leddirect.nlBeoordelingen

leddirect.nl- Logo - Beoordelingen
leddirect.nl- Logo - Beoordelingen

leddirect.nl - Beschrijving

Welkom bij LEDdirect! Dé webshop om uw LED verlichting en LED lampen te kopen. Wij bieden totaaloplossingen voor LED binnen- en buitenverlichting. LEDdirect levert LED lichtbronnen & armaturen en accessoires van kwaliteitsmerken als Yphix, Müller Licht en Blaupunkt. Zowel zakelijke als particuliere klanten kunnen rechtstreeks bestellen uit onze ruime voorraad. Wat maakt LEDdirect onderscheidend? Kennis, specialisme en passie voor service. Al het mogelijke voor een tevreden klant. Een met zorg samengesteld assortiment kwaliteitsproducten. Direct geleverd van de bron. LED verlichting om in te wonen, te werken en te leven. LEDdirect, voor direct goed licht. Advies of inspiratie nodig? Ons team van LED specialisten staat u graag te woord. LEDdirect, direct goed licht!
LEDdirect International B.V.
Keizer Karelplein 32
6511NH Nijmegen
KvK 80209386
Jonno den Engelsman, Martijn Advokaat

Beoordelingen voor leddirect.nl

4.65/5.00

3.705 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over leddirect.nl

Snel geleverd, maar opvullingsmateriaal binnenkant doos kan beter.
Zoals altijd gewoon goed en snel
Spijtig moet ik nu voor de aankoop van een bouw ledstraler transport kosten betalen omdat deze niet in stock was bij mijn vorige bestelling.
Snelle en goede levering.
Goed geadviseerd, snel geleverd, product net in huis, lijkt goed, wel vertrouwen in, de tijd zal het leren.
Levering conform toezegging, product werkt goed, Service is afwachten maar verwacht geen problemen.
Snelle levering.
Super fijn geholpen in de chat door Jasper.
TOP, perfect product en een super snelle levering, echt super
Gegarandeerde kwaliteit, snel geleverd
Top producten aan zeer scherpe prijs en snelle levering.
de levering was heel snel, maar 2 van de 4 lampen maken een zoomend geluid
De opgegeven track en trace code functioneerde niet; een chat bericht versturen bleek niet mogelijk; telefonisch niet bereikbaar (eindeloos "er is nog 1 wachtende voor u"). Woensdag voor 23.59 uur besteld, pas maandag daarop geleverd.
Perfect
Op alle fronten goede hulp en advies. Snelle levering is mooi meegenomen.
Zeer tevreden met de aankoop
Fantastische service! Ik heb o.a. een trapverlichting gekocht en die doet het super. Jammer alleen van de enorme kabelbundel. Dat had netter gekund.
Via post NL valt behoorlijk tegen. Bij meerdere bestellingen niet de dag erna geleverd. Post Nl geeft dan aan dat het bestelde nog niet is ontvangen en dat houden ze dan 3 dagen vol. Dan ineens krijg je een melding van levering. Dit gebeurde dus meerdere malen. Ik had er begrip voor dat dit rond de kerst gebeurde maar toen leverde ze wel de volgende dag. Dus ik denk dat er nu meer aan de hand is.
Het lampje is in goed ingepakt doosje aangekomen. Met een snelle levertijd. Het assortiment is ook fantastisch!