fitshop.nl- Logo - Beoordelingen

fitshop.nl

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden689 beoordelingen in totaal

I.v.m. revalidatie bij Fitshop een Duke Fitness Stepper gekocht. Er ontbraken 2 schroefjes voor de montage van een plastic afdekkapje. Mailtje gestuurd, 2 dagen later ontbrekende schroefjes binnen. Fijn! Instelling op het laagste weerstandsniveau bleek een nog iets te zware belasting voor het revalidatiedoel. Weer mailtje gestuurd of daar zelf iets aan te doen was. Dag erna telefoontje van een vriendelijke deskundige. Die legde geduldig uit hoe de magneet die de weerstand voor het vliegwiel regelt, versteld of (tijdelijk) verwijderd kon worden. Weer 3 dagen later mailtje van Fitshop of alles goed gegaan was. Wat een ongekende service, in een tijd waarin bedrijven en instanties niet of nauwelijks meer telefonisch bereikbaar zijn. En als dat al lukt krijg je te maken met irritante en frustrerende chatbots (geautomatiseerde virtuele ‘gesprekspartners’) die doorgaans niets van je vragen begrijpen. Groot compliment aan de mensen van Fitshop die nog begrijpen wat klanten werkelijk willen: serieuze aandacht en een gewoon vriendelijke mens aan de telefoon.

26 apr 2024
Gratis artikelen niet naleveren volgens afspraak. Na ophalen machine niet meer reageren voor retourbetalen. Hanteren eigen voorwaarden boven wettelijke regels. Nooit meer iets kopen hier.

Beoordelingen voor fitshop.nl

The exercise bike is great. The store staff introduced the product to me very well and gave me a discount. It was a very pleasant shopping experience.
Heel goede en aardige bezorgers

Prima service en netjes geleverd.

Een grote bestelling gedaan en de levering ging in twee delen ,makkelijk in elkaar te zetten, nu volop trainen.
Fitshop in Roosendaal bezocht, goede uitleg in de winkel gekregen, levering keurig zoals afgesproken.

Goed advies , fijn apparaat en snelle levering

In de winkel werden we goed geadviseerd over de hometrainer die het beste bij onze wensen paste . Het is idd een hele fijne hometrainer die ook behoorlijk stil is. De beoogde leverdatum kwam ons slecht uit , dus hij zou een dag later geleverd worden . Helaas kregen we van de bezorgdienst de melding dat hij toch die dag eerder geleverd werd ! Gelukkig lukte het ons om aanwezig te zijn , maar jammer dat de bezorgdienst niet samenwerkte met de winkel ivm leverdatum.
Goed en vakkundig geholpen, snelle levering.
25 aug 2024
Great shop and the staff were very helpful
17 aug 2024
Service,uitleg,communicatie en levering zijn top
13 aug 2024
Goed en snel geleverd, vriendelijke personeel die het fitness apparatuur in elkaar zet.
10 aug 2024

Snelle service, erg tevreden

Snelle service, mooie aanbiedingen en uitgebreid aanbod
8 aug 2024
Deskundig en fijne mensen!
Goede uitleg ,vriendelijk personeel
HT
6 aug 2024
Zeer vriendelijke bezorger en behulpzaam
30 jul 2024
Netjes geholpen in de winkel
29 jul 2024
Goeie prijzen en uitstekende kwaliteit. Aanrader!
22 jul 2024
Joël van de vestiging Bodegraven heeft alle tijd genomen om mij goed te adviseren bij de aankoop van een kettlebell. Ook nog korting gekregen, terwijl het artikel officieel van de kortingsactie was uitgesloten. En omdat de handdoeken op waren een mooie trainingsmat cadeau gekregen. Ook zonder het cadeau en de korting een prettige ervaring. Mijn volgende aankoop wordt zeker weer bij Fitshop.
19 jul 2024
Kennis van zaken Bieden alternatieven Fijne afspraken