fitshop.nlBeoordelingen

Bernhard Schenkel, Sebastian Campmann

Beoordelingen voor fitshop.nl

3.99/5.00

204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over fitshop.nl

Lang moeten wachten maar uiteindelijk ben ik er blij mee
Ik mis een Nederlandse gebruiksaanwijzing. Is overigens wel te vinden op internet. Waarom wordt die dan niet meegeleverd?
Heb 2 weken geleden besteld en nu nog niets!!
Antwoord van fitshop.nl
Goedemiddag, op het moment van schrijven had u inderdaad 10 dagen eerder besteld. Zoals u wellicht gezien heeft tijdens het bestellen communiceren we op de website een mogelijke vertraagde levertijd, waardoor het inderdaad voorkomt dat het tot ongeveer 2 weken kan duren voordat er geleverd wordt. Gelukkig is het inmiddels al geleverd zag ik. Veel plezier ervan! ^Matthijs
Alles prima
Goed advies en snelle levering omdat veel produkten ook op voorraad zijn in Bodegraven
Super hometrainer, doet zeer solide aan!
Vriendelijk ,goede uitleg en service
Verpakking beschadigd. Product ok!
Customer service was easy to reach, friendly and helpful, delivery took a little longer but was within the indicated time frame.
Snel en vriendelijk
Bestelling niet ontvangen, duurt veel te lang en de zending volgen is nutteloos want deze staat steeds dagenlang op een ander adres in Duitsland. Wat een drama winkel.
Slechte ervaring. Producten zijn pas een week na bestelling door Fitshop verzonden. Dit terwijl de producten als 'op voorraad/direct leverbaar' op de website staan vermeld. Pas nadat ik de helpdesk heb benaderd is de verzending daadwerkelijk bij de vervoerder aangeboden. Helpdesk is telefonisch niet bereikbaar. Per mail summier contact. Ik zal niet snel opnieuw bij Fitshop bestellen.
Levering ging helaas moeizaam maar ja dat kan bij iedereen een keer gebeuren, verder alles prima geregeld.
Top kwaliteit, snel geleverd!
Bestelling en levering ging probleemloos. Netjes ook dat in de webshop de verwachtte levertermijn bij het product vermeld werd (3-4 werkdagen). Zodoende kon ik daar rekening mee houden.
The product arrived in perfect order. The webshop staff were very friendly, informed me with acuracy how the order would be shipped and how I could trace it. I am very happy with my shopping experience.
...zzz
Ik heb tot nu mijn bestelling niet ontvangen, ik heb dan Fitshop.nl gemailed maar tot vandaag heb ik geen reactie of een antwoord op mijn vraag! Slechte service dus. Als ik na twee weeken mijn besteling niet ontvang dan zou ik direct een terugbetaling vragen.
Krijgt geen inzicht in de status van de bestelling. Neem dan zelf contact op, krijg dan informatie en als reactie dat er contact word opgenomen over de leveringsdatum. Dit gebeurt niet, maar i.p.v. daarvan staat er gewoon iemand aan de deur die dan ook doodleuk verteld dat ze de bestelling zijn vergeten in te laden. Uiteraard geen informatie over wanneer wel Levering en service totaal bagger.
Mijn bestelling is keurig netjes afgeleverd, de medewerker in de winkel op het vaste land heeft ons goed voorgelicht over de loopband. Ik heb ook nog telefonisch contact gehad en werd ook telefonisch keurig behandeld door een medewerkster. Alles is na tevredenheid geregeld.