Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
29 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
I.v.m. revalidatie bij Fitshop een Duke Fitness Stepper gekocht. Er ontbraken 2 schroefjes voor de montage van een plastic afdekkapje. Mailtje gestuurd, 2 dagen later ontbrekende schroefjes binnen. Fijn!
Instelling op het laagste weerstandsniveau bleek een nog iets te zware belasting voor het revalidatiedoel. Weer mailtje gestuurd of daar zelf iets aan te doen was. Dag erna telefoontje van een vriendelijke deskundige. Die legde geduldig uit hoe de magneet die de weerstand voor het vliegwiel regelt, versteld of (tijdelijk) verwijderd kon worden. Weer 3 dagen later mailtje van Fitshop of alles goed gegaan was. Wat een ongekende service, in een tijd waarin bedrijven en instanties niet of nauwelijks meer telefonisch bereikbaar zijn. En als dat al lukt krijg je te maken met irritante en frustrerende chatbots (geautomatiseerde virtuele ‘gesprekspartners’) die doorgaans niets van je vragen begrijpen.
Groot compliment aan de mensen van Fitshop die nog begrijpen wat klanten werkelijk willen: serieuze aandacht en een gewoon vriendelijke mens aan de telefoon.
1. Grote moeite om een bruikbare handleiding te vinden.
2. Je ziet wel vaker dat de “goedkopere” versie van een apparaat dezelfde knoppen en dezelfde aanwijzingen krijgt als het duurdere apparaat, waarbij dan gewoon een aantal knoppen niks doen. Dat wil je als gebruiker niet.
3. Verder bevalt het apparaat goed. Staat in de gang en nodigt me steeds uit even te gaan fitsen ...
Gratis artikelen niet naleveren volgens afspraak. Na ophalen machine niet meer reageren voor retourbetalen. Hanteren eigen voorwaarden boven wettelijke regels.
Nooit meer iets kopen hier.
Beoordeling melden
16 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Fast delivery… it took 5 months for my…
Fast delivery… it took 5 months for my delivery of massage chair.
Beoordeling melden
27 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
De klanten Service.
Beoordeling melden
Antwoord van fitshop.nl
30 nov 2023
Geachte mevrouw Branderhorst,
Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze klantenservice niet naar wens was. Tijdens het verkoopgesprek is expliciet besproken dat u ervoor koos om zelf uw krachtstation te installeren. Toen u aangaf problemen te ondervinden bij de installatie, hebben wij aangeboden om u te assisteren. Recentelijk zijn wij persoonlijk langsgekomen en hebben wij het krachtstation voor u geïnstalleerd.
Wij hopen dat u nu volop kunt genieten van uw nieuwe fitnessapparatuur en wensen u veel plezier tijdens uw sportactiviteiten.
Met vriendelijke groet,
Remko Speksnijder
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.