bosmenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bosmenshop.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
bosmenshop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bosmenshop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

153 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Een apart verhaal. Mijn zending zou Woensdag 30 November bezorgd worden. Echter niet gehaald deze datum door post nl. Dit ivm sinterklaastijd werd als reden gegeven. Oké alle begrip maar de dagen erna nog geen pakje. Omdat ik op Zaterdag 3 December in Middelburg was wezen informeren bij de winkel. (Hoek Markt)Hier ben ik uitstekend geholpen door bekwaam personeel. Die hebben telefonisch contact gehad met de thuisbasis en gezorgd dat ik mijn bestelling uit de winkel voorraad mee mocht nemen. Als het pakje alsnog bij mij bezorgd word breng ik dit terug. Al met al wat mij betreft een mooie oplossing.

Deze keer was ik wat teleurgesteld ivm het retourneren van een bestelling. De broek paste niet goed en werd daarom metéén teruggestuurd. Helaas geen informatie in het pakket of envelop en daarom dik € 7,- moeten betalen voor het retourneren. Dat maakt huiverig om te bestellen. Meestal meteen goed, deze keer niet.

Beoordelingen voor bosmenshop.nl

jullie snelle levering aan post.nl, werd enigzins teniet gedaan door hun latere levering,veroorzaakt de abnormale hoeveelheid leveringen. Overigens liet post.nl alles via e-mail keurig weten.
Prima wintercoat van eigen merk Bos, prima private label; 3xl is ook 3xl, kunnen vele merken nog wat van leren. Zo ook de coltruien van eigen (private) label.
Bestellen ging gemakkelijk, mailtjes ontvangen, verzending op tijd. Prima! En een chocoladeletter in het pakket…..het zijn de kleine dingen die het doen.👍🏻
Wat mij betreft zijn er geen verbeteringen nodig het bestellen verliep prima en de levering van de bestelling is prima verzorgd door Post.nl.
Bos men shop levert de bestelling zeer netjes verpakt in een heel mooie strakke box, zonder veel lucht, op tijd af.
Uitstekende webshop maar de levering liet wel op zich wachten. Desondanks zou ik hem van harte aanbevelen
Bestellen 2 dagen later in huis met nog een chocolade letter erbij gewoon BEREGOED Tot e volgende keer
Veel keuze en topmerken. En voor een concurrerende prijs. En een snelle en correcte levering
7 nov. 2022
Snelle en correcte levering Jas is precies geleverd volgens omschrijving en past precies.
21 nov. 2022
Kiezen en afrekenen gingen vlot. Product op tijd en in goede staat afgeleverd. Prima zo.
19 nov. 2022
Snelle en correcte levering. Het eventueel retourneren wordt ook prima geregeld.
9 nov. 2022
Snelle levering. Niet goed snel geld retour. Zeer klantvriendelijk
7 nov. 2022
Perfecte afhandeling van de bestelling. Niets op aan te merken!
Prima assortiment en goede prijs / kwaliteit. Handige webshop
12 nov. 2022
Fijne winkel met een mooi assortiment en aardig personeel
van K R.
Prima lederen jas! Ziet er goed uit en past ook precies.
Goede kwaliteit, verzending goed, prijs is wel vrij hoog
Uitstekende en snelle bezorging. Soepele betaslregeling.
9 nov. 2022
Keuze uit topmerken - Prijs en kwaliteit in evenwicht.