leddirect.nl- Logo - Beoordelingen

leddirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20-6-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
leddirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij leddirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20-6-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor leddirect.nl

1.317 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik had 3 (te koppelen) ledstrips, een dimbare transformator en een dimbare afstandbediening gekocht. Ik werd dezelfde gebeld door een uiterst vriendelijke mevrouw van Leddirect (Neeltje) met de vraag of ik het wel goed had gedaan. Twee dimbare onderdelen was onnodig. Ik heb op haar advies de bestelling gewijzigd (en ook geld bespaard). Na montage blijkt Neeltje helemaal het goede advies te hebben gegeven. Echt prima advies en aktie van haar!

De levering was echt snel en correct. Besteld om 20u 's avonds, en de dag later om 9u 's morgen geleverd. Top. Het licht echter van de gekochte ledlamp (5 stuks) was niet wat ik ervan verwachtte: als ik lichtkleur 2700K bestel, verwacht ik steeds idem kleur. De geleverde leds geven in een bepaalde hoek idd 2700K af. vanuit andere hoeken is dit veel witter. Jammer. Ik heb al veel LED lampen gekocht, maar merk YPHIX ga ik vanaf heden mijden.

Beoordelingen voor leddirect.nl

Prima bedrijf, bij probleem door fout adres heeft de vriendelijke dame aan de telefoon alles in een mum van tijd opgelost. Ik had profielen voor led strips besteld, deze waren zeer degelijk verpakt en tijdig geleverd. Ik kan dit bedrijf aanraden voor alles wat met led verlichting te maken heeft: voordelige prijzen, goede kwaliteit, snelle levering en prima na-verkoop service.
Uitstekend telefonisch advies (zonder dat had ik niet de goede onderdelen voor 10 keukenarmaturen bij elkaar kunnen zoeken). Duidelijke handleiding voor montage. En alles werkt naar behoren.
Ik heb een leddimmer besteld voor bestaande lampjes. Hierbij krijg je veel informatie en advies om het goed en makkelijk aan te sluiten
Snelle, goed afhandeling. Producten werden snel geleverd binnen de voorop gestelde tijd. De lampen waren gemakkelijk te installeren.
Goede service en goed contact,ook als er wat mankeert aan de bestelling. Dat vindt ik nou belangrijk 👍 ga zo door.
Ondanks de dikke bobbel achterop het lampje met een beetje buigen om ruimte te maken, lukte het. Dus goes.
Dag te laat geleverd dan beloofd. Helemaal niet erg. We moeten met zijn allen eens dimmen.
Was helaas niet tevreden over het artikelnaamruimte is super netjes opgelost!!
Prima led trafo en spots. Snel en goed geleverd.
Kwaliteit voor een goede prijs en snel geleverd
Mooie strakke verlichting met een goede prijs.
Al lang klant van leddirect. Snelle levering.
Snelle levering, goed telefonisch contact.
Vlotte afhandeling van garantie geval.
Aantal artikel en snelheid van leveren
directe levering die volledig voldoet
Snelle levering en peroonlijk contact
Snelle levering correcte afhandeling
de levering, het product ,alles top
Snelle verzending en goed produkt