Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.520 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

16 mrt 2024
Er zaten nogal wat krassen op de buitenkant van de koffers
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Rene, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Dit is uiteraard niet de service die wij willen bieden. Via onderstaande link kan je een retour beschadigd geleverd aanmaken, en kan je kiezen voor geld terug, nieuwe zending of een korting. Ook kan je hier een foto bij toevoegen zodat wij de oplossing zo spoedig mogelijk kunnen aanbieden. https://www.gereedschapcentrum.nl/klantenservice/retourneren.html Mocht je nog vragen hierover hebben , aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44.
24 mrt 2024
De levering is dramatisch omlaaag gegaan
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Hitam, bedankt voor je review. Zojuist heb ik je telefonisch gesproken over de vertraging van je bestelling , en heb ik de oplossing in werking gezet. Mocht je in de toekomst vragen hebben over je bestelling , aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Je sturen mij een kapot artikel toe
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Het spijt ons ten zeerste te horen dat je een kapot artikel hebt ontvangen. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen dat jij hebt met onze service. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en willen dit graag voor je oplossen. Gezien je bestelling heb je een retour aanvraag ingediend voor het defecte artikel. Binnen één werkdag ontvang je een e-mail vanuit de retour afdeling , en word de oplossing zo spoedig mogelijk geboden. Mocht je nog vragen hebben omtrent je bestelling aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44.
Prijs is goed, service kan beter.
19 mrt 2024
Hoi, dank je wel voor het delen van jouw feedback. We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de prijs van het product. Echter, het spijt ons ten zeerste te vernemen dat de service niet aan jouw verwachtingen voldoet. Als je specifieke punten hebt waarover je ons meer zou willen vertellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44.
Nog niet ontvangen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Ricardo, bedankt voor je review. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken over de vertraagde zending, en is er een oplossing geboden. De nieuwe zending word zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd en ik heb zojuist zoals afgesproken een kortingscode naar je e-mail gestuurd. Zodra de zending het magazijn verlaat ontvang je een track en trace code. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak!

RP 100002092

Hallo We zijn al enige tijd klant bij jullie In dit geval gaat het om de Makita VC 4210 M Waarvan we er inmiddels twee bij u hebben gekocht Een 3e hebben we onlangs laten maken zie RP 100002092 d.d. 30-01-24 In dit geval is de machine, die een kabelbreuk had door jullie voorzien van een nieuwe kabel Echter op deze wij ze is er niet naar behoren mee te werken Op die machine behoort een kabel van 7,5 m nu zit er aan van ca 2,5, - 3 m waar we dus in onze gietvloerenbranche niet eens een gemiddelde woonkamer vanuit een centraal punt mee kunnen zuigen het is blijkbaar een kabel van een boormachine o.i.d. ik wil hier graag melding en klacht van maken zodat e.e.a. naar de originele standaard kan worden hersteld ?! graag verneem ik van u hoe dat geregeld kan gaan worden alvast dank voor uw medewerking Met vriendelijke groet Ruben Coolen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Ruben,Bedankt voor je review. Het spijt me te horen dat je problemen hebt ondervonden met de reparatie van de Makita VC4210M Bouwstofzuiger. Ik zie dat je vandaag ook contact hebt gehad met onze klantenservice over het ontstane probleem met de kortere kabel. Ik heb meteen een e-mail gestuurd naar mijn collega van de reparatieservice met het verzoek om contact met je op te nemen, zodat er samen een passende oplossing gevonden kan worden.
10 feb 2024

Teleurgesteld

Al heel veel besteld bij gereedschapscentrum en altijd super tevreden maar nu helaas niet . Op de site als je Cetabever meubellak whitewash besteld krijg je de brownwash !! Terug gestuurd en hun zouden de goede sturen !! Wéér brownwash ontvangen . Op de site staat t verkeerd en hun zouden t aanpassen maar tot op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurd , we zijn een week verder. Ze waren wel netjes om ons geld terug te sturen. En helaas heb ik t nu elders gekocht omdat de site niet klopt en dan zou ik weer de verkeerde krijgen. Echt jammer , altijd heel tevreden geweest nu een x niet..
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Edy, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij uw recente bestelling van de Cetabever meubellak whitewash bij ons. Het spijt ons zeer dat u niet het juiste product heeft ontvangen en dat dit tot teleurstelling heeft geleid. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om een verkeerd product te ontvangen, vooral wanneer u vertrouwt op de nauwkeurigheid van onze website. Het is zeker niet onze bedoeling om onze klanten teleur te stellen. We hebben uw feedback over de onjuiste productinformatie op onze website ter harte genomen en hebben onmiddellijk actie ondernomen om dit te corrigeren. Het spijt ons echter dat dit nog niet is bijgewerkt zoals beloofd. We verzekeren u dat we er alles aan zullen blijven doen om onze website accuraat en up-to-date te houden. We zijn blij te horen dat ons team weliswaar snel was in het terugstorten van uw geld, maar we begrijpen dat dit uw vertrouwen in ons heeft geschaad. We willen graag nog een kans krijgen om het goed te maken. Als er iets is wat we kunnen doen om uw vertrouwen terug te winnen of als u verdere hulp nodig heeft, neem dan gerust contact met ons op. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw jarenlange trouw aan ons en hopen dat we de kans krijgen om het vertrouwen te herstellen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
11 feb 2024
Iets verkeerd gegaan verkeerde art, medewerker zit vast aan protocollen kan onvoldoende meevoelen en geen oplossingen bedenken . Reactie zou kunnen zijn; oh wat vervelend laten we kijken hoe we dit snel kunnen oplossen nee protocol vraagd om een foto enz enz Zeer frustrerend
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Egbert, Wat spijtig om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u zich niet voldoende gehoord voelde tijdens uw contact met onze klantenservice. Onze oprechte excuses hiervoor. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer zaken niet soepel verlopen en wanneer u het gevoel heeft dat de medewerker vastzit aan protocollen en niet voldoende kan meeleven of oplossingen kan bieden. Dat is zeker niet de service die wij nastreven. Onze medewerkers volgen inderdaad protocollen om ervoor te zorgen dat we uw probleem zo efficiënt mogelijk kunnen oplossen. Echter, begrijpen we ook dat elk probleem uniek is en soms flexibiliteit en creativiteit vereist om tot een passende oplossing te komen. Nogmaals onze oprechte excuses en we kijken ernaar uit om jouw zo goed mogelijk et helpen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice

Wèl tevreden met de levertijd

Wèl tevreden met de levertijd. Niet tevrede met de inhoud, zoals het lijkt was de koffer geopend, één onderdeel netjes in plastic verpakt en geseald, waar het andere product niet was ingepakt en niet in de vorm van de koffer past, vreemd en onhandig voor zo'n prijs!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. We zijn verheugd te horen dat de levertijd naar tevredenheid was, maar het spijt ons ten zeerste te horen dat je problemen hebt ondervonden met de inhoud van de koffer. In verband met kwaliteitscontrole worden koffers geopend voordat ze verstuurd worden. Excuses dat het product hierdoor niet netjes is opgestuurd. Mocht je het product willen retourneren dan is dit mogelijk via https://www.gereedschapcentrum.nl/klantenservice/retourneren.html. Heb je nog overige vragen betreffende je bestelling neem dan uiteraard contact met ons op via 013 889 44 44.
de grasschaar was verkeerd ge monteerd waardoor de snijbladen uit elkaar stonden, kortom moest hem eerst helemaal uit elkaar halen alvorens hij echt zijn functie van grassnijden kon uitoefenen.
24 feb 2024
Bestelling nooit afgeleverd en teruggestuurd naar Gereedschapcentrum. Ik had verzocht om alvast een ander opsturen omdat ik de schuurmachine snel nodig heb wat gereedschapcentrum vertikte!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Jaap , bedankt voor je review. Wat ontzettend teleurstellend dat je bestelling zonder enige reden retour word gestuurd vanuit de vervoerder. Uiteraard is dat niet de service die wij willen bieden! Om het probleem zo spoedig mogelijk voor je op te lossen heb ik een nieuwe zending aangemaakt. Je ontvangt een nieuwe track en trace code zodra je pakket het magazijn verlaat. Nogmaals excuses voor het ongemak!
RP
ruben p.
Groningen
Ik ben blij met wat ik bij jullie koop, er is maar één ding aan kortingen dat niet eerlijk is. Ik hou er niet van als ze prijzen manipuleren, ik hoop dat ze er eerlijker over zijn, dank je
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. We ijn verheugd te vernemen dat je tevreden bent met je aankopen. We begrijpen je zorgen over kortingen en het eerlijk presenteren van prijzen. We doen ons best om transparant te zijn over onze kortingen en prijzen, en we zullen jouw opmerkingen doorgeven aan het relevante team voor verdere evaluatie.
Makkelijker advies. Product vraag moet je mailen en dan maar wachten wanneer je antwoord krijgt. Ik had snellere service verwacht van een (weg)winkel dat "gereedschapcentrun" heet.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot onze klantenservice. We begrijpen dat je snellere hulp had verwacht, en het spijt ons dat we hier niet aan hebben voldaan. Wanneer er een e-mail word gestuurd naar onze product adviseurs ontvang je meestal binnen één werkdag een reactie op de e-mail met daarin de nodige informatie. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we je in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.
Ik heb nog steeds niks geleverd gekregen elke keer word het bezorg moment veranderd wel extra betaald voor levering voor de zelfde dag zijn inmiddels 4 dagen verder helaas
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Stefan, bedankt voor je review. Excuses dat je pakket vertraging heeft opgelopen, en zeker omdat je voor de snelle levering extra hebt betaald. De verzendkosten ga ik uiteraard terug betalen aan je. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Gezien de status van je bestelling is het pakket gelukkig wel geleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop, en nogmaals excuses voor de vertraging!
Ik heb geen pakketje van jullie ontvangen. ja, ik heb het besteld, maar DHL heeft het niet bij mij afgeleverd. dus ik vind het jammer dat ik bijna € 300,- kwijt ben
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Peter, Wat vervelend om te horen dat je pakketje niet bij jou is afgeleverd, ondanks dat je het hebt besteld. We begrijpen volkomen hoe frustrerend dit voor jou moet zijn, vooral gezien het bedrag van bijna € 300,-. We willen je allereerst bedanken voor het feit dat je de moeite hebt genomen om contact met ons op te nemen. Om dit probleem op te lossen, willen we je vragen om ons wat meer informatie te geven. Heb je al contact opgenomen met DHL om te zien wat er met het pakketje is gebeurd? Soms kan het zijn dat er vertragingen zijn of dat er iets mis is gegaan tijdens het afleverproces. Als je dit nog niet hebt gedaan, raden we je aan om contact op te nemen met DHL en ons vervolgens op de hoogte te stellen van de situatie. Als het pakketje niet kan worden gevonden, zullen we er alles aan doen om dit voor jou op te lossen. Dit kan onder meer inhouden dat we een nieuw pakketje naar je sturen of dat we een terugbetaling regelen, afhankelijk van jouw voorkeur. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we waarderen je geduld en begrip terwijl we dit voor je proberen op te lossen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog verdere vragen hebt of als er iets is dat we voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Verpakking van het pakket, er was niks dicht geplakt dus iedereen had zo de doos kunnen openen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Bjorn, bedankt voor het delen van je feedback over de verpakking van je pakket. We begrijpen dat een goede verpakking essentieel is om ervoor te zorgen dat je bestelling veilig en onbeschadigd bij je aankomt. Het spijt ons zeer te horen dat de verpakking van je pakket niet aan je verwachtingen voldeed en niet goed was afgesloten. Dit is absoluut niet de standaard die we nastreven bij het verzenden van bestellingen. We willen je verzekeren dat we je opmerking serieus nemen en dat we dit probleem zullen onderzoeken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als er schade aan je bestelling is ontstaan als gevolg van de slechte verpakking, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44. We helpen je graag verder en zorgen ervoor dat dit wordt rechtgezet.

te late levering

13-02 bestelling geplaatst voor 22.00. Op 19-02 nog altijd geen zicht op levering.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Johan, bedankt voor je review. Spijtig om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Het pakket blijft helaas vasthangen in het sorteercentrum. Uiteraard gaan we het voor jou alvast oplossen en zullen wij vandaag een nieuw pakket naar je verzenden. Sorry voor het ongemak!
Er mist een onderdeel en dan bel je en dan wordt er geen actie meer ondernomen...
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Roy, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling niet compleet bij je is afgeleverd, en dit nog steeds niet is opgelost. Uiteraard is dat niet de service die wij willen bieden. Gelukkig is er vandaag een oplossing geboden door het ontbrekende onderdeel na te sturen. Je ontvangt een track en trace code zodra je zending het magazijn verlaat. Mochten er nog vragen zijn omtrent je bestelling aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Word de volgende werk dag bezorgd Bijna een week verder en het is er nog niet!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Dylan, Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen, ondanks de verwachting dat deze de volgende werkdag geleverd zou worden. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik begrijp dat dit frustrerend is en ik wil graag helpen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zou je alsjeblieft het bestelnummer kunnen doorgeven, zodat ik dit direct voor je kan onderzoeken? Op basis daarvan kan ik kijken wat er is misgegaan en de nodige stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. Nogmaals excuses voor het ongemak en dank je wel voor je geduld. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrumklantenservice
Onduidelijke beschrijving, niet alle tel. medewerkers even goed.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je de product beschrijving onduidelijk vond en niet tevreden was met de telefonische ondersteuning. We streven naar heldere informatie en uitstekende service. Jouw opmerkingen worden doorgegeven aan de betrokken teams voor verbetering. We verontschuldigen ons voor eventueel ongemak en staan klaar om verdere vragen te beantwoorden. Bedankt voor je begrip en de kans om onze diensten te verbeteren