Alles ging eigenlijk wel redelijk. Het kiezen van een voucher was alleen wat verwarrend omdat de prijs dan steeds veranderde maar dat kwam omdat je ze niet kon gezamenlijk kon gebruiken. Wat ik ook jammer vind is dat de vouchers een korte tijd bruikbaar zijn. Zo vaak bestel ik niet bij hunkemőller, ook omdat ik het financieel niet breed heb! Overigens klopt de maattabel ook niet want volgens die tabel zou ik maat XXL moeten hebben maar heb nu geruild voor maat L.
Ik heb mijn bestelling gepast in de winkel in Heerlen in het Coriocenter. Het was te klein en vroeg dus mijn geld terug. Dat kon niet werd mij medegedeeld. Dan wil ik iets anders voor dat geld kopen zei ik toen. Dat kon ook niet werd mij weer meegedeeld! Er werd gezegd dat ik, het pakketje naar een DHL servicepunt moeste brengen. Ik vroeg aan de verkoopster of zij wist waar dat het dichtstbijzijnde service was. Er werd gewoon gezegd dat weet ik niet! Toen ik, bij het servicepunt aankwam werd mij gezegd dat hun helemaal geen bestellingen van Hunkemöller aan namen. Dus daar ben ik dus helemaal voor niets heen gelopen! Ik koop dus echt nooit meer iets bij Hunkemöller in Heerlen! Wat een onvriendelijk en onbehulpzaam personeel daar in Heerlen! Ik was er overging op zaterdag 4 juni jl.
Groet, een zeer ontevreden klant!
Miranda Mullers
Bikini kapot ontvangen.
Ik had twee maten besteld. Bij een maat was zowel het broekje als de top kapot. Jammer dat dit niet gezien is tijdens het gereedmaken van het pakket. Hierdoor geen bikini en retourkosten moeten betalen voor een kapot artikel.
Er ging iets mis bij het bestellen door een storing bij de bank. Dus mijn bestelling is niet doorgekomen. Terwijl ik wel op de bevestigingspagina van hen kwam (alles is goed gegaan) en een bevestiging per email van jullie (Trusted shops), dus ik twijfelde en wilde niet meteen opnieuw bestellen. Een dag later heb ik Hunkemoller hierover een email gestuurd. Ik HEB GEEN ENKELE REACTIE HIEROP gekregen. Dus daarom: slecht. Wel marketing emails sturen maar vragen NIET beantwoorden.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
7 mei 2023
Probeerde 2 bh’s voor 35€ te bestellen, in de winkel was deze maat niet voorradig. (Vandaag bestellen, morgen ontvangen)
Tijdens de betaling liep de site vast. Waarna mijn 5€ korting tegoed weg was.
Toch nog 2 bh’s besteld. (1 21€, 2 voor 35€).
2 dagen later ontvang ik een e-mail dat 1 bh niet geleverd kan worden.
Dus bestelling niet compleet, te laat bezorgd, 5€ korting niet kunnen gebruiken, en geen combinatiekorting.
Online Bestelling teruggebracht in de winkel en gedeelte dat via de bank is betaald werd voor het gemak ook maar op een tegoedbon gezet!! Ik begon met een cadeaubon van 25,00 nú inmiddels 49,99 en kan niks vinden wat ik wil! Super slechte service
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
14 mei 2023
Retouren duren veel te lang. Worden veel fouten gemaakt. Vind kwaliteit van producten achteruit gegaan. Materiaal van lingerie vaak stug en veranderd t.o.v. paar jaar geleden. Jammer
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
19 mei 2023
Bh heeft een verdikking waar het niet hoort, wilde contact zoeken met Hunkemöller maar dat lukt niet. Contact formulier op de site doet het niet, erg vervelend.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
17 mei 2023
Nog geen bericht over mijn aankopen ontvangen.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
10 apr. 2023
mijn bh is stuk gegaan(metalen plek is doormidden aan rechte kant), en niemad wilde daarin helpen.
Het is een zwarte 95 F diva bh.
ik weet dat die niet zo oud is maar ik wilde precies weten wannneer ik die heb gekocht, en of ik een vergoeding heb. Ze zeggen dat ik de bon moet hebben. Maar ik koop alles online of via mijn account, daar kan het gezien worden wanneer ik die heb gekocht. Waarom krijg ik niet voldoende hulp :( ik ben een vaste klant sinds 20 jaar. Ik vond de laatste ervaring helaas een teleurstelling.
Bestelling 2 bh’s online €34.99 stk., in de winkel opgehaald, bh‘s waren aangeschreven met €31.99 stk. Medewerkster in winkel zegt dat alleen de prijs op de kassa geldig is en niet de aangeschreven prijskaartje. Dit heb ik tot nu nog niet meegemaakt en vind dit niet correct 😟 volgende inkoop niet meer bij Hunkemöller !!!!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
14 apr. 2023
Bij aankomst vandaag op 14 april bij de winkel was de winkel wegens lunch pauze gesloten! Heel bijzonder… Er hing een geschreven briefje met die mededeling aan de deur.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
25 apr. 2023
Heel erg veel producten zijn uitverkocht of een minimale selectie voor een kleine maat
Service.
Als een levering buiten de schuld van de klant niet goed verloopt dan wordt de bestelling geannuleerd en ontvang je geld terug.Je zou verwachten dat Hunkemöller dan zorgt om de items opnieuw voor de klant te bestellen en de bezorgkosten voor eigen rekening neemt.Maar in mijn geval mag ik een nieuwe order plaatsen en tegelijkertijd wachten op het retour geld van de 1e levering.
Dit noem ik niet klantvriendelijk want zo nemen ze niet de verantwoording en leggen het probleem van de bezorgdienst terug bij de klant terwijl ze intern of met de bezorgdienst in gesprek moeten gaan om dit te proberen te voorkomen.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
27 apr. 2023
Snelle levering. Bh zat fijn bij het passen. Na langer aan te hebben blijken er scherpe randjes hier en daar aan de BH te zitten wat erg tegen mijn huid schuurt. Stof is niet netjes glad afgewerkt. Zit nu helaas met drie dezelfde bhtjes met dit probleem helaas.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.