fitshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11-11-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
fitshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij fitshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11-11-2019
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor fitshop.nl

49 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Zowel product als aflevering maar volle tevredenheid. Toch twee aanmerkingen: na uitgebreide telefonische afspraak dat product op een bepaalde dag zou komen, verscheen er niets. Toen ik belde was er niets bekend over onze afspraak. Er zat geen handleiding, geen enkele documentatie, bij het (tweedehands) product. Ik heb wel een halfuur gezocht naar de aansluiting voor de elektra op het apparaat.

Redelijk geholpen in een ongezellige winkel. Het lijkt me handig dat de fietsen, die bedoeld zijn voor revalidatie, beneden staan. Nu moest ik een enge trap op. De fiets, die we uitzochten, was niet aanwezig, zodat we alsnog verzendkosten moesten betalen. Dat was de helft van het normale bedrag, maar we waren er toch speciaal voor naar Reeuwijk gereden. De fiets bevalt wel

Beoordelingen voor fitshop.nl

Schwinn 800ic gekocht bevalt me uitstekend,via mail contact gehad en advies gevraagd,keurig geholpen door Joel! Spinningbike volgende dag al in huis netjes op een pallet, makkelijk in elkaar te zetten! Echt een top spinningbike!!
Goede uitleg over Loopband Cardiostrong Loopband TX50 (Type 2021) Werd netjes op tijd bezorgd en geïnstalleerd.
Erg fijn geholpen en te woord gestaan. Ook het bezorgen top.
Product is snel geleverd. Scherpe prijs.
Goede communicatoe. Correcte levering.
In de winkel in Eindhoven zeer goed geholpen door de medewerker.werd gevraagd voor welk doel ik de hometrainer ging gebruiken.is uiteindelijk een andere geworden als waar ik voor ging.deze past beter bij mijn revalidatie.bestelt en dezelfde week nog geleverd,zeer stevig ingepakt.hometrainer was een kort gebruikt model uit de verhuur,en heb nog garantie.voor mij chapeau voor deze firms
Ik heb een paar maanden geleden een hometrainer gekocht bij Fitshop en voor 25 euro hebben zij de fiets voor mij in elkaar gezet. Helaas zat er geen Nederlandse beschrijving bij, maar na een mailtje kreeg ik die meteen doorgemaild. Ik fiets nu ongeveer 6 weken op de hometrainer en ik zag zeggen: ik ben er helemaal weg van, ben dan ook zeer tevreden over de fiets.
Erg tevreden over de service en het advies wat er bij dit bedrijf gegeven word. Je merkt dat ze echt uitleg willen geven en dat ze graag kijken naar wat er comfortabel voelt en bij je past. Ze hebben soms wat lange levertijden, maar dat werd mij netjes vooraf verteld en ook waarom. Na wat uitleg klonk het niet anders dan normaal. Ga zo door Fitshop!
Fantastische service. Eerst hoorde ik een tik tijdens het fietsen, waar onmiddellijk goede tips voor werden gedeeld, en vervolgens wist ik niet helemaal hoe ik nieuwe trappers op mijn fiets moest monteren. Medewerker van de Fitshop stelde daarop voor om even te videobellen, zodat hij het live kon uitleggen. Probleem meteen opgelost! Super!
Prijs-kwaliteit is uitstekend, leveringen conform toegezegde leverdata, alleen de "deelzending-afhandeling" was wat warrig: Er waren meer deelleveringen dan verwacht en de communicatie rond de fysieke levering was wat inconsistent. Toch uitermate tevreden – dit maakt net het verschil tussen 4 en 5 sterren– en zal hier meer bestellen!
De Taurus Z9 PRO is een goede indoor Bike met veel traingsmogelijkheden. Het apparaat ziet er strak uit en voldoet aan onze wensen. De bestelling werd uiterst vlot geleverd en er werd goed op mijn vragen gereageerd. Ik werd plezierig geholpen en de service is okay.
Na een goede uitleg in de Fitshop in Roosendaal overgegaan tot aankoop van de cardio strong hometrainer. Vriendelijk personeel. Nam ook de tijd voor de uitleg. Stuurde direct de handleiding na de aankoop. Gaf ons de gelegenheid om meerdere apparaten te proberen.
Slechts complimenten over de snelle levering, het product en de manier waarop die binnen een dag in huis was. Met name positief verrast over de robuustheid van het apparaat, hij wordt inmiddels stevig gebruikt.
van J L.
Pas geleden een homegym aangeschaft, het was op voorraad en gelukkig ook binnen een week bij mij thuis! Erg tevreden over de snelle service en de super uitleg in Bodegraven door Joel Verlaan.
Beschrijving van het product was exact wat ik geleverd kreeg. Levering binnen de termijn zoals afgesproken. Apparaat voldoet volledig aan de verwachting ik ben er super tevreden over.
Eerst was er blijkbaar een comunicatiefout in het grote magazijn in Duitsland. Maar deze fout hebben ze op 3dagen tijd kunnen rechtzetten via Nederland. (gewoon top)
van Ad d.
Door uitstekend advies van de verkoper een goede keuze kunnen maken. Prima product, goede uitleg en service, alsmede correcte levering. Vandaar het hoogste cijfer 5
Heb een bestelling gedaan by fitshop Super service snelle levering Eerst probleem met levering contact gehad en was zo geregeld aardig mensen en denken met je mee
Bedrijf is zeer betrouwbaar en heeft een goede communicatie. Produkt was ook precies wat er op de website aangeboden werd. Ik zou zeker weer bestellen !!!