fitshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 nov. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
fitshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij fitshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 nov. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor fitshop.nl

57 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 okt. 2022
Op zoek naar een goede hometrainer zijn we enige tijd bezig geweest, tot we opmerkzaam zijn gemaakt van een grote zaak bij Bodegraven. Vriendelijke ontvangst in een grote goed geoutilleerde zaak met de toepasselijke naam : FITSHOP. De verkoper binnendienst, Remco Speksnijder, gaf een helder inzicht in de mogelijkheden en liet ons kennismaken met verschillende hometrainers. Kort en goed: een slechte hometrainer is hier niet niet te vinden, maar na enig uitproberen werd al gauw duidelijk welk apparaat onze voorkeur had. Binnen een paar dagen wordt de hometrainer geleverd met garantie en de overtuiging, dat we een zeer goede koop hebben gedaan. Prima zaak en prima service: De FITSHOP , Klipperaak 2a te Bodegraven.

21 feb. 2022
Redelijk geholpen in een ongezellige winkel. Het lijkt me handig dat de fietsen, die bedoeld zijn voor revalidatie, beneden staan. Nu moest ik een enge trap op. De fiets, die we uitzochten, was niet aanwezig, zodat we alsnog verzendkosten moesten betalen. Dat was de helft van het normale bedrag, maar we waren er toch speciaal voor naar Reeuwijk gereden. De fiets bevalt wel

Beoordelingen voor fitshop.nl

Wij hebben thuis een fitness ruimte gecreëerd. Deze is ook te gebruiken door gasten van onze vakantievilla de Luxerij. Zeer goede service en alles ter plaatse in elkaar gezet. Als we weer dingen nodig zijn zullen we zeker terug komen bij de Fitshop. Wij wouden de bestelling doen op black friday. Ondanks wij buiten de termijn vielen werden toch de prijzen gehanteerd die golden op deze dag. Topbedrijf. Wij hopen dat de foto's die wij nog zenden aan de Fitshoop door hen geplaatst worden op hun site. Groet Roelof namens ook de Luxerij.
10 jan. 2023
Snel geholpen, aardig personeel. De dingen die ik heb gekocht moet ik nog testen maar ik geloof niet dat ik ze terug stuur.
10 jan. 2023
Indoor cycle fiets van Schwinn gekocht, heel blij mee. Wij werden goed geholpen dus ik kom zeker terug bij fitshop osdorp👌
10 jan. 2023
Correct, vlug, vriendelijk De bezorger in België was niet correct.
10 jan. 2023
Op tijd geleverd en goede kwaliteit
18 jan. 2023
Geweldig
11 jan. 2023
22 dec. 2022
Ik had wat problemen met mijn cardiostrong Crosstrainer EX60 Touch maar dat heeft fitshop netjes opgelost. 2 keer is er een monteur langs gekomen en het ontbrekende onderdeel werd netjes nagestuurd.
23 dec. 2022
Bij aanschaf van meerdere producten en voor een behoorlijk bedrag, kan er best een korting over het totaalbedrag af. Medewerker aanwezig zij hierover niet te gaan. Enfin, hoe dan, makkelijk.
20 dec. 2022
Prima service bij het verhelpen van een foutieve afstelling (montage) spinningfiets vanuit fabriek. Prima verholpen door zeer kundige en vriendelijke servicemonteur.
7 dec. 2022

Goede service! Hadden een leuke Black Friday aanbieding en hebben voor de rest goede spullen.
2 jan. 2023
Persoonlijke hulp in de winkel bij het uitzoeken van een geschikte hometrainer
7 dec. 2022
Prima advies en goed product geleverd.
Snelle levering, mooie aanbiedingen
7 dec. 2022
Goede snelle en flexibele service
18 dec. 2022
Doen wat je mag verwachten
31 dec. 2022