wovar.nl- Logo - Beoordelingen

wovar.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 30 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
wovar.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij wovar.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 30 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor wovar.nl

1.898 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 okt. 2021
Er was wat fout gegaan met de levering, werd heel netjes gebeld dat mijn levering door de post per ongeluk bij iemand anders geleverd was, diezelfde dag ging nog opnieuw mijn pakketje in verzending en kreeg netjes een retourlabel zodat ik, wanneer ik alsnog het pakje binnen zou krijgen, ik deze gratis retour kon sturen. Producten zijn helemaal goed en niet duur!

4 apr. 2022
Op de website van Wovar valt te lezen voor 21.30 uur besteld is morgen in huis. Daarom bestelde ik snel mijn benodigdheden, welke ik nodig had voor een klus de volgende dag. Helaas maakt Wovar deze belofte niet waar en werd mijn bestelling pas later geleverd. Hierdoor kon ik mijn klus niet uitvoeren, iets wat voor mij als ZZP-er zeker niet wenselijk is. Mijn feedback; zorg ervoor dat bestelling die voor half 10 worden geplaatst ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd worden. Of adverteer er anders niet mee.

Beoordelingen voor wovar.nl

De snelle levering. Maar wel kwaliteit blijven inkopen en leveren. Heb laatst een mindere kwaliteit vlonder schroeven van jullie ontvangen heb ze wel gebruikt omdat ik het dak af moest maken. Hoop dat het goed blijft omdat eikenhout erg blijft werken. Vr gr Rob v Nobelen
Ik belde voor een nauwkeurige levertijd van een product dat niet op voorraad was volgens de website. Er werd zelfs gekeken of de paar stuks die ik nodig had er toch niet waren. Daarna werd een levertijd genoemd, en mijn producten waren er zelfs een dag eerder
Eerst werd een verkeerd artikel gezonden, dus beter controleren wat naar de klant wordt gestuurd! Wel een zeer snelle en bevredigende reactie op deze fout en ook zeer snelle leveringen. Complimenten voor de klantvriendelijkheid.
4 sep. 2022
Een bij een schaduwdoek geadviseerde ketting besteld plus bijpassende karabijnhaken. Bij levering blijken de karabijnhaken niet in de ketting te passen. Probleem is snel en kosteloos opgelost. Alsnog bedankt en dikke pluim.
7 sep. 2022
De zending was niet compleet, een telefoontje en de goederen werden de volgende dag bezorgd. Kijk waar mensen werken kunnen er fouten gemaakt worden. De medewerker bood zijn excuus aan voor dit ongemak.
28 aug. 2022
de raamuitzetters die ik beseld had waren niet goed , ik heb gebeld en kreeg een retour ticket en werd na verzenden snel uitbetaald , heel netjes en zal zeker als ik weer wat nodig heb bij Wovar bestellen
In eerste instantie slechte kwaliteit borderranden cortenstaal geleverd! Tot 2x toe (slechte controle!). Uiteindelijk prima en snel opgelost en goede levering ontvangen. Communicatie loopt perfectie!
5 sep. 2022
van E H.
snelle service, goed assortiment. Als het zou kunnen zou ik het zelf waarderen als er meer SPAX schroeven in het assortiment komen, zodat ik altijd die kwaliteit kan kiezen.
Snelle levering en makkelijk retourneren. Terugbetaling weet ik niet, die heb ik nog niet ontvangen.. (is nu pas 2 dagen terug dat ik geretourneerd heb, dus ik wacht af)
Duidelijke website en snelle levering. Ik had het product heel snel nodig en gelukkig werd het een dag eerder geleverd dan eerst aangegeven. Dat kwam mij heel goed uit
Het enige minpuntje is dat ik 2 artikelen tegelijkertijd besteld heb en deze apart geleverd wordt misschien volgende keer een beetje opletten i.v.m. co2 vervuiling
perfecte service voor 21,30 besteld de volgende dag netjes geleverd en goed verpakt schroeven van goede kwalitijd geleverd zoals afgebeeld
Voor klanten ook makkelijk telefonisch te bereiken oa voor hulp bij bestelling! Prima snelle en juiste leverancier!
6 sep. 2022
Zoeken ging soepel en daarbij de uitleg van het product is duidelijk, En snelle levering van het bestelde artikel.
Bestelling was super snel beschikbaar voor afhalen. En ik werd door vriendelijk en kundig personeel geholpen.
Goede website met veel handige extra (klus) info en prima prijzen. Alles top geregeld en snel bezorgd.
5 sep. 2022
Snel gevonden in een duidelijk webshop. Keurig en snel verzonden. Bedankt ! Mvg Chris Vlaardingen
Het is tegenwoordig al bijzonder dat alles in één keer goed gaat. En dat gebeurde hier zeker!
6 sep. 2022
van Wim N.
Duidelijke website, redelijke prijzen, snelle levering en goede communicatie over voortgang
30 aug. 2022
Bestellen, de volgende dag leveren, goede materialen compleet om meteen aan de gang te gaan.