bouwbink.nl- Logo - Beoordelingen

bouwbink.nl

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.109 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2019
bouwbink.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 aug 2023
Ze geven een dag van te voren netjes aan hoe laat ze de volgende dag komen leveren. De plts netjes daar gezet waar ik ze wilde hebben. Verbeter puntje : wat sneller leveren, heb er een week op moeten wachten

29 mei 2023
Troep geleverd gekregen, alle blikken en emmers vertoonde zware schade. Vermoedelijk kopen ze beschadigde partijen op voor een prikkie en zetten dit door in de markt voor vol bedrag. Op klachten email nul reactie. Dus laatste keer geweest voor mij.

Beoordelingen voor bouwbink.nl

Antwoord van bouwbink.nl
Hallo Koen, is er iets mis gegaan of ben je niet tevreden over het product aangezien je 1 ster geeft? Vriendelijke groet, Team Bouwbink
29 mei 2023
5 jun 2023
Hallo, excuses voor de late reactie. We gaan kijken wat er aan de hand is. Maar we kopen zeer zeker geen beschadigde partijen op om die vervolgens door te zetten voor een vol bedrag. In geval van beschadigde goederen is er iets mis gegaan bij de transporteur. We nemen contact met je op om het in orde te maken, want dit is zeer zeker niet de bedoeling. Mvg Team Bouwbink
24 mei 2023
beloofd terug te bellen na drie keer gebeld te hebben en een email gestuurd te hebben maar doet dat niet
5 jun 2023
Hallo, excuses voor de late reactie. We nemen contact met je op, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je lang moet wachten op een reacties. Mvg Team Bouwbink
21 mei 2023

Ik vraag me af of ze wel bestaan. Besteld, betaald, niets gehoord of ontvangen.

Ik vraag me af of ze wel bestaan.
22 mei 2023
Hallo, en of we bestaan.. :) Vreemd dat je niets gehoord of ontvangen hebt, want je bestelling is gewoon verwerkt. Ik ga kijken wat er mis is en we nemen contact met je op. MvG Team Bouwbink >> door een foutieve postcode is de levering vertraagd. Dit bleek/blijkt pas bij uitlevering door de transporteur, waardoor wij ook niet direct een melding ontvangen. Maar goed, toch excuses, want we willen natuurlijk ook gewoon dat onze producten correct verzonden worden en jij snel aan de slag kunt.