I.v.m. revalidatie bij Fitshop een Duke Fitness Stepper gekocht. Er ontbraken 2 schroefjes voor de montage van een plastic afdekkapje. Mailtje gestuurd, 2 dagen later ontbrekende schroefjes binnen. Fijn!
Instelling op het laagste weerstandsniveau bleek een nog iets te zware belasting voor het revalidatiedoel. Weer mailtje gestuurd of daar zelf iets aan te doen was. Dag erna telefoontje van een vriendelijke deskundige. Die legde geduldig uit hoe de magneet die de weerstand voor het vliegwiel regelt, versteld of (tijdelijk) verwijderd kon worden. Weer 3 dagen later mailtje van Fitshop of alles goed gegaan was. Wat een ongekende service, in een tijd waarin bedrijven en instanties niet of nauwelijks meer telefonisch bereikbaar zijn. En als dat al lukt krijg je te maken met irritante en frustrerende chatbots (geautomatiseerde virtuele ‘gesprekspartners’) die doorgaans niets van je vragen begrijpen.
Groot compliment aan de mensen van Fitshop die nog begrijpen wat klanten werkelijk willen: serieuze aandacht en een gewoon vriendelijke mens aan de telefoon.
Verder lezen