Beoordelingen voor fitshop.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 72 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 86 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Geweldige service van dit bedrijf Na de garantie op een geweldige manier geholpen waarvoor onze hartelijke dank. Geeft dit bedrijf een dikke 10.
5.00

Ik ben zeer tevreden met de hometrainer. (3maanden in bezit)
Na de aflevering en was er een kleine storing, maar dat is door jullie servicedienst uitstekend opgepakt.
Ik train 2 tot 3 keer per week.
Kortom:
Levering is prima.
Hometrainer prijs/kwaliteit is uitstekend.
Installatie is redelijk tot goed.
Communicatie met jullie bedrijf is ook uitstekend.
Servicedienst uitstekend.
4.67

Alles prima, verzending, product en concurrerende prijs

Goede service verleend
Snelle afhandeling van vragen en problemen
5.00

Zeer goede producten voor een prima prijs
5.00

De levertijd van het sporthorloge, moest uit Duitsland komen klaarblijkelijk, was met twee weken wel erg lang. Zet dat er dan bij, bij aanschaf, dan weet je dat
4.00

Bestelling was gemakkelijk te plaatsen en werd door u vlot verzonden. Jammer dat de bezorger wat suffig was en ik uiteindelijk nog 3 dagen op mijn bestelling moest wachten. Maar dat was dus niet uw schuld

Netjes geleverd, mooi optijd
5.00

Telefonisch keurig te woord gestaan.
Kon gericht advies geven.
Prijs overeen gekomen en bestelling in orde gemaakt.
Hierna telefonisch benaderd voor een afspraak.
Gemaakte afspraak netjes nagekomen.
Nette, vriendelijke monteurs.
Netjes geïnstalleerd, aangesloten, getest en uitleg gegeven.
Alle verpakkingsmateriaal meegenomen.
Kortom meer dan tevreden
5.00

Prima producten, netjes geleverd en fijne service aan de telefoon.
5.00

Zeer goed loopband. snel geplaatst, vriendelijke levering personen
5.00

Goede communicatie middels mail, duidelijke informatie over stand van zaken betaling en levering. Goed product Reden levering geen 5 sterren is dat aangeven van een korter tijdframe van levering ontbrak.
4.67

Product veel later geleverd dan op website aangegeven. Informatievoorziening mbt levering ook niet duidelijk. Volgende keer bestel ik gewoon weer bij een Nederlandse webshop
1.67
Matig

Veel keus op de site. Levering vond keurig volgens afspraak plaats. Alles netjes geïnstalleerd door de bezorgers. Ben zeer tevreden
5.00

Wij hebben afgelopen week een cardiostrong loopband besteld en deze is gisteren afgeleverd. Wat een fijne loopband De eerste kilometers zitten er al op:-) overigens was de levering ook top Ik werd netjes gebeld om een afspraak in te plannen en op de afgesproken dag hebben de bezorgjongens de (zware) loopband zonder schade naar boven gebracht. Al met al zeer tevreden.
5.00

Duidelijke informatie op de site. Apparaat in goede orde ontvangen.
5.00

Snelle levering en kwaliteitsproduct ontvangen. Tweede bestelling en weer helemaal goed.
5.00

Ik heb eerst gebeld voor informatie. Keurig en deskundig geholpen. Het bestellen en bezorgen ging perfect zoals besteld.
Overall ben ik zeer tevreden.
5.00

Superservice Eerst een product besteld maar ik wilde toch een ander product. Gebeld en mijn bestelling werd keurig veranderd en verzonden.
5.00

Fitnessapparaat werd met DHl bezorgd. Keurig gebeld en volgens afspraak geleverd
5.00

Super makkelijk besteld en betaald Er staan duidelijke omschrijvingen bij de producten, dat maakte het makkelijk om te bestellen.
5.00

Houden zich aan afspraken, reageren snel op mail en handelen alles secuur en netjes af, goede service.Zal zeker dit bedrijf promoten
4.67

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en tijdig geleverd
5.00

Op de website stond aangegeven dat het door mij bestelde product op voorraad was en de dag na bestelling zou worden verzonden. Uiteindelijk ontving ik het product na VIJF werkdagen.
3.00

Super snel geleverd
4.67

Prima geregeld. Bestelling ging makkelijk en het product is zoals omschreven. Aanrader.

Super service Wij hebben een horloge besteld en binnen 2 dagen geleverd
5.00

Ik zou een andere shipping company gebruiken. track en trace nummer werkt niet , bestelling is niet te volgen en informatie klopt niet. Geprobeerd per telefoon afleveren te veranderen, geen inetresse bij de mevrouw aan de telefoon. Uiteindelijk heb ik de fitschop klantenservice 3 keer moeten bellen om de levering te achterhalen. Afgeleverd na meer dan 10 dagen.
3.33
Redelijk

Levering niet de volgende dag zoals je bij sommige shop wel hebt maar dat staat ook niet op de website.
4.67

Vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad die mij meer konden vertellen over de levertijd van mijn bestelling.

Duidelijke webshop.

Alles oké. 8
4.00

Een beetje misleidend "bestel voor 22:00 wordt morgen verzonden": verzending duurt tenminste 5 dagen.
Voor de rest tevreden met het bestelde product en wijze van de aflevering.
3.33
Redelijk

Goede overzichtelijke webshop met ontzettend veel producten. Ik werd vriendelijk geholpen toen ik telefonisch om advies vroeg. Had ook echt het idee dat de verkoper verstand van de aangeboden producten had. Levering verliep prima.
5.00

Producten zijn van een uitstekende kwaliteit
5.00

Veel keus op de site en snelle levering. Ik ben dik tevreden.
5.00

Product is like expected.
Customer service very pleasant and specific.
Only delivery time could be a bit faster but nevertheless I recommend shop.
4.67

In plaats van vandaag bested morgen in huis ,of even Berichten voor even latere levering nicks van dit en de besteling duurde 8 dagen
2.00
Matig

Prima levering Mooi op tijd en tussentijds goed op de hoogte gehouden.
5.00

Veel keus op de site. Na telefonisch advies welk sporthorloge voor mij het beste was, deze via de site van fitshop besteld. Prima service aan de telefoon gehad en levering ging ook snel. Het artikel moest vanuit Duitsland komen, maar via Track en trace was het pakket goed te volgen.

fitshop.nl

2411ND Bodegraven
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Bernhard Schenkel, Sebastian Campmann
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met fitshop.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen