leddirect.nlBeoordelingen

leddirect.nl- Logo - Beoordelingen
leddirect.nl- Logo - Beoordelingen

leddirect.nl - Beschrijving

Welkom bij LEDdirect! Dé webshop om uw LED verlichting en LED lampen te kopen. Wij bieden totaaloplossingen voor LED binnen- en buitenverlichting. LEDdirect levert LED lichtbronnen & armaturen en accessoires van kwaliteitsmerken als Yphix, Müller Licht en Blaupunkt. Zowel zakelijke als particuliere klanten kunnen rechtstreeks bestellen uit onze ruime voorraad. Wat maakt LEDdirect onderscheidend? Kennis, specialisme en passie voor service. Al het mogelijke voor een tevreden klant. Een met zorg samengesteld assortiment kwaliteitsproducten. Direct geleverd van de bron. LED verlichting om in te wonen, te werken en te leven. LEDdirect, voor direct goed licht. Advies of inspiratie nodig? Ons team van LED specialisten staat u graag te woord. LEDdirect, direct goed licht!
Rexx Trading B.V.

4.68/5.00

3.270 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over leddirect.nl

Hoge kwaliteit led lampen, had eerst zelf vanuit china besteld. Kwaliteit van deze led lampen zijn echt veel beter.
Zoals vorige bestellingen... Top Ook onmiddellijk antwoord op gestelde vragen.
Perfect :)
nvt
Geweldig
supersnelle service en top kwaliteit!
Zoals beloofd en prima verpakt. Goede duidelijke site met heel veel aanbod
Snelle en correcte levering van prima producten
prima webwinkel
Snelle en correcte levering
Snel ontvangen en product werkt naar behoren. Achteraf blijk installatie wat minder makkelijk omdat electriciteits draden wat stugger zijn en de beuizing aan de compacte kant is.
Ik werd nog netjes gebeld of mijn bestelde lampen wel goed waren qua grootte, voor de armaturen die ik had besteld, meedenkend en prima service dus!
Vlugge en correcte levering
Snelle levering en producten werken zoals verwacht. Al jaren tevreden klant!
goed
Overtreft onze verwachtingen! Super
TL leds besteld. De dure versie met een spiegel. De constructie is zodanig dat ze onmogelijk in lampvoetjes gedraaid kunnen worden. Terug sturen van de lampen is heel duur. Je moet ze frankeren. Je krijgt geen antwoordnummer! Dus denk na voordat je TL lampen besteld.
Alles in orde!
Super service en Top kwaliteit
Vlotte levering en netjes tracking code gekregen om pakket te volgen, producten prima in orde