hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.462 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.410 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jul 2023
De vlotte levering was prettig. Jammer is wel dat het niet duidelijk is of ik vóór een bepaalde dag mijn bestelling moet ophalen uit een filiaal of dat ik het ook later mag doen, want ik moet net op die dag kunnen, daarom gekozen voor thuis leveren en dan helaas verzendkosten betaald. Ook jammer dat online mijn tegoedbon niet werkt die ik in een winkel had ontvangen omdat een bh geen goed stiksels had en er toen geen vervanging was, nu 2 mnd later kon ik de bh gewoon online kopen, zonder problemen.

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

11 nov 2023
Ik wilde mijn bestelling die ik had gedaan met de tegoedbon ruilen, maar dat kon niet. Ik moest het artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Toen was het tegoed weg.
25 nov 2023
Slechte service. Pakket wordt door DHL terug gestuurd zonder reden, maar nu moet ik zelf opnieuw bestellen. En kost het me ook geld. Geen track en trace communicatie geweest.
2 nov 2023
Al 2x bij winkel geweest en ze hebben het pakje niet terwijl ik wel Een e-mail heb dat het bij winkel Is afgeleverd! Ga morgen nog maar een keer langs
1 dec 2023

laten bezorgen in de winkel

bestelling laten bezorgen in de winkel, bevestiging dat het is aangekomen, kom ik daar is het er niet of ik zelf wil bellen met klantenservice
22 nov 2023
Netter communiceren en Als je korting geeft omdat er vertraging is op je pakketje er niet zoveel eisen aan stellen.
9 nov 2023

Duurder lang

Geen bericht dat het pakje in de winkel bezorgd was. Was door filiaal Tiel niet in gescand.
30 nov 2023
Het product leveren voordat ik deze melding krijg
24 nov 2023
bestelling nog steeds niet bij afhaalpunt
AA
25 nov 2023

Nog niet ontvangen, duurt te lang

Artikelen niet ontvangen, duurt te lang
1 dec 2023
Niet serieus genomen bij klacht
MV
Ma V.
Someren
Helaas niks ontvangen.
FV
Femke v.
Vorden
19 jun 2023

Website schiet op diverse punten tekort

Ik kon de cadeaukaart niet gebruiken terwijl deze wel geaccepteerd wordt bij Hunkemöller. Zonder cadeaukaart besteld en toen kreeg ik geen email bevestiging en bleek de dag erna dat mijn bestelling uit het systeem was gehaald. In totaal drie keer contact gehad met klantenservice! Betaling wel heel snel retour. Uiteindelijk heeft de winkel het besteld mét gebruik de cadeaukaart en die waren eerlijk gezegd net zo verbaasd als ik over de gebrekkige gang van zaken. Klantenservice wel goed bereikbaar en erg vriendelijk en behulpzaam. Ervaring met filiaal heel fijn! Online zal ik niet snel meer doen bij Hunkemöller.
2 mei 2023
als je iets koop in de winkel ga je mooi de deur uit, artikelen mooi verpakt in een mooie tas, nu iets online gekocht en gaan ophalen in de winkel. nu had ik een keuze voor een tas tegen betaling. Dit heb ik niet gedaan en liep ik naar buiten met div. doorzichtige verpakkingen. Echt een tegenvaller!! Vond het eigenlijk voor schandaal lopen met div Bh's in de binnenstad in een doorzichtige verpakking. Ook online aankopen die in de winkel worden ingepakt zouden dezelfde behandeling moet krijgen als aankomen in de winkel vind ik
10 apr 2023
mijn bh is stuk gegaan(metalen plek is doormidden aan rechte kant), en niemad wilde daarin helpen. Het is een zwarte 95 F diva bh. ik weet dat die niet zo oud is maar ik wilde precies weten wannneer ik die heb gekocht, en of ik een vergoeding heb. Ze zeggen dat ik de bon moet hebben. Maar ik koop alles online of via mijn account, daar kan het gezien worden wanneer ik die heb gekocht. Waarom krijg ik niet voldoende hulp :( ik ben een vaste klant sinds 20 jaar. Ik vond de laatste ervaring helaas een teleurstelling.
JH
Jan H.
Den Haag
26 jul 2023
- Ik ben al jaren bezig om het nummer van het ledenpasje op de website te veranderen zodat het gelijk is aan het nummer op mijn pasje.(het pasje is ooit na verlies vervangen). Ik krijg nu geen passionpoints. Het filiaal in Den haag-centrum en de helpdesk konden me niet helpen. - De levering van bestelde artikelen is snel. - In de winkel is het personeel manvriendelijk i.t.t de website. Er zijn ook mannen die graag damesslipjes dragen.
4 jul 2023
ik heb ene artikel besteld voor levering in de winkel maar daar hadden ze de helft van de gegevens niet ingevuld na 10 dagen wachten krijg je dan te horen dat ze de bestelling maar geannuleerd hebben heb het artikel zelf besteld en toen ging het goed maar nu alweer 10 dagen aan het wachten tot ik mijn geld terug heb top service jullie personeel kan nog niet eens een bestelling plaatsen
11 okt 2023

Saaie kleuren BH’s voor oudere dames

De service van de medewerkerschap uitstekend, de winkel ziet er aantrekkelijk uit, de prijzen vind ik prima. Jammer genoeg zijn de BH’s voor oudere dames vaak uitsluitend in de saaie kleuren zwart, wit en huidskleur te krijgen. Alleen on-line vind ik nog wel eens iets in rood of blauw. Heel jammer, ook oudere dames vinden het leuk om kleurige lingerie te kunnen dragen!
5 apr 2023
Bestelling 2 bh’s online €34.99 stk., in de winkel opgehaald, bh‘s waren aangeschreven met €31.99 stk. Medewerkster in winkel zegt dat alleen de prijs op de kassa geldig is en niet de aangeschreven prijskaartje. Dit heb ik tot nu nog niet meegemaakt en vind dit niet correct 😟 volgende inkoop niet meer bij Hunkemöller !!!!
15 mrt 2023
In de Hunkemoller winkel bij Kronenburg (Arnhem) opgehaald. Daar gepast en op advies van een medewerkster toch een andere maat en ander model gepast. De bestelde artikelen heb ik laten retourneren en ik heb een paar andere modellen mee genomen. Die zitten super. Met dank aan de medewerkSTER, zij verdient wel 5 sterren!
20 jun 2023

Afhalen bestelling heel anders dan de site vermeld...

Op jullie site staat dat je, bij afhalen bestelling, een verkoopster aan kunt spreken. Je hoeft níet in de kassa-rij!! Helaas niets van dat; en dit is niet de eerste keer, gewoon de opdracht krijgen om 10 minuten in de rij te gaan staan.... zó jammer, dit!