hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.420 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.676 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2016
hunkemoller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

makkelijk en snel te bestellen Een badjas die na een paar jaar wat dunner begint te worden. Geen idee meer waar ik deze gekocht heb maar ik moest n nieuwe hebben. Lange leve de Hunkemöller. Wat vind ik leuk mooi alles naar m'n verlanglijstje/whishlist gezet. En vanuit daar prijzen en reviews vergeleken. Uiteindelijk m'n badjas 1 maatje groter gekocht dan wat ik voor ogen had. Nu valt hij misschien wat lager over m'n benen en ik kan deze in de koudere wintermaanden ook over m'n pyjama/huispak/ chill kleding dragen
LL
lotta l.
geldrop

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

Meer keus aanbieden voor kleine cupmaten die geen push up willen,het lijkt wel of je geen kleine cup mag hebben tegenwoordig.
Ik had 2 bh’s besteld, deze kwamen in een doorzichtig tasje, medewerkster was niet erg klantvriendelijk. Ik kreeg ook geen tasje eromheen ofzo terwijl ik aangaf dat ik t niet prettig vond om zo in de stad rond te lopen.
De badjas is erg statisch, plakt tegen te benen.
25 nov 2023
Slechte service. Pakket wordt door DHL terug gestuurd zonder reden, maar nu moet ik zelf opnieuw bestellen. En kost het me ook geld. Geen track en trace communicatie geweest.
RD
Ruth D.
Rotterdam
22 nov 2023
Voordat ik de bestelling ontving werden er al excuses gemaakt voor de late verzending. Wat ik minder vond is dat ik ipv een fleecebroek twee Hoodies ontving. Ik kon het niet ruilen in de winkel dus heb ik allebei teruggegeven. Kan geen foto’s toevoegen want ze liggen alweer in de winkel.
22 nov 2023
Kan niemand van klantenservice spreken
22 nov 2023
Netter communiceren en Als je korting geeft omdat er vertraging is op je pakketje er niet zoveel eisen aan stellen.
19 nov 2023

Service mwah

Jullie klantenbestand. Al jaren ben ik klant en koop best veel maar omdat ik mijn klantenkaart niet zo snel kan vinden maar een nieuwe gemaakt en weer problemen want wordt niet ‘herkend’. Ook het artikel is vaak uitverkocht zowel in de winkel als online. Bij de kassa maar 1 kassa. Bij drukte of storing of what ever sta je in de rij. Heb je een 2e kassa dan loopt het. Ik probeer het nog 1 keer en als het dan nog niet goed loopt ga ik naar een andere en ben je een trouwe betrouwbare klant kwijt
BV
Bikki V.
Papendrecht
14 nov 2023
De webshop op orde brengen. Mijn bestelling werd gewoon doorgevoerd en betaald, later kreeg ik een mail dat ik het binnenkort op kon halen. (Je pakje is onderweg!) Niet dus, mijn artikelen werden vanuit het niets geannuleerd en het bedrag teruggestort. Vervolgens kreeg ik een verzoek om een review te schrijven over de bh's. En dit is al de zoveelste keer dat het mis gaat. Heel jammer.
9 nov 2023

Duurder lang

Geen bericht dat het pakje in de winkel bezorgd was. Was door filiaal Tiel niet in gescand.
AB
Anna B.
Amsterdam
7 nov 2023
verkeerde bh gestuurd

Nachthemd retour

Bijtijds een mail sturen. Had een nachthemd besteld, kreeg een bevestiging en dat t binnen 2 dagen in de winkel geleverd zou worden. Duurde al langer en ineens een mail dat ik t geretourneerd zou hebben (wat niet zo was)en t geld teruggestuurd wordt. Vind t ook dubbel dat je online kan terugsturen en je geld terugkrijgt en in de winkel bij retourneren een cheque krijgt.
Medewerkster gesproken over een cadeaubon die door een storing onterecht afgeschreven werd! Ik kon moeilijk met haar communiceren! Uiteindelijk door een collega alles goed opgelost!
IO
Ingrid O.
Boskoop
16 okt 2023
Kwaliteit viel tegen, pasvorm was vreemd, maat bij alle 3 de bh,s niet goed.
14 okt 2023

Aanbieding en beperkt maten en kleuren

Jammer dat er een aanbieding is en vervolgens meer dan de helfst qua maten en kleuren er niet is.
14 okt 2023
Jammer dat je zelf moet bellen of je pakje in de winkel is bezorgd. Dan heb je het geha ald, komt het mailtje binnen dat je het kunt afhalen
13 okt 2023

Gekocht artikel blijkt niet op voorraad

Het is al meerdere keren gebeurd dat ik na mijn aankoop bericht krijg dat een artikel toch niet op voorraad blijkt te zijn. Ik ontvang dan een deel van het aankoopbedrag terug, wat de waarde van dat artikel vertegenwoordigd. Maar ik zie liever op voorhand als het artikel niet leverbaar is, zodat ik een ander artikel kan aanschaffen.
11 okt 2023

Saaie kleuren BH’s voor oudere dames

De service van de medewerkerschap uitstekend, de winkel ziet er aantrekkelijk uit, de prijzen vind ik prima. Jammer genoeg zijn de BH’s voor oudere dames vaak uitsluitend in de saaie kleuren zwart, wit en huidskleur te krijgen. Alleen on-line vind ik nog wel eens iets in rood of blauw. Heel jammer, ook oudere dames vinden het leuk om kleurige lingerie te kunnen dragen!
10 okt 2023
de bestelde goederen netter afleveren en het winkel personeel beter opvoeden het namelijk de klant die zorgt dat je een inkomen hebt
3 okt 2023
snellere levering