dia-centrum.nl- Logo - Beoordelingen

dia-centrum.nl

456 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.379 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2022
dia-centrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prijsvergelijking van Hypogeen crème 300 mL: Bol.com: 16,48 Diabetesvereniging: 16,01 Drogisterijplein: 15,95 de online drogist: 15,95 Koopjesdriogisterij: 11,75 (met korting. normale prijs 16,01) Hypogeen webwinkel: 10,49 DIA-centrum: 9,08. Goedkoper kan ik het niet vinden. Nadeel van deze shop is dat de verzendkosten er bij komen. Bij veel andere shops zijn er geen verzendkosten bij bestellingen vanaf 20 euro. Toch waren vier flacons goedkoper dan de drie die ik eerder bij plein bestelde. Ik had gevraagd de bestelling te bezorgen bij een DHL pick-up point, maar het werd toch bij mij thuis bezorgd.

Recentelijk 2 keer de diabetes sensor Freestyle Libre 3 besteld. Volgens website in voorraad en direct leverbaar. Via e-mail de melding ‘verzonden’ ontvangen. Tot 2 keer toe de volgende dag weer een e-mail met de mededeling ‘ niet in voorraad, wordt binnen 2 of 3 dagen verzonden. Na 3 telefoontjes pas na ruim 1,5 week geleverd, nadat in 1e instantie een verkeerd huisnummer geregistreerd te hebben. Onbetrouwbare organisatie met een matige administratieve verwerking en een ongeloofwaardige website. Was voor ons de laatste bestelling bij Dia-Centrum.

Beoordelingen voor dia-centrum.nl

Helaas producten ‘out of date’ ! Hoop dat volgende bestellingen beter gaan 👍

Problemen levering

Bestelling gaat vlot, levering via DHL is een probleem.
Keurige levering. Product was goed.

Prima

De prijs en de kwaliteit
27 jan 2024
Correct geleverd

Levering

👍

👍
27 jan 2024
12 nov 2023
Het pakket werd snel verzonden, beetje misleidend dat de verzendkosten op google ex btw zijn en je dus bij het afrekenen ineens hogere verzendkosten ziet staan. Bij de afschrijving van de bank staat niet de naam van DIA-CENTRUM, maar van I.T.S., waardoor ik de afschijving niet herkende. Het IBAN nummer is in het verleden ook door fraudeurs gebruikt, De aflevervoorkeur die ik had aangegeven werd niet door dhl gehanteerd en werd alsnog bij het 1e punt afgeleverd en ook zonder bevestiging.
Ik had een glucose meter besteld maar door problemen bij DHL duurde het een paart dagen. Gebeld met de klantenservice en die bood direct aan een andere te sturen via Post-NL met levering de volgende dag. Afgesproken om even te wachten met op sturen van de nieuw meter. Helaas was het verkeerde item geleverd dus kon ik het item retour sturen of houden met een kleine korting. Heb het laatse gedaan.
Niet zo snel geleverd als werd beloofd maar dat kan ook met de tragere bezorging te maken hebben. Wat in de doos zat was prima en wat we besteld hadden. Top
10 aug 2023
Flexibel realistisch onder omstandigheden klantvriendelijk blijven. Naast regels, toch ruimte om problemen direct op te lossen, geen gedoe.
14 aug 2023
vlotte levering DHL irritant. bezorgen 10.00 15.00 dat betekent de gehele dag thuis blijven. Post nl geeft een nauwkeuriger tijd.
10 okt 2023
Snel, beetje veel vervoerskosten met DHL die ervaring is minder positief. Zeggen wanneer het klaar ligt maar dat is nooit zo.
Had verwacht dat de bloed staafjes een beschermende folie zouden hebben nu pak je het met je handen vast uit het busje.