bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.298 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bij mijn bestelling bleek er een probleem met de prijszetting van het item. Ik heb daarop contact opgenomen met Bosmenshop en zij hebben hierop onmiddellijk gereageerd en het probleem in mijn voordeel opgelost. De levertijd is Top! De klantenservice is Top! Een absolute aanrader om aankopen te doen bij Bosmenshop!

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

29 mei 2023
Zoals verwacht keurig verzorgd in een plastic verpakking.
2 jun 2023
Bedankt voor je vriendelijke beoordeling! We zijn blij dat je het artikel goed verpakt hebt ontvangen. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren en we zijn blij dat je tevreden was. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen!
27 mei 2023
Online en in de winkel zijn onze ervaringenheel goed
2 jun 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je zowel online als in de winkel een goede ervaring met ons hebt gehad. We streven naar een prettige winkelervaring voor al onze klanten en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Nogmaals bedankt!
BL
Barry L.
Doetinchem
27 mei 2023
Goede prijs. Mooi product. En een snelle levering.
2 jun 2023
Bedankt voor het achterlaten van zo'n positieve beoordeling! We zijn zo blij dat je onze prijzen concurrerend vindt, dat ons product je bevalt en dat de levering snel was. We streven ernaar om kwaliteitsproducten en efficiënte service te bieden aan al onze klanten. Nogmaals bedankt voor je feedback en je steun.
24 mei 2023
Goede website en vlotte bestelling
25 mei 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling van onze website. We zijn blij dat je een positieve ervaring met ons had en waarderen je feedback. We streven naar een prettige ervaring voor al onze klanten en zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
22 mei 2023

Netjes geleverd, veel keuze!

Netjes geleverd en veel keuze en ze doen niet moeilijk over omruilen indien de maat niet klopt :-). Top!
24 mei 2023
Bedankt voor je prachtige recensie. We zijn blij te horen dat je een geweldige ervaring had met onze levering en selectie van producten. We begrijpen hoe belangrijk het is om de juiste pasvorm te hebben en we zijn blij dat we in dat opzicht een bevredigende oplossing konden bieden. Bij Netjes geloven we boven alles in klanttevredenheid, en streven we ernaar onze klanten kwaliteitsdiensten en -producten te leveren. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden!
21 mei 2023
Fantastische winkels en website.
24 mei 2023
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je genoten hebt van onze winkels en website. Bij ons streven we naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten die een positieve indruk maken. We waarderen je mening en danken je dat je de tijd hebt genomen om die met ons te delen.
24 mei 2023
Dank u voor uw beoordeling en voor het vermelden van de snelle levering. We zijn er trots op onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden. We streven ernaar om altijd een uitstekende klantervaring te leveren en het is zeer de moeite waard om te horen dat we daarin slagen!
WH
Willem H.
Dalfsen
21 mei 2023
Snelheid en super nette afhandeling in alles
24 mei 2023
Bedankt voor je feedback en dat je de tijd hebt genomen om deze te delen. We zijn blij te horen dat je onze snelheid en de nette afhandeling van alles waardeert. We streven naar een uitzonderlijke klantenservice, dus we stellen het op prijs te horen dat onze inspanningen worden erkend. Bedankt voor je vriendelijke woorden!
20 mei 2023
20 mei 2023
zoals beloofd op tijd geleverd.
24 mei 2023
Bedankt voor je recensie. We zijn blij te horen dat we onze belofte zijn nagekomen en dat je bestelling op tijd is aangekomen. Bij ons bedrijf zijn we trots op de kwaliteit van onze diensten en streven we ernaar dat alle klanten de best mogelijke ervaring krijgen. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
19 mei 2023
Goede levering
24 mei 2023
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden was met de levering. We streven ernaar onze klanten de best mogelijke service te bieden, en je feedback wordt zeer gewaardeerd. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen.
AV
Anna V.
Geraardsbergen
19 mei 2023
Snel en perfect geleverd. Een aanrader!!
24 mei 2023
Hartelijk dank voor je recensie! We zijn blij te horen dat je bestelling snel en naar tevredenheid is geleverd. We streven ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring en service te bieden, en het is geweldig om te weten dat we dit voor jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen.