wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nl

1.417 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal

Op de website zou het prettig zijn als er bijbehorende artikelen, schroeven, bouten e.d. als suggestie worden bijgevoegd. Dan hoeft de klant niet zelf te zoeken naar de passende dikte van een te gebruiken schroef of bout. De webshop is wat mij betreft klantvriendelijker te maken. Verder was de keuze prima en waren de artikelen er snel en ze waren netjes verpakt, zodat er tijdens het vervoer geen schade kon ontstaan. Dik tevreden met de artikelen.

25 mei 2023
⛔Niks ontvangen⛔ Heb je een artikel snel nodig, zoek dan verder! Voor 20:30 bestellen volgende leveren KLOPT NIET! Ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds niks binnen. Maar wel betaald. Nadat de Track and Trace aangaf dat het pakket bezorgd is. Heb ik geen bezorger gezien. Direct klantenservice gebeld. Ene Brian gaf aan dat toch echt bezorgd is! Hij ging contact opnemen met PostNL en binnen 2dagen erop terug komen. Helaas nog steeds niks gehoord. Gewenste oplossing: Zo snel mogelijk mijn geld terug, heb het artikel ondertussen al bij een concurrent gehaald.

Beoordelingen voor wovar.nl

18 nov 2023
Goed en vriendelijk ontvangen op de nieuwe locatie in Groningen. De 7,5 meter meetband, die ze cadeau deden deed het net zo goed als de 36 keilbouten die er met wat geweld, zonder problemen in gingen Dik tevreden en snel op locatie in Groningen aanwezig
27 sep 2023

Twee bussies lijm supersnel geleverd en ook nog boven verwachting functioneel.

Het stelde weinig voor wat ik besteld had; twee kitspuitbussen bruislijm, een lijmsoort die ik niet kende en wilde uitproberen voor een ongebruikelijke verbinding (aluminiumprofiel met composiet vlonderplank). Afgezien van het feit dat deze lijm veel beter voor mijn doel geschikt bleek dan de PU lijm die ik daar eerst voor had bedacht werd de belofte "vandaag besteld, morgen geleverd" ook nog eens keurig nagekomen. En hoe: tussen bestelling en afleveren zat nog geen 12 uur. Kijk dat vind ik nou leuk.
23 jul 2023

De producten worden vlot bezorgd, en goede nazorg.

De producten worden vlot bezorgd, zoals je mag verwachten. Dus da`s positief. Echter onderscheiden webwinkels zich ook in de nazorg, en hier kom je pas achter als je dit nodig hebt. In mijn geval was wovar vergeten om 2 onderdelen mee te leveren. Ik heb hierover een mail gestuurd, en direct een reactie ontvangen. De ontbrekende onderdelen heb ik de volgende dag geleverd gekregen. Dus als dit de werkwijze is bij nazorg van wovar, dan is dit een top winkel om klant bij te zijn.
26 mei 2023
De rvs 410 schroeven zijn de beste buitenschroeven die je hebt. Al veel schutttingen gebouwd en ze zijn echt geweldig in gebruik. Je boort ze zo in hardhout en je hebt veel grip van de schroef met een tx20 bitje.(wordt trouwens in een doosje van 200 stuks gratis meegeleverd). Kortom een top schroef.Ik moet duizenden rvs schroevenhebben gebruikt,maar deze zijn echt de beste die ik heb gezien. Verder gewoon een sympathiek bedrijf uit het noorden.
KM
Koper M.
Stadskanaal
29 mei 2023
Breed assortiment. Via de you tube filmpjes wist ik precies wat ik nodig had. Items nog niet gebruikt, maar zien er top uit. Snelle verzending. En....ben een vrouwelijke klusser...en ook nog eens blond.....ik hoef nu niet meer bij de plaatselijke bouwmarkt het goed bedoelde advies ( lees: irritante geleuter van die haantjes die denken dat ik nog nooit een zaag in mijn handen heb gehad, aan te horen) :) Bedankt Wovar!!
RT
27 sep 2023
Uitgebreide informatie op de website; soepel bestelproces; snelle en efficiënte (als in: geen enorme omdoos) levering; betrouwbare indruk. Mijn eerste bestelling bij Wovar bestond uit verschillende huismerk tuin/potdeksel schroeven in RVS en die zien er -voor zover ik dat kan beoordelen- perfect uit (goede scherpe draad, snijpunt, goede Torx indruk in de kop en glad afgewerkt). Ik zou er zeker weer bestellen.
15 okt 2023

Prima service

Nu twee keer een verf besteld, product was erg goed (daarom een tweede bestelling). Nog een vraag gesteld of in een factuur kon krijgen (na 6 maanden) en dat hebben ze ook snel en goed opgelost door nog eens de factuur te sturen. Bij de laatste bestelling was het blik verf wel gedeukt (maar dat zal tijdens het transport gebeurt zijn) ik heb de transport schade niet gemeld omdat het blik nog goed bruikbaar is.
22 mei 2023
Zondag besteld maandag in huis, dat vind ik snel ... Het product wovar kit voor stenen blokken, was ook erg goed. Beetje nodig en muur vast , ongv een uur later niet meer los te krijgen.... Normaal doe ik niet aan reviews , maar voor deze wil ik wel een uitzondering maken
ER
Erik r.
Groningen
26 apr 2023
ik had zelf de verkeerde maten besteld en kon het zonder probleem ruilen. Nazenden was ook geen probleem. Verschil in prijs kreeg ik terug. Op zich klopt het, en toch werd er niet moeilijk over gedaan. Gaf me gevoel om later speciaal terug te komen. Omdat je het dan gunt
3 aug 2023
Producten zijn altijd goede kwaliteit. Verzending is altijd volgens schema. Assortiment is ruim. Zelfs de prijs is goed. De enkele keer dat ik een vraag had kreeg ik binnen 24 uur een nuttige reactie. Ik kan er tot op heden niks negatiefs over zeggen.
LB
Luc B.
Venlo
5 nov 2023

Hele goede winkel

Goede kwaliteit, snelle levering. Erg tevreden. Kleine tip: als iets niet op voorraad is, vooraf even overleggen en niet op eigen initiatief een vervangend product (andere maat schroeven) verzenden. Ik ga hier echter 100% zeker weer kopen.
MS
Marcel S.
Uithoorn
20 mei 2023

Duidelijke communicatie

Sturen bestelling pas af als alles beschikbaar is, maar communiceren hier heel duidelijk over en geven ook de mogelijkheid om het te bespreken/ aan te passen. Vriendelijk te woord gestaan en netjes in orde gekomen.

Ik ben vakkundig geholpen!!

Ik ben vakkundig geholpen en na een goed advies en met de juiste materialen naar huis gegaan. En de prijs is altijd zeer scherp. (Was dus bij Wovar in de zaak)

Gewoon prima!

Ruim assortiment, marktconforme prijzen, leuke acties én snelle correcte levering. Gewoon prima dus.
Echt was eerst wat sceptisch Ik dacht dat kan nooit veel wezen voor die prijs Maar echt top schroeven van rvs met gratis tork bitje in het doosje er bij kop blijft heel tijdens het schroeven en zijn sterk. En scheelt een hoop met andere merken in prijs. Ik zeg nogmaals top product en ga zeker ik de toekomst weer bestellen en zal zeker reclame maken voor dit product en bedrijf 👍
6 aug 2023

Mijn bestelling was niet volgens afspraak afgeleverd.

Mijn bestelling was niet volgens afspraak afgeleverd door post nl zelfs twee dagen later geen pakje ontvangen. Na een telefoontje is de zending nogmaals verzonden en kwam toen gelijktijdig aan met de eerste. Na melding dat ik tweemaal heb ontvangen een bericht. Er hoefde niets retour gestuurd te worden. Hulde voor deze handelswijze. Was niet echt een grote bestelling maar toch.
4 okt 2023
In eerste instantie ontbraken de bevestigingsmiddelen* (*Patentboutjes) bij het door mij bestelde deurbeslag. Dit staat/stond wel op de site van Wovar vermeld. Na een telefoontje met Wovar zijn deze alsnog kosteloos nagezonden. De website wordt mogelijk aangepast. Hopelijk met "bij alle deurbeslag wordt het bevestigingsmateriaal meegeleverd". M.v.g. L. Klijn
28 sep 2023
De artikelen die ik had besteld waren allemaal van matige kwaliteit en de maatvoering aangegeven op de website klopte niet. (Zwarte grondgrendels waarvan de verf na de eerste keer gebruik er helemaal vanaf bladderde, overslaggrendel die 40mm breder is dan aangegeven op de website. Artikelen werden kosteloos vervangen. Goede klantenservice.
NH
Nico H.
OOSTKAPELLE
13 aug 2023

loopslot en zwarte scharnieren

loopslot, zwarte scharnieren en zwarte schroeven besteld. Zoeken, bestellen en betalen gaat eenvoudig. Vlot geleverd. Kwaliteit prima. Loopslot uit elkaar gehaald om draairichting te wijzigen, binnenzijde slot is netjes gesmeerd. Zwarte scharnieren gelagerd, zien er mooi uit. Zwarte schroeven maken het helemaal af.