bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.221 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 sep 2022
bosmenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mrt 2023
Bij het terugsturen van een verkeerd geleverd item (andere maat dan besteld) is het risico van terugsturen voor de klant, terwijl ik geen four heb gemaakt. Er moeten extra kosten worden gemaakt om het risico van verkeerd terugzenden, door de door Bos Men Shop voorgeschreven postorganisatie, af te kopen. Met andere woorden: de fout van Bos Men Shop kost mij geld. Gelukkig werd het foute item zeer snel omgeruild en werd ik vriendelijk te woord gestaan.

2 jul 2023
ik wacht nog altijd op een oplossing , zodat ik mijn bestelling nr 17755 alsnog kan ontvangen, post nl. zou dit geleverd hebben , waarbij ik toch moet bevestigen dat dit niet zo is, ik heb post nl al hier over ingelicht , daarna heb ik ook Bosmenschop.nl hierover ingelicht per e-mail , in afwachting hoop ik dat bosmenshop.nl hier in samenspraak met post nl dit oplost. zo niet wil ik mijn bedrag dat ik betaald heb terug gestort zien op mijn rekening . Mvg Jozef Smets

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

De winkel is een hele goede en degelijke winkel maar als je via de webshop van de winkel iets koopt dan ben ik minder enthousiast. Trage leveringen van DHL en post.nl waar de webwinkel in principe niets aan kan doen maar dempt wel je enthousiasme.
Ik ben nog nooit teleurgesteld de winkel uitgelopen. Fijne bediening en altijd past het goed. Ook de naaiservice is prima. Vlot, als ik iets terugstuur en ook het geld wordt sne;l teruggestort

Retourzending keurig geregeld

Retourzending voor een artikel dat geruild werd keurig geregeld en zelfs de korting voor de Winter20 actie werd achteraf ook netjes teruggestort.
TA
Theresia A.
Eindhoven
Prima site Voldoende keus Snelle klantenservice Volgende dag bezorgd 1 stuk retour en na 24 uur weer geld op de rekening Kan niet beter.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw positieve beoordeling van Bos Men Shop. We zijn verheugd om te horen dat u een geweldige ervaring met ons heeft gehad. Wij streven ernaar om de beste selectie, klantenservice en leveringsopties te bieden, dus het is geweldig om te weten dat we uw verwachtingen overtroffen hebben. We begrijpen hoe belangrijk het is voor klanten om hun bestellingen snel en efficiënt geleverd te krijgen, dus we zijn blij dat we die van u de volgende dag al konden leveren. We stellen het ook op prijs dat u ons laat weten dat u een artikel retourneert en binnen 24 uur uw geld terugkrijgt. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde omdat we hard blijven werken aan een geweldige winkelervaring voor onze klanten. Nogmaals bedankt!
Een andere bezorger in de arm nemen. moet nu nu 3.5 km fietsen naar afhaalpunt. Was niet mogelijk om het af te halen op 800 m
AO
Amanda O.
‘s-Heer Hendrikskinderen
Zeer klantvriendelijk en zeer behulpzaam hier komen we graag…. Mooie kleding en je wordt in alle rust geholpen.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zulke vriendelijke woorden voor ons achter te laten! We zijn blij om te horen dat u ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten zich gesteund voelen en dat er aan hun behoeften wordt voldaan, dus we zijn blij dat dit uw ervaring was. We zijn er trots op dat we al onze klanten prachtige kleding kunnen bieden. Het is geweldig om te horen dat u in zo'n ontspannen sfeer kon vinden wat u zocht. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
Snelle afhandeling, makkelijk retourneren, proactief als iets eventueel niet goed mocht gaan en mooie spullen!
niks beter , zijn gewoon mijn vrienden die van boschop kanjers.
Antwoord van bosmenshop.nl
Dank u voor uw beoordeling. Wij zijn altijd blij met de feedback van onze klanten. Bij Bos Men Shop streven we naar een uitstekende winkelervaring voor al onze klanten. Als u nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Leuk dat u een trouwe klant bent van Bos Men Shop. Nogmaals bedankt voor uw tijd en feedback.
De snelheid van levering en de kwaliteit van de goederen.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw beoordeling van onze Bos Men Shop. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de leveringssnelheid en de kwaliteit van onze goederen. Wij begrijpen dat een uitstekende service en productkwaliteit essentieel zijn voor een prettige winkelervaring, en het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat elke klant met een volledig tevreden gevoel de deur uitgaat. Wij streven ernaar om een unieke winkelervaring te bieden, waarbij producten met passie en zorg worden geselecteerd en klanten altijd de hoogste kwaliteit goederen kunnen verwachten die op de markt verkrijgbaar zijn. Bedankt dat u ons de kans geeft om u van dienst te zijn!
Prima verzending en goede service bij teruggave.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over ons verzend- en retourbeleid. Bij Bos Men Shop streven we ernaar dat elke klant tevreden is met zijn aankoop. We zijn zo blij om te horen dat uw ervaring positief was. Wij waarderen uw loyaliteit en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Het is ons doel om altijd de best mogelijke service en producten in de mode te leveren. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
Zeer prettige webshop en uitstekende producten.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. We zijn erg blij om te horen dat u het leuk vond om bij Bos Men Shop te winkelen, en dat u tevreden was over onze producten. Wij streven ernaar om onze klanten producten van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te bieden, dus we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en kijken ernaar uit om u snel weer te zien!
Correcte aflevering. Artikel was goed
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat uw levering correct was en dat het artikel van goede kwaliteit was. Bij Bos Men Shop streven we ernaar om onze klanten producten van de hoogste kwaliteit te leveren en ervoor te zorgen dat onze leveringen consistent en nauwkeurig zijn. Wij waarderen ook de feedback van onze klanten, omdat die ons helpt om onze diensten en producten voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.
Maat voering en goed ogende kleding
Antwoord van bosmenshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze Men Shop! We zijn blij dat u de kwaliteit van de kleding en de pasvorm waardeert. Wij streven ernaar om klanten alleen de beste producten te leveren, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Het is onze missie om een leider in stijl te zijn en mannen overal stijlvolle mode te bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen!
Prima pasvorm en ook keus in xxxl
Snel en netjes afgeleverd
Erg goede klantenservice
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met onze winkel, Bos Men Shop, te delen. Het verheugt ons dat u een positieve ervaring had met onze klantenservice en we zijn zo blij dat er goed voor u is gezorgd. Bij Bos Men Shop streven we naar een prettige winkelervaring voor al onze klanten en het is geweldig om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We kijken ernaar uit om u snel weer te zien!
Correct en snel geleverd
Goede en snelle service
Prettige omgang en snel
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat we een prettige interactie en snelle service konden bieden. Bij Bos Men Shop streven we naar een zo positief mogelijke klantervaring. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen u als klant.
Antwoord van bosmenshop.nl
Bedankt voor uw beoordeling, wij waarderen uw feedback. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring had met de leveringssnelheid van Bos Men Shop. Wij streven ernaar dat onze klanten hun bestellingen snel en in perfecte staat ontvangen. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat iedereen een prettige winkelervaring heeft wanneer ze bij ons winkelen. Bedankt dat u de tijd neemt om uw gedachten met ons te delen.