sofiben.com- Logo - Beoordelingen

sofiben.com

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden205 beoordelingen in totaal

25 nov 2023
De rits in de dekbedhoes is fijn, maar het zou fijn zijn als er bijvoorbeeld een ringetje aan zou zitten. Ik heb een probleem met mijn handen en kan daardoor moeilijk de rits open en dicht krijgen.
JB
Jan B.
Hellevoetsluis

30 jul 2023
Niet bestellen. Zeker als je optie om terug te sturen wil hiuden, dan ben je rond 40 euro kweiet. Mijn mailbox is nog stdeeds vol gespamt met anbidingen en reclame, ondaks dat ik voeg om te stoppen. Over kwaliteit van het product kan ik nog niks zeggen, want heb nog niks ontvangen. Ik heb mijn bestelling binnen 3-5 minuten weer geanuleerd, maar ondaks dat, is poroduct toch verstuurd.

Beoordelingen voor sofiben.com

Kan nu weer mijn bed zelf opmaken .Met de mooie dekbed overtrekken. De stoffen zijn zo mooi ben er erg blij mee .Had al jaren geleden al eens zo’n dekbed overtrek gekocht op een beurs dus kende het gemak ervan . En het advies over de telefoon was fijn om een keus te maken uit verschillende stoffen ,Dank daar voor
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Goed om te horen dat het advies goed is ontvangen en dat u blij bent met de keuze die u gedaan heeft. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Dit is de tweede dekbed hoes en ook onder hoes super mooi en ik ben er blij mee! Besteld en drie dagen later afgeleverd!
Antwoord van sofiben.com
Goedenavond, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is altijd goed om te horen dat het Sofiben dekbedovertrek goed bevalt. Ik wens u ook met deze aankoop veel plezier.
Net de eerste hoes geïnstalleerd. Heel royaal en het werkt perfect. Moest om de rits zoeken, zo goed is die weggewerkt.
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het compliment dat de rits zo netjes is weggewerkt, zal ik doorgeven aan het atelier. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Mirre B.
Heerlen
snelle levering, goede telefonische terugkoppeling, goede kwaliteit, prima dekbedhoezen met ritssluiting
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is fijn om te horen dat alles goed is verlopen, zowel bij de klantservice als bij post.nl. Ook is goed om te horen dat de u de kwaliteit van de dekbedovertrekken ook in orde vindt. Ik wens u veel plezier met uw Sofiben dekbedovertrek.
3 jul 2024
Al verschillende keren besteld bij sofiben. Telkens zeer snelle en correcte levering. Top producten.
3 jul 2024
Goedenavond Hartelijk dank voor de 5 sterren. Blij te horen dat u tevreden bent over onze dekbedovertrekken, Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Het mooie dekbedovertrek goede kwaliteit Dit is nu mijn 4de overtrek zou geen andere meer willen
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is altijd goed om te horen, dat u alleen nog maar een Sofiben dekbedovertrek wenst. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Mirre B.
Heerlen
9 jul 2024
Snelle levering pakket en telefoontje om te verifiëren of de bestelling goed geplaatst was.
10 jul 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Bij sommige maten van dekbedovertrekken doen we een check, om teleurstelling te voorkomen. Fijn dat u dit kunt waarderen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Snelle levering en zeer goed kwaliteit dekbedovertrek. Ideaal voor het opmaken van je bed.
Antwoord van sofiben.com
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is goed om te horen dat u de kwaliteit als zeer goed omschrijft. Daar zijn we ontzettend blij mee. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
6 jul 2024
Mooie volgens afspraak geleverde dekbedovertrek. Levering op de afgesproken datum.
6 jul 2024
Goedenavond, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn om te horen dat de post heeft meegewerkt om u pakket op tijd bij u te leveren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Alles was perfect, dus geen verbetering mogelijk.
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. U geeft aan dat het allemaal perfect is, hier zijn we uitermate blij mee. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
margot b.
roermond
Top
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Dat het top is, vinden wij ook top om te horen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
8 jul 2024
8 jul 2024
Goede Middag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
7 jul 2024
7 jul 2024
30 jun 2024
30 jun 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
29 jun 2024
29 jun 2024
Goedendag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
15 jun 2024
Heel goed geholpen ik had zelf een groter beddekovertrek besteld .omdat ik mijn maat er niet bij stond.maar jullie waren zo alert dat je me apte.en zo heb ik toch nog mijn maat gekregen.super blij ermee
16 jun 2024
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 5 sterren. We proberen zoveel mogelijk mee te denken in een bestelling. Dus als we iets zien dat afwijkt, gaan wij bellen of mailen. Het lukt niet altijd. Maar we doen ons best. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
22 jun 2024

Fantastisch !

Ik heb nu al drie beddekovertrekkens gekocht en ik wil geen anderen. Met de rits is het zo gemakkelijk.
22 jun 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn om te horen dat het rits-systeem van Sofiben goed bevalt. Ik wens u veel plezier met de aankoop van alle drie de dekbedovertrekken van Sofiben
AM
A.C. M.
OUDHEUSDEN
24 jun 2024
Goede kwaliteit en snelle levering. En uiteraard het gemak van dekbed er in doen.
24 jun 2024
Goedenavond, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Goed om te horen dat de levering goed gegaan is. Ook zijn we blij dat u de kwaliteit van onze Sofiben dekbedovertrekken kunt waarderen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
7 jun 2024
Goede service en communicatie, prachtig materiaal. Erg handig met 3 ritsen
7 jun 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Altijd fijn om te horen dat de service en communicatie goed is geweest. Ook belangrijk is dat u de stof prachtig vind en dat het ook handig vindt met de doorlopende rits over 3 zijden. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.