Beoordelingen voor fitshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 24 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 32 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De levering via fedex gebeurt tijdens werkdagen. Dat was mij niet duidelijk waardoor ik het pakketje twee keer heb gemist.
De service was perfect. Wilde iets nabestellen en ben telefonisch heel goed geholpen.
4.00

een fitnessbankje. Kwam bij Rick van Tol terecht die mij met raad en daad bijstond. Diverse emailtjes heen en weer met suggesties, adviezen etc. Gewoon geweldig. Klantvriendelijkheid een 10+. In de winkel in Osdorp ook goed geholpen door Joel Verlaan. De bezorgers wilde bankje wel in elkaar zetten maar hadden daarvoor geen opdracht. Na belletje wel. Regel dat beter voor klant en bezorgers.
5.00

Correct, op tijd, vriendelijk en niet te duur, zo moet dat zijn tegenwoordig. Dank aan Fitshop.
5.00

Ruim aanbod in verschillende prijsklassen en uitvoering.
Prima aflevering met montage ter plaatse.
4.00

De webshop biedt veel nuttige info waardoor ik mijn keuze reeds tot 2 modellen kon beperken. Via mail en telefoon verder zeer goed geholpen en uiteindelijk de Cardiostrong EX60 gekozen. Levering en plaatsing verliepen zeer vlot en mijn eerste indruk over het toestel is heel positief.

Snelle levering. Goed verpakt. Goedkoopste voor identiek product
5.00

De ketler fiets werd door DHL bezorgd de doos zag er zeer gehavend uit en was gescheurd.
Het frame stak uit aan een kant van de doos.
Zeer slechte service van DHL dat ze naar dit soort dingen niet kijken.
3.00
Redelijk

Alles ging goed met deze bestelling. Het product (Garmin) werkt ook prima en ik ben er heel blij mee.

cijfer 10 perfecte aflevering en service
5.00

Informatie over producten kan nog beter.
4.67

Het bestelde product liet wat langer op zich wachten. Gelukkig werd ik hierover wel geïnformeerd
4.67

Goede service en snelle reactie op evt. klachten en verzoeken. En zeer belangrijk: vriendelijk, beleefd en behulpzaam personeel dat aandachtig luistert naar het verhaal van de cliënt en daar adequaat op reageert.

Kortom: een aanrader
4.00

Een van de eerste bestelling was helaas stuk toen het werd uitgepakt, maar na enige e-mail wisseling met de fitshop werd er een volledig nieuw product toegestuurd.
4.33

We hadden gehoopt de bokszak voor 31 dec te ontvangen vanwege de verjaardag van onze zoon. Het werd ruim een week later. Toen waren we op vakantie en moesten we vrienden inschakelen om de doos in ontvangst te nemen. Niet ideaal dus. De bokszak voldoet verder goed.
2.67
Redelijk

Verkeerde geleverd maar o zo snel weer opgelost, opnieuw een factuur aanvragen was ook geen probleem en snel geregeld
Top service en kwaliteit.
4.33

Over service kunnen we nog niets zeggen. Geen storing gehad.
5.00

HET BESTELDE PRODUCT HEB IN GOEDE ORDE ONTVANGEN.
Ik heb enige oefeningen uit getest ..en daar was ik zeer tevreden over het geleverde produkt.
Mijn algemene indruk is goed ...en mijn cijfer is een 8.
Krijg ik nog een bevestiging over de garantie periode?
Verblijvend met vriendelijke groet....Jos Driessen.
5.00

Bij ontvangst waren de dozen allemaal beschadigd, een geluk dat er aan de fietsjes niets stuk aan was of dat er stukken uitgevallen waren.
Misschien toch iets beter verpakken.

Snelle levering. Prima product. Goede omschrijving op website
5.00

de doorlooptijd voor levering is te lang: dinsdag besteld en pas geleverd de volgende maandag
2.33
Matig

Niets dan lof. Het product is tijdig en correct verpakt geleverd en functioneert naar behoren. Niets op aan te merken
4.00

Kunnen zeer tevreden ik vind het alleen jammer dat ik het horloge niet kan resetten zodat alles weer op nul staat
5.00

Fijne speciaal zaak met winkels, waar je terecht kan voor een eerlijke advies.
We zijn goed geholpen en alles in netjes naar zolder gebracht en in elkaar gezet.

Nog Bedankt Fitshop
4.33

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Fitshop. De crosstrainer die ik besteld had, werd al een paar dagen later bij mij thuis geïnstalleerd door twee zeer vriendelijke bezorgers. Ze hebben mij nog een korte uitleg gegeven over de crosstrainer en hebben zelfs al het verpakkingsmateriaal meegenomen. Wat een service

fitshop.nl

2411ND Bodegraven
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bernhard Schenkel, Sebastian Campmann
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met fitshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen