hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.462 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

2 dec 2023
Meer keus aanbieden voor kleine cupmaten die geen push up willen,het lijkt wel of je geen kleine cup mag hebben tegenwoordig.
31 dec 2023

Nooit meer, super slecht

Ongelofelijk slechte service, eerst in de winkel een fout gemaakt door de caissière waardoor ik te veel heb betaald. Vervolgens ben ik niet meer in de winkel gelaten waardoor ik volgende dag terug moest komen. Dag erna op zondag online iets besteld dat binnen 1-2 werk dagen geleverd moest zijn, we zijn inmiddels een week verder en nog steeds niks binnen gekregen. Meerdere malen aan de telefoon gesproken en kreeg elke keer te horen dat die ieder moment kan komen. Ik kom hier nooit meer
30 dec 2023
Voorraad katoenen slips bijna altijd uitverkocht. 2x elders gekocht en 1x weer bij jullie. Alleen toen was ik mijn klantenkaart vergeten. En bij jullie mijn gegevens niet te traceren. Daar sta je dan en de rij werd langer omdat er maar 1 kassa is. Ook voor een sportbh. Niet meer verkrijgbaar. Denk dat ik mijn spullen maar voortaan elders ga kopen

Lange levertijd

De levertijd voor bezorgen in de winkel was bijna een week. Dit terwijl tijdens bestelling 1 a 2 dagen vermeld stond. Ik had de gift-verpakking geselecteerd en tijdens ophalen bleek dat alles nog in plastic zat en kon ik nog 10 minuten wachten voordat ze daarmee klaar waren. Slecht zeg.
23 dec 2023
Afspraken nakomen. 3 weken moeten wachten op mijn geld. Beloofd dat er een mailtje zou komen de dag van het telefoongesprek, geen mail ontvangen. Meerdere keren gebeld (wachttijd abnormaal lang). Dus wachttijd verkorten door meer lijnen beschikbaar te hebben.
17 dec 2023

Omslachtig

Ik kon gewoon niet verder klikken op de site. Ik ben gewoon 2 uur bezig geweest. Dan haal je het op in de winkel. Pas je jet niet, wordt er heel omslachtig gedaan. Ipv omruilen moet het geretourneerd worden...als je hulp vraagt, krijg je ook geen respons.
15 dec 2023

Pakketje kwijt, mail wordt niet beantwoord.

Pakketje laten bezorgen in de winkel. Nooit aangekomen daar. Waar het pakketje wel is, is nuet bekend. Winkelmedewerkers verwezen me door naar het hoofdkantoor. Mailtje daarheen gestuurd en zit nu al een week op antwoord te wachten....
17 dec 2023
4 slips besteld na gebeld te hebben moesten we nog 5 dagen wachten want het was erg druk. Nogmaals gebeld en zouden er achter aan gaan. Na 2 maanden bericht gekregen dat ze het geld zouden terug storten. Het is inmiddels teruggestort.
3 dec 2023
Bestelling geplaatst, deze was gedeeltelijk niet leverbaar, Op de site wel.dus weer opnieuw besteld, maar betaal wel 2x bezorgkosten. Mail gestuurd maar niks gehoord.
MD
Mirjam d.
Castricum
20 dec 2023

Ik heb 2 keer een oncy retour gestuurd, waarom de rekening?

Ik heb 2 keer een oncy besteld voor volwassenen en een voor de hond, ik heb de oncy voor de hond behouden en de andere retour gestuurd, nu krijg ik de rekening???
LO
Liana O.
Zwijndrecht
3 dec 2023
Een week moeten wachten ipv 1à 2 werkdagen. Bij de winkel krijg ik te horen dat dit vaak gebeurt door DHL en dat Hunkemoller daar niet schuldig aan is 🤨…
7 dec 2023
Artikel besteld zou in de winkel afgeleverd worden en nu is het ineens retour gegaan omdat de winkel docht was. Mijn verrassing weg in de prullenbak
18 dec 2023

Traag en slecht service

order is 10 dagen geleden besteld, nog niet ontvangen, geen klantenservice, geen track en trace, bij de winkel gevraagd niet geholpen.
5 dec 2023
Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen en de klantenservice benaderd maar tot heden nog geen reactie ontvangen.
7 dec 2023
Bestelling is NOOIT uitgeleverd... Probeer al jaren steeds de superslip Maxi 2XL te scoren is amper verkrijgbaar
10 dec 2023
Artikel geleverd totaal verschillend van hetgeen besteld, wel moeite moeten doen om het retour te krijgen
MD
martje d.
ZANDVOORT
14 dec 2023
Pakketje niet ontvangen . Ze zegen dan moet je het maar opnieuw bestellen voor de kerst 🙈
4 dec 2023
De bestelling kwam veel te laat, ik had het dringend nodig
4 dec 2023
Ik kreeg andere goederen geleverd dan ik besteld had.