wowtea.eu/nl/

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 nov 2023
wowtea.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede service, snelle levering en netjes verpakt. Zowel de detox, slimfit, welness en de nieuwe detox en slimfit met Red berrys zijn erg lekker! Of het echt doet wat het zegt weet ik niet maar de thee drinkt lekker weg waardoor ik nu makkelijker 2 liter water op een dag drink.

Ik heb net een nieuwe SLIMFIT tea gekocht. Ik zag tot me stomme verbazing dat er veel te veel besjes ingestopt waren. Deze zak zit een 1/4 vol met besjes ik moest ze er steeds uithalen als ik thee ging maken. Als je 2 besjes in je thee doet is de kleur van thee knalrood en smaakt naar wijn. Glu wine vreselijk. Ik ben al jaren bij Wow tea maar nou gingen jullie te ver met deze zak. Ik kan nu niet genieten van deze thee. Maanden geleden toen alles werd veranderd had ik al geklaagd. Ik ben er niets mee opgeschoten.

Beoordelingen voor wowtea.eu/nl/

Kwam later aan dan aangeven. Doos beschadigd gelukkig de fles niet! Afwachten of het product werkt
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Beste Janne, Dank u voor uw feedback en excuses voor de vertraging met betrekking tot de levering. Houd er rekening mee dat we onze producten verzenden met externe koeriersbedrijven en om deze reden geen controle hebben over het proces zelf zodra ze worden overhandigd aan de koeriers. De buitendoos is voor verzenddoeleinden en als het de enige doos is die beschadigd is en er is niets mis met de producten, dan zou alles in orde moeten zijn. Als u nog verdere hulp nodig hebt, kunt u contact met ons opnemen via: customers@wowtea.eu Met vriendelijke groeten, WOW TEA(M)!
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo en bedankt voor uw feedback! U heeft een negatieve beoordeling achtergelaten, maar geen beschrijving van wat het probleem precies is. Kunt u contact met ons opnemen via: customers@wowtea.eu voor verdere assistentie? Met vriendelijke groeten, WOW TEA(M)!

Bestelling niet op tijd geleverd

Bestelling gedaan 5 mei zodat bestelling voor het weekend binnen zou zijn. Zonder enig informatie zelf na 7 dagen eens gemaild waarbij blijkt dat de spullen niet voorradig zijn vanwege grote aanbod. Helaas zit ik tot heden nog steeds te wachten op mijn spullen
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo en bedankt voor uw feedback! Het spijt ons dat u uw producten nog niet hebt ontvangen, maar omdat we de leveringen met externe koeriersbedrijven doen, hebben we geen controle over het leveringsproces zelf zodra de producten van onze kant zijn verzonden. We zullen echter per e-mail contact met u opnemen om u verder te helpen. Met vriendelijke groeten, WOW TEA(M)!

Bestelling nog NIET ontvangen

ik heb mijn bestelling van vorige week nog steeds niet ontvangen .. na contact kreeg ik netjes antwoord dat ik een track en trace zou krijgen als de bestelling werd verzonden .. tot nu toe niet gehad
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo Vivi, Sorry voor de vertraging met de levering van uw producten! We zullen nagaan waar dit aan ligt en contact met u opnemen via e-mail. Met vriendelijke groeten, WOW TEA(M)!
Ik heb op 9 mei besteld en ik heb nog steeds niks ontvangen het duurt allemaal veel ste lang

Niets ontvangen

Ik kan nog geen feedback geven omdat ik nog niets ontvangen heb
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo en bedankt voor uw feedback! Houd er rekening mee dat wij onze leveringen uitvoeren via externe koeriersbedrijven. Daarom kunnen we het exacte proces niet controleren zodra de bestelling door ons is verzonden. We zullen echter contact opnemen met het koeriersbedrijf om erachter te komen wat de vertraging veroorzaakt. Als u verdere hulp nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen via: customers@wowtea.eu Met vriendelijke groeten, WOW TEA(M)!
Nou ik heb die thee gekocht, ik krijg het denk ja en nu als ik thee in glas gooit heb ik al die kruiden los, wilde dus een beker van jullie los bestellen die €30 is maar moet dan eerst voor een bepaald bedrag kopen voordat het überhaupt word verzonden… dus zit met de thee en als ik drink heb ik allemaal losse kruiden in mn glas niet fijn.
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo Debbie, Dank voor uw feedback! Wij weten echter niet helemaal zeker wat uw klacht precies is. Op onze site bieden we verschillende pakketten aan die verschillende producten bevatten, afhankelijk van het bedrag en het budget van elk van onze klanten. Wij hebben bundels inclusief twee theesoorten en een fles en wanneer u zo’n set bestelt, profiteert u bovendien van gratis bezorging. Als u nog vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via: customers@wowtea.eu Met vriendelijke groet, WOW TEA(M)!
13 apr 2024
Het duurt al langer dan ik gewend ben, reageren wordt ook traag gedaan,
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo Svenn, Dank voor uw feedback! Het spijt ons voor de vertraging in de levering van uw producten, maar we leveren onze leveringen met een extern koeriersbedrijf en om deze reden kunnen we het proces niet controleren nadat de producten door ons zijn verzonden. We communiceren echter al via e-mail met u en zullen u de nodige hulp bieden. Met vriendelijke groeten, WOW TEA(M)!
31 mrt 2024
Slecht info over verzending ! Pakket nog niet ontvangen
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo Ruth, Dank voor uw feedback! De levertijd bedraagt ​​tussen de 2 en 4 werkdagen. Volgens de trackinglink was er een poging om de producten op 26 maart bij u af te leveren, maar dat mislukte vanwege de volgende reden: "Het kon niet worden afgeleverd omdat de geadresseerde afwezig was." Wij nemen per e-mail contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groeten, WOW TEA(M)!
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo Marguerite, Dank voor uw feedback! Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent in onze Berry serie. De door u gestuurde foto is echter van de Slimfit thee uit ons standaardassortiment en niet het Berry assortiment zoals u beweert. Neem alstublieft per e-mail contact met ons op om ons meer gedetailleerde informatie te geven en u verder te helpen. Met vriendelijke groeten, WOW TEA(M)!
Nog steeds blijft de smaak van thee flauw niet sterk genoeg jammer want nu jullie die besjes gaan gebruiken in de nieuwe thee was ik zo blij vroeger met die smaak nu niet echt meer helaas daarom koop ik het elke maand ik ben er nu niet meer zeker van om het te kopen.
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo en bedankt voor uw feedback! Houd er rekening mee dat de smaak en hoe sterk de thee is, afhankelijk is van de manier waarop u deze precies bereidt. We nemen per e-mail contact met u op om meer informatie te krijgen en de zaak nader te bekijken. Met vriendelijke groet, WOW TEA(M)!
Duurt erg lang voordat je de bestelling ontvangt. Nog niets ontvangen
Antwoord van wowtea.eu/nl/
Hallo en bedankt voor uw feedback! Na het plaatsen van uw bestelling werd u per e-mail op de hoogte gesteld dat er een vertraging zou optreden in de levering omdat een van de door u geselecteerde producten niet op voorraad was. Wij nemen nogmaals per e-mail contact met u op om u verder te helpen. Wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. Met vriendelijke groeten, WOW TEA(M)!