Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
6 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
De vlotte levering was prettig.
Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald.
Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid
Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen.
Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan.
Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald.
Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening.
Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk.
Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw.
Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.
Jullie klantenbestand. Al jaren ben ik klant en koop best veel maar omdat ik mijn klantenkaart niet zo snel kan vinden maar een nieuwe gemaakt en weer problemen want wordt niet ‘herkend’. Ook het artikel is vaak uitverkocht zowel in de winkel als online. Bij de kassa maar 1 kassa. Bij drukte of storing of what ever sta je in de rij. Heb je een 2e kassa dan loopt het. Ik probeer het nog 1 keer en als het dan nog niet goed loopt ga ik naar een andere en ben je een trouwe betrouwbare klant kwijt
Voordat ik de bestelling ontving werden er al excuses gemaakt voor de late verzending. Wat ik minder vond is dat ik ipv een fleecebroek twee Hoodies ontving. Ik kon het niet ruilen in de winkel dus heb ik allebei teruggegeven. Kan geen foto’s toevoegen want ze liggen alweer in de winkel.
Beoordeling melden
3 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Medewerkster gesproken over een cadeaubon die door een storing onterecht afgeschreven werd! Ik kon moeilijk met haar communiceren! Uiteindelijk door een collega alles goed opgelost!
De webshop op orde brengen. Mijn bestelling werd gewoon doorgevoerd en betaald, later kreeg ik een mail dat ik het binnenkort op kon halen. (Je pakje is onderweg!) Niet dus, mijn artikelen werden vanuit het niets geannuleerd en het bedrag teruggestort. Vervolgens kreeg ik een verzoek om een review te schrijven over de bh's. En dit is al de zoveelste keer dat het mis gaat. Heel jammer.
Beoordeling melden
3 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Nachthemd retour
Bijtijds een mail sturen. Had een nachthemd besteld, kreeg een bevestiging en dat t binnen 2 dagen in de winkel geleverd zou worden. Duurde al langer en ineens een mail dat ik t geretourneerd zou hebben (wat niet zo was)en t geld teruggestuurd wordt. Vind t ook dubbel dat je online kan terugsturen en je geld terugkrijgt en in de winkel bij retourneren een cheque krijgt.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Afleveradres niet te vinden!
Ze zeggen dat er een technisch probleem is met het vinden van het afleveradres. Dat is notabene het filiaal van hunkemoller zelf!! Kunnen mij 4 dagen later nog steeds niet vertellen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten, geen track&tracé bekend zegt de klantenservice.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Week geleden besteld, pakket al een week zogenaamd Verzonden maar DHL heeft het nog niet ontvangen. Klantenservice zegt dat ze het op lossen en contact opnemen per mail, waar ik nog steeds op wacht..
Fouten maken doen we allemaal en kan gebeuren, maar los het dan op.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelde producten nog steeds niet ontvangen. Ik heb wel netjes een mail ontvangen dat het wat langer zou duren. Echter slaat de opgegeven reden nergens op omdat het een levering in een eigen winkel betreft. Dat zou geen probleem moeten zijn lijkt mij.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje besteld op 20 november, 27 november nog niet aangekomen, heeft zelfs DHL niet eens bereikt. Na een e-mail te hebben verzonden, 2 x 10 minuten in de wacht te hebben gestaan en een messenger bericht, alles zonder gehoor ben ik er klaar mee.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Te late levering slechte communicatie
In de bevestigingsmail werd aangegeven binnen 1-2 dagen kan het opgehaald worden. Dat blijkt in de praktijk een week te zijn. Wordt niet over gecommuniceerd, ook mijn mail hierover wordt niet beantwoord.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Nog niet binnen.
Klantenservice slechts met livechat beschikbaar. Wordt niet beantwoord op Messenger zoals in winkel geadviseerd.
Moet nu nog langer afwachten en krijg geen duidelijke antwoorden.
Beoordeling melden
11 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik wilde mijn bestelling die ik had gedaan met de tegoedbon ruilen, maar dat kon niet. Ik moest het artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Toen was het tegoed weg.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Slechte service. Pakket wordt door DHL terug gestuurd zonder reden, maar nu moet ik zelf opnieuw bestellen. En kost het me ook geld.
Geen track en trace communicatie geweest.
Beoordeling melden
2 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Al 2x bij winkel geweest en ze hebben het pakje niet terwijl ik wel
Een e-mail heb dat het bij winkel
Is afgeleverd! Ga morgen nog maar een keer langs
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Netter communiceren en Als je korting geeft omdat er vertraging is op je pakketje er niet zoveel eisen aan stellen.
Beoordeling melden
9 nov. 2023
Geverifieerde beoordeling
Duurder lang
Geen bericht dat het pakje in de winkel bezorgd was.
Was door filiaal Tiel niet in gescand.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.