fitsockr.nl

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden32 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 feb 2024
fitsockr.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Kwalitatief goede sokken, fijne stof met uitstekende grip verhogende onderkant. Ik doe inmiddels niet meer zonder, tijdens voetbaltrainingen als -wedstrijden, maar ook in de gym.

Slechte pasvorm.. kleinste maat besteld voor m'n zoontje die schoenmaat 34 heeft. De hak van de sok zit halverwege zijn kuit. De sok zelf is veel te breed, zeker voor een voetbalsokken. Slobbert om zijn voet heen. Ook na een paar keer goed wassen en zelfs in de droger.. hij wil ze per se houden maar anders had ik ze gedragen en wel terug gestuurd.

Beoordelingen voor fitsockr.nl

Prima product, snelle levering
Snelle verzending en goede kwaliteit van producten

Sokken werken goed, slijten wel snel

Sokken werken goed, geen last van blaren meer gehad. De rubberen nopjes slijten wel erg snel van de sok af, gebruik ze nu amper een half jaar. Voor deze prijs wel wat jammer..
Antwoord van fitsockr.nl
Hallo Stein, Wil je ons je bestelnummer mailen naar info@fitsockr.nl? Dan kan ik je aankoopbedrag terugstorten of nieuwe sokken sturen. Groeten Ricardo
De naad bij de bovenkant komen er bij mij snel gaten in. Ik heb alleen geen foto er meer van op het moment. Heb de sokken daarvan al weggegooid.
Antwoord van fitsockr.nl
Hallo Kaylee, Wil je ons je bestelnummer mailen naar info@fitsockr.nl? Dan kan ik je aankoopbedrag terugstorten of nieuwe sokken sturen. Groeten Ricardo
Product is erg goed. Ik vind de marketing wel een beetje "misleidend" er is altijd korting. Wees dan eerlijk gooi die prijs omlaag.
Goede kwaliteit : ondanks veelvuldig wassen blijven ze zacht van stof. Ook de anti slip blijft mooi intact. Zeer tevreden !
De perfecte gripsock, ik gebruik hem bij het voetballen en ze zitten echt goed!
Mijn zoon wil nooit geen andere sokken meer dragen tijdens het voetballen.
Goeie kwaliteit ook na paar keer wassen nog goed sluiten goed aan
Voor mij de beste sok tijdens het voetbal en hardlopen
Super fijne sokken zal er zeker meer van bestellen
Uitstekende kwaliteit en snelle levering
Prima pasvorm,snelle leveringen
CP
Carina P.
Barger Compascuum
Snelle levering, goed product.
Beste gripsokken die er zijn!
top product, top levering!
Heerlijke voetbal sokken