijn zijn als er bijvoorbeeld een ringetje aan zou zitten. Ik heb een probleem met mijn handen en kan daardoor moeilijk de rits open en dicht krijgen.
JB
Jan B.
Hellevoetsluis

30 jul 2023
Niet bestellen. Zeker als je optie om terug te sturen wil hiuden, dan ben je rond 40 euro kweiet. Mijn mailbox is nog stdeeds vol gespamt met anbidingen en reclame, ondaks dat ik voeg om te stoppen. Over kwaliteit van het product kan ik nog niks zeggen, want heb nog niks ontvangen. Ik heb mijn bestelling binnen 3-5 minuten weer geanuleerd, maar ondaks dat, is poroduct toch verstuurd.

Beoordelingen voor sofiben.com

LV
Lenie v.
Gorinchem

Een echte aanrader!!!

Snelle reactie op de mail en alles heel verzorgd verpakt,geen verspilling van papier en vandaag besteld morgen in huis.En super kwaliteit!!!
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren en de lovende woorden. We proberen zo snel mogelijk de bestelling naar de klant te versturen. Lukt niet altijd, omdat het soms niet meer op voorraad is en wij het nog moeten maken. Maar bij u is gelukkig alles goed verlopen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Jammer dat de rits net niet helemaal tot de bovenkant gaat en ze zijn best prijzig maar ik ben er wel heel blij mee.
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag Hartelijk dank voor 4 sterren. Dat de rits niet helemaal tot boven loopt, heb ik expres gedaan, omdat ik geen rits bij mijn gezicht wilde hebben. Maar u bent er toch blij mee en dat verheugd mij om te horen. Ik wens u dan ook heel veel plezier met uw aankoop.
Altijd mooi correct geleverd en steeds de juiste maat supper
Antwoord van sofiben.com
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat het correct is geleverd en dat de maat ook deze keer weer de juiste is. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
geweldige dekbedhoezen met aan 3 zijden een rits.
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 4 sterren. Fijn dat u de Sofiben dekbedovertrekken geweldig vindt. Ik wens u dan ook heel veel plezier met uw aankoop.
Alles gaat prima geen commentaar ga zo door.
Antwoord van sofiben.com
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is wel ons plan om zo door te gaan. We wensen u veel plezier met uw aankoop.
altijd corect netjes verpakt en juiste maat
Antwoord van sofiben.com
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Kwaliteit van de stof en afwerking
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 4 sterren. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de stof en afwerking. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

Tweede paasdag bij u geweest fijn geholpen en een mooi concept met 3zijdige rits zelfs een man alleen kan z’n bedje nu opmaken bedankt voor de fijne service

Tweede paasdag bij u geweest
Antwoord van sofiben.com
Goedenavond heer en mevrouw van der Galiën, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Gelukkig had u van tevoren gebeld en hebben wij de afspraak gemaakt op tweede paasdag. Ik ben blij dat alles naar wens is en wens u nog veel plezier met uw aankoop.
JG
J.D. G.
Rotterdam
Service en klantbehandeling.
Antwoord van sofiben.com
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat u de service en de klantbehandeling zo goed waardeert. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Denken mee met de klant.
Het matriaal en de rits
Antwoord van sofiben.com
Goedenavond, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.

Er kan niets verbetert,top service en hele goede kwaliteit.

Er kan niets verbetert
Antwoord van sofiben.com
Goedenavond Hartelijk dank voor de 5 sterren. We zijn zeer blij met uw review. We blijven in de toekomst ons best doen om dit zo te houden. We wensen u veel plezier met uw aankoop.
Makkelijk in gebruik
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 4 sterren. Goed om te horen dat u het systeem met de doorlopende rits over 3 zijden kunt waarderen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop
Opzich vlug geregeld
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 4 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Antwoord van sofiben.com
Goedenavonde Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Antwoord van sofiben.com
Goedemorgen Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Antwoord van sofiben.com
Goedenavond Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.
HD
Hinke D.
Hemelum
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.