hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.934 beoordelingen in totaal

29 apr 2024
makkelijk en snel te bestellen Een badjas die na een paar jaar wat dunner begint te worden. Geen idee meer waar ik deze gekocht heb maar ik moest n nieuwe hebben. Lange leve de Hunkemöller. Wat vind ik leuk mooi alles naar m'n verlanglijstje/whishlist gezet. En vanuit daar prijzen en reviews vergeleken. Uiteindelijk m'n badjas 1 maatje groter gekocht dan wat ik voor ogen had. Nu valt hij misschien wat lager over m'n benen en ik kan deze in de koudere wintermaanden ook over m'n pyjama/huispak/ chill kleding dragen
LL
lotta l.
geldrop

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Meest recente eerst
Verpakkingsdoos was niet dichtgemaakt waardoor deze open was gegaan. DHL verontschuldigde zich hiervoor, maar dit was niet een fout van DHL maar van jullie door de doos niet dicht te plakken. Ik vind dat de privacy van besteld artikel hierdoor word geschaad.

Erg lange levertijd!

Het duurt ontzettend lang voor de bestelling geleverd wordt. Ik wacht nu ook alweer meer dan een week op mijn bestelling. Dit is helaas niet de eerste keer. Als ik hetzelfde product via wehkamp bestel heb ik het de volgende dag al in huis.

Ik heb een bestelling geplaatst kunnen ze niet terug vinden

Ik heb een bestelling geplaatst, maar die kunnen ze niet terug vinden.
EK
evelien k.
heerhugowaard
Duur

Geen product

Ik heb mijn product nog niet binnen.
Bh's geretourneerd na aanmelding retour bij Hunckemoller. Tot op heden nog geen ontvangsbevestiging ontvangen.
SP
Maat klopte echt niet! Had een B maar wat ik kreeg was nog niet eens aan a
De verzending verloopt goed, de hunkemöller is betrouwbaar en ze hebben altijd leuke dingen. Alleen had ik een cadeaubon van €25,- die ik niet heb kunnen gebruiken, omdat de site bij afrekening aangaf dat de bon al gebruikt was. Het lukte me ook niet om te bellen, waardoor de cadeaubon nu verlopen is, wel verspilling in de geval.
Er worden bh verstuurd zonder te checken of ze helemaal netjes gemaakt zijn. Ik heb bh ontvangen waarvan de beugels aan elkaar genaaid waren. Nu moet ik ook nog naar een winkel om te retour te brengen.
Ik vind het vervelend als je iets terug brengt, dat je dan een tegoedbon krijgt i.p.v.je geld terug en dan kun je de bon ook niet online krijgen.
8 jun 2024
Zorgen dat ik m’n bestelling ontvang
OP
Olivia P.
Den Haag
8 jun 2024

Mijn bestelling is niet bezorgd

Mijn bestelling is sinds 31 mei vast bij DHL en er verandert niks. 5 keer contact genomen met hunkemoller daarover en 8 dagen later nog steeds geen information. Krijg een antwoord "wij komen zo snel mogelijk via email bij je terug" en geen e-mail gekregen
BH
Britt H.
Alkmaar
6 jun 2024
3 jun 2024
Duurt te lang. Bestelde meer dan een week geleden en ik wacht nog...
1 jun 2024
Besteling, was niet volledig geleverd in de winkel. Ik moest hiervoor zelf de klantenservice bellen om dit op te lossen. Dit koste allemaal enorm veel tijd. Het zou prettiger zijn, als een medewerker dit kon oplossen en mij gewoon een nieuwe bh kunnen meegeven(dje vooraadig was). Die moest ik dan in de winkel nogmaals betalen. Ik kreeg het geld terug op mijn hunkemollerkaart. Terwijl dit veel minder omslachtig had gekunt. Dit had mij minder gedoe gekost.
28 mei 2024
27 mei 2024
De gekochte lingerie zat bijzonder onprettig. Meteen geretourneerd, maar het deel dat ik met een cadeaubon heb betaald, heb ik niet terug ontvangen. Op mijn mail is nog niet gereageerd. Bijzonder slordig.
23 mei 2024