Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.520 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

9 mei 2023
2 artikelen verkeerd geleverd
11 mei 2023
Hoi Walter, Bedankt voor je beoordeling. Balen dat je een verkeerde accu hebt ontvangen. Ik zie dat de juiste accu inmiddels naar je verstuurd is en ook ontvangen werd, maar dat je de volledige set retour hebt gestuurd. We gaan ervoor zorgen dat de rest weer zo spoedig mogelijk jouw kant op komt. Onze excuses voor het ongemak.
27 jun 2023
Pakket is niet aangekomen,
28 jun 2023
Hi, bedankt voor je beoordeling. Dat is inderdaad flink balen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien dat er per ongeluk een verkeerd adres is ingevuld bij het plaatsen van de bestelling. Onze klantenservice neemt hier vandaag even contact over op met je.
21 aug 2023
Heb de pomp nog niet binnen
3 mei 2023
Contact en advies was goed
13 aug 2023
Product te laat geleverd
14 aug 2023
Hallo, dankjewel voor je beoordeling. Spijtig om te horen dat het pakket niet op tijd bij je is bezorgd. We zien op de track en trace code terug dat het pakket helaas verkeerd gesorteerd was bij de vervoerder waardoor deze inderdaad vertraging heeft opgelopen. Gelukkig is het pakket inmiddels bij je bezorgd. Sorry voor het ongemak en de vertraging!
30 jul 2023
Zeer slechte verpakking
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, We proberen onze artikelen altijd zo zorgvuldig mogelijk te verpakken! Erg vervelend als dit bij jouw order niet het geval is geweest. Mocht er schade zijn ontstaan, vernemen wij dit graag. We wisselen het product dan graag om tegen een goed exemplaar.
4 mei 2023
Hele producten leveren
11 mei 2023
Hoi, Bedankt voor je beoordeling. Dat ziet er inderdaad niet goed uit, onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat de retourzending inmiddels is verwerkt en de terugbetaling direct werd uitgevoerd. Mochten er nog vragen zijn, wil ik je vragen contact op te nemen met onze klantenservice.
20 jun 2023
Betere communicatie
22 jun 2023
Hi Roland, bedankt voor je beoordeling. We zouden dit graag verder met je bespreken. Onze klantenservice neemt hier nog even contact over op met je.
9 jun 2023
Veel te laat bezorgt
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi, dankjewel voor je review. Dat is natuurlijk niet fijn wanneer je bestelling vertraagd is. Het is op het moment erg druk bij PostNL waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook aangegeven bij je track en trace code. Gelukkig heb je het pakket afgelopen donderdag afgehaald bij het PostNL punt. Sorry voor de vertraging!
5 mei 2023
Nog niets ontvangen
11 mei 2023
Hoi Freddie, Bedankt voor je beoordeling. Langer wachten op je bestelling is nooit leuk, onze excuses hiervoor. Het pakket is zonder reden bij ons retour gekomen. We hebben dit opnieuw naar je verstuurd en volgens onze gegevens is het gisteren alsnog bij je bezorgd. Mocht er nog iets zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.
14 sep 2023
Product te weinig
28 sep 2023
Hi Stephan, dankjewel voor je beoordeling. Sorry dat er een artikel ontbrak. Gelukkig is deze inmiddels nagezonden en heb je deze ook al mogen ontvangen!
15 aug 2023
Geen goeie service
16 aug 2023
Hi Onno, dankjewel voor je feedback. Jammer dat je niet tevreden bent. Helaas is het niet mogelijk om het adres te wijzigen wanneer het pakket is overgedragen aan de vervoerder. Hier hebben wij helaas ook geen invloed op. Sorry voor het ongemak.
25 mei 2023
Geen gratis retour
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Jan, dankjewel voor je review. Wanneer een artikel niet naar wens is kan je deze inderdaad op eigen kosten retourneren!
17 okt 2023
lange levertijd
15 jun 2023
Zeer goed
20 aug 2023
15 jun 2023
24 okt 2023
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Ridvan, Bedankt voor je feedback. We betreuren het ten zeerste dat je ons product slechts met 1 ster hebt beoordeeld. We willen graag begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we je ervaring kunnen verbeteren. Zou je alsjeblieft meer details willen delen over de reden voor je lage beoordeling? Dit stelt ons in staat om eventuele problemen op te lossen en ervoor te zorgen dat je de kwaliteit en service krijgt die je van Gereedschapcentrum mag verwachten. Je tevredenheid is voor ons van groot belang, en we zijn toegewijd om eventuele zorgen die je hebt op te lossen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zodat we je zo goed mogelijk kunnen assisteren. Bedankt voor je openheid en de kans om dit recht te zetten. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
21 aug 2023