dia-centrum.nl- Logo - Beoordelingen

dia-centrum.nl

452 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.375 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2022
dia-centrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prijsvergelijking van Hypogeen crème 300 mL: Bol.com: 16,48 Diabetesvereniging: 16,01 Drogisterijplein: 15,95 de online drogist: 15,95 Koopjesdriogisterij: 11,75 (met korting. normale prijs 16,01) Hypogeen webwinkel: 10,49 DIA-centrum: 9,08. Goedkoper kan ik het niet vinden. Nadeel van deze shop is dat de verzendkosten er bij komen. Bij veel andere shops zijn er geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 20 euro. Toch waren vier flacons goedkoper dan de drie die ik eerder bij plein bestelde. Ik had gevraagd de bestelling te bezorgen bij een DHL pick-up point, maar het werd toch bij mij thuis bezorgd.

Recentelijk 2 keer de diabetes sensor Freestyle Libre 3 besteld. Volgens website in voorraad en direct leverbaar. Via e-mail de melding ‘verzonden’ ontvangen. Tot 2 keer toe de volgende dag weer een e-mail met de mededeling ‘ niet in voorraad, wordt binnen 2 of 3 dagen verzonden. Na 3 telefoontjes pas na ruim 1,5 week geleverd, nadat in 1e instantie een verkeerd huisnummer geregistreerd te hebben. Onbetrouwbare organisatie met een matige administratieve verwerking en een ongeloofwaardige website. Was voor ons de laatste bestelling bij Dia-Centrum.

Beoordelingen voor dia-centrum.nl

Libre 2 sensor defect

Libre 2 besteld , sensor duidelijk defect, contact genomen, allemaal vriendelijke mensen. Helaas van kastje naar muurtje gestuurd. 3 sterren voor service, NUL sterren voor waarborg/kwaliteit van goederen.
Snelle levering Er kunnen meer pennen in het tasje dan dat er in de beschrijving staat, doordat er meer compartimenten zijn. Mijn man kon 7 pennen meenemen op reis.

De strips zijn prima

De strips zijn prima , alleen de bezorging liet op zich wachten. Groetjes Annie Berends
30 apr 2024
Goed bedrijf alleen duurder dan kruidvat
Vriendelijk bij vragen goede levering
1 mei 2024
Goede ervaring en vlugge levering
1 mei 2024
Levering sneller