leddirect.nl- Logo - Beoordelingen

leddirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 jun. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
leddirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij leddirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 jun. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor leddirect.nl

1.161 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 nov. 2022
De lampen die ik heb besteld waren er op de afgesproken tijd. Fijne communicatie tijdens het verzend proces. De lampen hebben een lichthoek van 120 graden en geven een mooi gespreid lichtveld. Deze zijn op de website goed te vinden in tegenstelling to andere lampen verkopers die vaak alleen 36 graden aanbieden of geen info geven. Ik hoop wel dat deze lampen het wat langer goed blijven doen het vorige model sirius ging eigenlijk niet zo lang mee en wordt ook niet meer verkocht. Misschien heeft het te maken met de plaats waar ze in het plafond zitten. Badkamer worden in 6 jaar voor de tweede keer vervangen en in de keuken 1 voor de 1e keer. In de slaapkamers blijven ze veel langer goed. Daar zit wel een dimmer voor.

20 jul. 2022
De schema's die de verkoper op zijn site heeft staan bijhorend bij het product dat deze aanbied voor de juiste instelling naar van de lamp te kunnen doen (duurtijd hoelang de lamp moet blijven branden en instellen van de rijkafstand van de sensor) zijn niet conform voor de instelling van dit aangeboden product.... Na terug contact met de klantendienst genomen te hebben, hebben zij deze op korte tijd per Re het juiste schema toegezonden waar ik de juiste instellingen zonder probleem heb kunnen uitvoeren. Op de rest van bestellen, afhandeling en levering is alles correct en vlot verlopen. Ik zal in de toekomst zonder twijfel indien nodig zeker nog bestellen bij deze handelaar.

Beoordelingen voor leddirect.nl

20 nov. 2022
11 nov. 2022
Zeer snelle levering. Helaas niet in een keer compleet. Maar na mailverkeer hierover volgende dag resterende delen geleverd. Zeer goed licht van de TL. Daglicht. Gebruik nu minder lampen in de armatuur en doch meer lichtopbrengst.
De verzendkosten van € 5,95 voor een klein pakketje met 4 kleine LED lampjes zijn hoog. Veel LED lampen zijn niet op voorraad. De LED lampen die ik heb besteld bevallen overigens goed.
Led tl buizen besteld. Cadeau Essent Dat ging prima, zonder problemen. Dinsdagmiddag besteld, maar problemen bij de Post, vandaar pas vrijdag gekomen. Maar branden prima
18 nov. 2022
Snel geleverd voor een mooie prijs en voldoet uitstekend aan de verwachting en 5 jaar garantie niks aan toe te voegen dike prima
Geeft geweldig licht en start onmiddellijk maar er was een starter stuk de twee pinnen van de lamp staken door de starter
van Jos M.
Goede website, verteld exact wat je nodig hebt. Product informatie is zeer duidelijk omschreven, zeflde dag nog verzonden.
Dat zij met mij contact hebben opgenomen toen bleek dat mijn bestellingen niet helemaal met elkaar compatibel was.
17 nov. 2022
Super snel geleverd. Goed en netjes verpakt Precors het produkt wat we nodig hadden. Ik beveel jet iedeteen asn.
9 nov. 2022
Razend snel en een perfecte aftersales. Ik kreeg er een kapot ledje bij en een dag later alweer een vervangende.
Inschatten hoe de kleurtemperatuur uit zou vallen was moeilijk. Misschien toch iets uitgebreidere info hierover
Goed licht, goede prijs. Alleen jammer dat de magneet/ plakstrip niet werkt, het is niet krachtig genoeg.
We zijn tevreden met de ledverlichting die we besteld en ontvangen hebben, en een zeer snelle levering.
De artikelen zijn prima maar ik had het pas 2 dagen later in huis dan dat de bedoeling was.
Verschil tussen dim- en “ normaal “ licht vond ik wel moeilijk te zien. Kan duidelijker.
Zeer snel en correct geleverd. Was ook heel goed verpakt. Ik zeg een dikke 10 van mij !!
geef eigenlijk nooit meer dan een 8; goede gespreide voorraad en snelle bezorging !
Verwarrende verpakking van de LED lampjes, maar goed advies en nu helemaal tevreden!
Direct en duidelijke uitleg zodat ik de juiste lampen kon bestellen. Fijne man!
Overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Complimenten.